Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00225440/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00308024/01 - Wynik z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sprzątanie w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4
im. Karola Szymanowskiego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 4 IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W WARSZAWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5252136753
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Zygmunta Krasińskiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-530
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szymanowski.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szymanowski.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa szkoła publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232518
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00225440
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Po zmianie:
Na podstawie art. 439 ust 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia. Zmiana wysokości wynagrodzenia może wynikać z waloryzacji cen materiałów pod następującymi warunkami:
1. W przypadku przedłożenia w chwili podpisania umowy szczegółowej wyceny materiału koniecznego do realizacji umowy - środków chemicznych, ten element będzie podlegał waloryzacji.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów związanych z realizacją zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że:
1) minimalny poziom zmiany ceny materiałów (środków chemicznych), uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 % w stosunku do cen z miesiąca, w którym podpisano umowę.
2) poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wskaźnika zmiany cen ogłoszonego w komunikacie prezesa Głównego Urzędu Statystycznego zawierającym analitykę wskaźnika inflacji, Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych w danym miesiącu w pozycji Środki czyszczące i konserwujące ustalonego w stosunku do kwartału, w którym podpisano umowę; poziom zmiany będzie stanowił różnicę ceny materiałów ogłoszonych w komunikacie prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z miesiąca, za który wnioskowana jest zmiana a poziomem cen materiałów wynikających z komunikatu Prezesa GUS za miesiąc, w którym podpisano umowę. W przypadku gdyby wskaźniki przestały być dostępne, zastosowanie znajdą inne, najbardziej zbliżone, wskaźniki publikowane przez Prezesa GUS.
3) Sposób określenia wpływu zmiany ceny materiałów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie pisemnego wniosku strony wnioskującej o zmianę oraz dokumentów dołączonych do tego wniosku potwierdzających m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materiałów i poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszego zamówienia.
4) Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy.
5) Każda ze stron umowy może zwrócić się do drugiej strony z wnioskiem
o waloryzację w terminie 7 dni, co trzy miesiące realizacji umowy nie wcześniej niż po upływie sześciu miesięcy realizacji umowy.
6) Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający, to łącznie 10 % w stosunku do wartości całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie;
7) Zmiana wynagrodzenia może nastąpić co trzy miesiące, począwszy najwcześniej od 6 miesiąca obowiązywania niniejszej Umowy.
8) Zmiana wynagrodzenia może nastąpić na podstawie pisemnego aneks podpisanego przez obie Strony umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.