eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny › Zakup koparki z funkcją ładowania, wraz z osprzętem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparki z funkcją ładowania, wraz z osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup koparki z funkcją ładowania, wraz z osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdb6f82f-ee5c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029048/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup koparki z funkcją ładowania wraz z osprzętem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207786

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparki z funkcją ładowania, wyprodukowanej najpóźniej w roku 2022, wraz z osprzętem. Pojazd służyć będzie do usuwania tzw. „dzikich wysypisk”.
2. Szczegółową specyfikację pojazdu określa załącznik nr 1 do SWZ: Parametry techniczne koparki.
3. Pozostałe wymagania Zamawiającego:
1) koparka musi posiadać certyfikat zgodności i jakości CE;
2) wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad;
3) warunki gwarancji:
a) serwis koparki realizowany będzie w całości przez Autoryzowaną Stację Serwisową Producenta,
b) serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe w okresie gwarancji będą świadczone w miejscu postoju koparki nieodpłatnie (w tym dojazd) z wyjątkiem materiałów podlegających okresowej wymianie;
c) podjęcie czynności naprawczych maszyny w okresie gwarancyjnym nastąpi w czasie do 48h od momentu zgłoszenia uszkodzenia, a zakończenie naprawy nastąpi maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia. Jeśli upływ terminu 48 godzin, o którym mowa w zdaniu poprzednim nastąpi w dzień wolny od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy, Wykonawca przystąpi do podjęcia realizacji naprawy w najbliższym dniu roboczym następującym po dniu wolnym od pracy, w którym upłynął termin 48 godzin,
4) wraz z maszyną wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty:
a) kartę gwarancyjną,
b) instrukcję obsługi zawierającą elementy dotyczące bezpiecznego użytkowania w języku polskim,
c) instrukcję konserwacji wraz z listą części zamiennych w języku polskim,
d) oświadczenie, o tym, że jest producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta zapewniającym serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
5) Warunki dostawy koparki:
a) dostawa nastąpi w dniu roboczym, w godzinach od 8:00 do 14:00, na adres: ul. Urazka 6C, 56-120 Brzeg Dolny, gdzie nastąpi odbiór końcowy,
b) o dacie i godzinie dostawy Wykonawca poinformuje Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem,
c) wykonawca dostarczy pojazd na własny koszt i ryzyko; ponosi on odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, w szczególności w trakcie jego transportu, aż do chwili podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego,
d) koparka zostanie dostarczona na lawecie z pełnym zbiornikiem paliwa oraz uzupełnionymi płynami eksploatacyjnymi,
e) w dniu dostawy wykonawca przeprowadzi szkolenia praktycznego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dla 2 operatorów w zakresie: bhp, obsługi i eksploatacji, konserwacji przedmiotowego pojazdu oraz wystawi zaświadczeń imiennych dla przeszkolonych operatorów upoważniających do wykonania obsługi, eksploatacji i konserwacji przedmiotowego pojazdu.
4. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia. Równolegle z okresem gwarancji biegnie okres rękojmi. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres min. 24 miesięcy oraz czas pracy maszyny min. 3000 motogodzin (mtg) – w zależności co pierwsze nastąpi, licząc od dnia protokolarnego odbioru pojazdu bez uwag. Wydłużenie okresu gwarancji będzie punktowane w ramach kryteriów oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta, której cena wynosi 492 000,00 zł. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 423 794,00 zł. Ponieważ cena oferty z najniższą ceną (jedyna) przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do wartości oferty, postepowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.