eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Remont 2 odcinków zrekonstruowanych wczesnośredniowiecznych wałów obronnych usytuowanych na zabytkowym grodzisku Wały Królewskie w Trzcinicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont 2 odcinków zrekonstruowanych wczesnośredniowiecznych wałów obronnych usytuowanych na zabytkowym grodzisku Wały Królewskie w Trzcinicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Podkarpackie w Krośnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego, 16

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@muzeum.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f011498-e4f7-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


wojewódzka samorządowa instytucja kultury posiadająca osobowość prawną

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kultura

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont 2 odcinków zrekonstruowanych wczesnośredniowiecznych wałów obronnych usytuowanych na zabytkowym grodzisku Wały Królewskie w Trzcinicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f011498-e4f7-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054448/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont 2 odcinków zrekonstruowanych wczesnośredniowiecznych wałów obronnych usytuowanych na zabytkowym grodzisku Wały Królewskie w Trzcinicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MPK.261.2.2023.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana końcówek dwóch wałów o konstrukcji przekładkowej pokazujących ich pierwotną konstrukcję. Wały remontowane oznaczone są na załączonej mapce pkt 4 i 5. Każda końcówka o nieco innych rozmiarach musi zostać rozebrana i zbudowana na nowo zgodnie z załączoną dokumentacją rysunkową i opisem. Końcówki powinny zostać wykonane z drewna dębowego, okorowanego, sezonowanego i impregnowanego. Przestrzenie pomiędzy drewnianymi belkami powinny zostać wypełnione gliną o kolorze zbliżonym do zrekonstruowanych ścian wałów. Końcówki drewnianych pni muszą zostać obrobione ręcznie siekierą. Ziemia pomiędzy belkami musi dokładnie wypełniać wolne przestrzenie i zostać dobrze wymieszana z dodatkiem plew lub ciętej słomy oraz dobrze ubita. Przerwy między belkami o średnicach od 25-35 cm powinny być nie większe jak 5-8 cm. Powierzchnie zewnętrzne powinny być dokładnie polepione gliną. Rekonstrukcja powinna być stabilna i ściśle związana z konstrukcją wału i wchodzić w głąb konstrukcji wału poza szyny konstrukcyjne na głębokość 30 cm. Gliną należy oblepić także boczne części rekonstrukcji, tak aby stanowiły przedłużenie ścian wałów. Wymiary rekonstrukcji na czwartym wale: długość belek poprzecznych przy podstawie 4,7 m, długość belek poprzecznych na górze wału 3,6 m, wysokość wału 4,7 m, długość belek wychodzących poza konstrukcje wału u podstawy 1,6m, a odcinka wchodzącego do wału 50 cm – razem długość tych belek 2,1 m. Wymiary rekonstrukcji na piątym wale: długość belek poprzecznych przy podstawie 4,6 m, długość belek poprzecznych na górze wału 3,6 m, wysokość wału 3,8 m, długość belek wychodzących poza konstrukcje wału u podstawy 1,4 m, a odcinka wchodzącego do wału 50 cm – razem długość tych belek 1,9 m.
2. Odpady muszą zostać zutylizowane w ramach zamówienia.
3. Praca musi być wykonywana ręcznie, bez użycia ciężkiego sprzętu ponieważ teren jest wpisany do rejestru zabytków.
4. Transport materiałów może być wykonywany wyłącznie lekkim sprzętem ogrodniczym, za zgodą Zamawiającego i wskazaną przez niego drogą. Nie wolno w żadnym razie doprowadzać do naruszenia nawarstwień kulturowych grodziska.
5. Jeżeli dokumentacja składająca się na opis przedmiotu zamówienia wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, opisom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Intencją Zamawiającego nie jest wskazywanie na produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ale wskazanie minimalnego poziomu jakości i cech użytkowych i ewentualne operowanie przykładowymi nazwami ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest zaoferowanie produktu lub usługi o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych, niż te, które zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, o takim samym przeznaczeniu, które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. W przypadku, w którym opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i wskazuje, że w przypadku takiego odniesienia towarzyszą mu wyrazy „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200582,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200582,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200582,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna. Obróbka Drewna. Produkcja i Usługi Marek Miśkowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851114505

7.3.3) Ulica: Skalnik nr 31

7.3.4) Miejscowość: Nowy Żmigród

7.3.5) Kod pocztowy: 38-230

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200582,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.