Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
NAPRAWA DRÓG GRUNTOWYCH – zamówienie podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58681-07-15
1.5.8.) Numer faksu: 58681-15-22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
NAPRAWA DRÓG GRUNTOWYCH – zamówienie podobne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ab56a4-f3d9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000919/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 NAPRAWA DRÓG GRUNTOWYCH – zamówienie podobne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218373
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, ponieważ dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, wyłonionemu w trybie podstawowym bez negocjacji proponuje się wykonanie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Ewentualne udzielenie przedmiotowego zamówienia było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; (zamówienie w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, ogłoszenie o zamówieniu nr: 2022/BZP 00061285/01 z dnia 18.02.2022 r. – roboty budowlane).
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-286dcf2c-8ff4-11ec-94c8-de8df8ed9da1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.4.2201.14.2023.SP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 549514,42 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51460 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest naprawa dróg gruntowych - zamówienie podobne. Zakres rzeczowy obejmuje profilowanie mechaniczne dróg gruntowych i wykonanie nawierzchni żwirowych, tłuczniowych i z gruzu betonowego wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem oraz powierzchniowe odwodnienie wskazanych przez Zamawiającego miejsc nawierzchni drogi polegające na zdjęciu nadmiaru ziemi, uformowaniu w poboczu drogi koryta umożliwiającego naturalny spływ wody opadowej z powierzchni jezdni do istniejącego rowu lub na przyległy teren wraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Miejsce robót powinno być oznakowane wg projektu oznakowania i organizacji robót, który należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg Powiatowych. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1a do niniejszego zaproszenia (w zakresie naprawy dróg gruntowych).
Przedmiar robót:
1 Wykonanie robót ziemnych z odwozem na 2 km m³ 10,00,
2 Profilowanie dróg z zagęszczeniem km 20,00,
3 Profilowanie dróg km 2,00,
4 Wykonanie nawierzchni tłuczniowej o grubości 7 cm m2 1 200,00,
5 Wykonanie nawierzchni żwirowej o grubości 8 cm m2 100,00,
6 Wykonanie nawierzchni z gruzu betonowego o grubości 10 cm m2 100,00.
UWAGA: Odcinki dróg gruntowych, których będą dotyczyły sukcesywne zlecenia w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia wynosić będą od 0,4 km do 3 km.
Dodatkowe ustalenia:
1. Czas przystąpienia do realizacji robót ustala się na:
1) w trybie nagłym/awaryjnym do 3 godzin od zgłoszenia telefonicznego, fax, e-mail
w przypadku sytuacji zagrażających bezpieczeństwu uczestników ruchu drogowego,
2) w trybie zwykłym do 5 dni zgodnie z ustalonym harmonogramem, o ile nie zostanie określony inny termin (zgodnie z ustaleniami negocjacyjnymi).
2. Wykonawca powinien dysponować telefonem stacjonarnym i telefonem komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą – osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności w trybie awaryjnym (wskazaną do kontaktów w umowie).
3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług transportowych samochodem samowyładowczym w czasie i miejscach określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do zgłaszania usług w przeddzień ich wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprawnym samochodem oraz do posiadania ważnego ubezpieczenia PC pojazdu.
4. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
6. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą
przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do określenia telefonów kontaktowych, numerów faksu, adresu e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
9. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.
10. Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60731 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892021645
7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza
7.3.4) Miejscowość: Stężyca
7.3.5) Kod pocztowy: 83-322
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60731 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Świadczenie usług serwisowania sprzętu medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Organizacja pobytu letniego dla maksymalnie 50 dzieci z rodzin zastępczych zawodowych oraz z rodzinnych domów dziecka w 2024 roku.
- Zakup i dostawa 30 tabletów wraz z etui oraz 1 laptopa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach
- Modernizacja części drogi powiatowej 1907G na odcinku Prokowo - Sianowo realizowanej w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Budowa kąpieliska miejskiego nad jeziorem Klasztornym Dużym w Kartuzach - etap II.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
- REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH:PIASKI, ROGÓW, WOLA ŚWINIECKA, ŚWINICE WARCKIE
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2024
- Remont drogi wojewódzkiej nr 633 od km 14+200 do km 15+690 na terenie gminy Nieporęt, powiat legionowski - nr postępowania 111/24
- Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.