eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › "Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych "

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311093742

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 21

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632457541

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mtbs.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.konin.pl/mtbs/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mtbs-konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budowa domów mieszkalnych, zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce871171-a57c-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576737

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/MTBS/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 483427,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług sprzątania powierzchni wewnętrznych w budynkach będących w zarządzie i własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych oraz wykonywanie usług pomocniczych
CZĘŚĆ I
L.p. Nazwa Pow. dróg Pow. Pow. wewnątrz
i chodników zieleni budynku
1. Budynek mieszkalny wielorodzinny 2 759,00 m² 2 387,50 m² 380,00 m²
ul. Szpitalnej 52 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 8 szt. sprzątane okresowo)
(79 mieszkań + 5 lokali handlowo-usługowych) wraz z terenem przynależnym
2. Budynki mieszkalne wielorodzinne 6 082,00 m² 8 642,00 m² 1 679,10 m²
ul. Topazowa 12,14,16,18,20,22,24 (dodatkowo całe klatki schodowe – 30 szt. sprzątane okresowo)
w Koninie (296 mieszkań) wraz z terenem przynależnym oraz teren zewnętrzny przy pawilonach usługowo-handlowych przy ul. Topazowej 20A i 22A w Koninie
3. Budynek mieszkalny wielorodzinny 1 300,00 m² 900,00 m² 240,00 m²
ul. Piłsudskiego 20 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 8 szt. sprzątane okresowo)
(71 mieszkań) wraz z terenem przynależnym
4. Budynek mieszkalny wielorodzinny 415,00 m² 225,00 m² 68,00 m²
ul. Obr. Westerplatte 5 w Koninie (dodatkowo cała klatka schodowa – 1 szt. sprzątane okresowo)
(17 mieszkań) wraz z terenem przynależnym
5. Budynek mieszkalny wielorodzinny 328,00 m² 126,00 m² 200,00 m²
ul. Słowackiego 1 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 5 szt. sprzątane okresowo)
(37 mieszkań) wraz z terenem przynależnym oraz teren zewnętrzny przy części administracyjno-biurowej przy Pl. Wolności 6 w Koninie
6. Budynek mieszkalny wielorodzinny 360,00 m² 524,00 m² 200,00 m² (dodatkowo całe klatki schodowe- 4 szt. sprzątanie okresowo
ul. Żwirki i Wigury 7 w Koninie
(38 mieszkań) wraz z terenem przynależnym
7. Budynek administracyjno-biurowy 542,00 m² -
ul. 3 Maja 21 w Koninie
8. Budynek mieszkalny wielorodzinny 3378,00 m2 4 788,00 m2 1 210,84 m²
ul. Kościelna 8,10 i Szarych Szeregów 2 F w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 4 szt. sprzątane okresowo)
(100 mieszkań) wraz z terenem przynależnym
Razem 15 164,00 m2 17 592,50 m2 3 777,94 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 261217,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług sprzątania powierzchni wewnętrznych w budynkach będących w zarządzie i własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych oraz wykonywanie usług pomocniczych.
CZĘŚĆ II
L.p. Nazwa Pow. dróg Pow. Pow. wewnątrz
i chodników zieleni budynku
1. Budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z lokalami usługowymi 2 464,92 m² 933,00 m² 495,24 m² + 256,76 m² pow. hali garażowej
ul. Piłsudskiego 22A i 22B w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 4szt. sprzątane okresowo)
(33 mieszkania + 7 lokali użytkowych) wraz z terenem przynależnym
2. Budynek mieszkalny wielorodzinny 1 482,16 m² 988,75 m² 626,33 m² + 1424,49 m² pow. hali garażowej
ul. Piłsudskiego 22C i 22D w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 1 szt. sprzątane okresowo)
51 mieszkań wraz z terenem przynależnym
3. Budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z lokalami usługowymi 556,42 m² 671,62 m² 416,51 m²
ul. Wodna 37 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 5 szt. sprzątane okresowo)
(24 mieszkania + 8 lokali użytkowych) wraz z terenem przynależnym
4. Budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z lokalami usługowymi 2368,00 m² 1280,00 m² 552,16 m²
ul. Wodna 39 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 7 szt. sprzątane okresowo)
(52 mieszkania + 8 lokali użytkowych) wraz z terenem przynależnym
5. Budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z lokalami usługowymi 2600,00 m² 3600,00 m² 440,00 m²
ul. Kościelna 6 i Szarych Szeregów 2G w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 2 szt. sprzątane okresowo)
(32 mieszkań + 8 lokali użytkowych) wraz z terenem przynależnym
6. Budynek mieszkalny wielorodzinny 374,00 m2 497,00 m2 298,00 m²
ul. Z. Urbanowskiej 1 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 4 szt. sprzątane okresowo)
(23 mieszkania + 3 lokale usługowe) wraz z terenem przynależnym
7. Budynek mieszkalny wielorodzinny 1250,00 m² 1100,00 m² 200,00 m²
ul. Makowa 5 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 3 szt. sprzątane okresowo)
22 mieszkania wraz z terenem przynależnym
8. Budynek mieszkalny wielorodzinny 440,00 m² 350,00 m² 140,00 m²
ul. Makowa 5a w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 1 szt. sprzątane okresowo)
( 8mieszkań + 2 lokale uzytkowe) wraz z terenem przynależnym
9. Budynek mieszkalny wielorodzinny 1950,00 m² 1500,00 m² 400,00 m²
ul. Makowa 6 w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 4 szt. sprzątane okresowo)
29 mieszkań wraz z terenem przynależnym
10. Budynek mieszkalny wielorodzinny 2200,00 m² 2100,00 m² 500,00 m²
ul. Makowa 7A i 7B w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 4 szt. sprzątane okresowo)
48 mieszkań wraz z terenem przynależnym
11 Budynek mieszkalny wielorodzinny 1690,00 m² 1830,00 m² 936,00 m²
ul. Makowa 7C w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 3 szt. sprzątane okresowo)
32 mieszkania wraz z terenem przynależnym
12 Budynek usługowy 480,00 m² - 104,00 m²
ul. Aleje 1 Maja 22a w Koninie (dodatkowo całe klatki schodowe – 1 szt. sprzątane okresowo)
13 lokali usługowych wraz z terenem przynależnym
Razem 17 855,50 14 850,37 6789,49

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 222210,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172291,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370060,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209920,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Usługowe Zachód Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770000554

7.3.3) Ulica: Robocza 40

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-517

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209920,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223398,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 625068,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223398,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Handlowo-Usługowa Maxpert Beata Zaradzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671649541

7.3.3) Ulica: Os. Niepodległości 13/53

7.3.4) Miejscowość: Słupca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223398,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.