eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Realizacja robót geologicznych dla wykonania otworu studziennego w rejonie ulicy Młyńskiej w Siewierzu dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja robót geologicznych dla wykonania otworu studziennego w rejonie ulicy Młyńskiej w Siewierzu dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272378880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ściegna 9

1.5.2.) Miejscowość: Siewierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 67 41 338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuwik@zuwik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuwik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba6f117f-c3ed-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja robót geologicznych dla wykonania otworu studziennego w rejonie ulicy Młyńskiej w Siewierzu dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba6f117f-c3ed-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027407/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Odwiert studni głębinowej w Siewierzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139191

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 179674,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi realizacja „Projektu robót geologicznych dla wykonania otworu studziennego w rejonie ulicy Młyńskiej w Siewierzu dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w szczególności w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), projekcie robót geologicznych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz Decyzji Marszałka Województwa Śląskiego nr 3008/OE/2022 z dnia 31 sierpnia 2022 r. zatwierdzającej projekt robót geologicznych.
3. Roboty będą zlokalizowane na terenie działki nr ewidencyjny nr 8164/1, obręb ewidencyjny Siewierz, miejscowość Miasto Siewierz, gmina Siewierz, powiat będziński, województwo śląskie.
4. Zamówienie składa się z dwóch następujących po sobie etapów:
1) Etap I – „Wykonanie otworu pilotowego w postaci małośrednicowego (Ø 100mm) otworu rdzeniowanego do głębokości 70 m. W przypadku negatywnych wyników, uzyskanych w trakcie wiercenia pilotowego, zostanie podjęta decyzja o zabudowie w otworze kolumny piezometrycznej. Szczegółową budowę kolumny określi Inspektor Nadzoru Hydrogeologicznego w porozumieniu z Zamawiającym. W tej sytuacji II etap robót nie będzie realizowany.
W sytuacji, gdy wiercenie otworu pilotowego, będzie wskazywać na wystąpienie stref spękań oraz krasu, a równocześnie braku występowania stref okruszczowania ołowiem, zostanie podjęta decyzja o poszerzeniu otworu właściwego z przeznaczeniem na otwór studzienny.
2) Etap II – Wykonanie właściwego otworu studziennego:
a) otwór wiertniczy należy wykonać systemem mechanicznym, metodą obrotową lub udarową pod rury robocze Ø18”oraz Ø16” do głębokości 70,0 m,
b) w otworze należy zabudować kolumnę filtracyjną o poniższej konstrukcji:
- rura PCV – Ø 300 mm, grubość ścianki 8 mm, spełniająca kryteria dla wód pitnych,
- rura nadfiltrowa PCV długość 30,0 m (0,0 m p.p.t.– 30,0 m p.p.t.)
- filtr właściwy PCV długość 37,0 m (30,0 m p.p.t.– 67,0 m p.p.t.)
- rura podfiltrowa PCV długość 3,0 m (67,0 m p.p.t. – 70,0 m p.p.t.)
c) w otworze zaprojektowano wykonanie badań:
- opis przewiercanych skał,
- pobór próbek skał (NU – próbki o naruszonej strukturze i wilgotności – celem ustalenia szczegółowej litologii),
- pomiary hydrogeologiczne nawierconego i ustabilizowanego zwierciadła wody w poziomie wodonośnym,
- pompowanie oczyszczające trwające do czasu otrzymania całkowicie czystej i klarownej wody. Przyjmuje się, że czas pompowania oczyszczającego wyniesie 24 h.
- przeprowadzenie stabilizacji lustra wody w otworze,
- zachlorowanie otworu na czas 24 h,
- pompowanie pomiarowe na trzech stopniach dynamicznych 1/3Qmax, 2/3Qmax, Qmax,, przy czym jako podstawę do ustalenia wydajności na poszczególnych stopniach należy wykorzystać wyniki pompowania oczyszczającego. Czas pompowania pomiarowego na poszczególnych cyklach ustala się na (12h + 12h + 24h) oraz stabilizację lustra wody,
- pobór próbek wód z otworu do badań laboratoryjnych wykonanie laboratoryjnych badań mikrobiologicznych i chemicznych. Badania laboratoryjne wody będą wykonywane pod kątem zdatności do użycia zgodne z zapisami § 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. (Dz.U., z 2017, poz. 2294) w zakresie parametrów mikrobiologicznych
i chemicznych stanowiących potencjalne zagrożenie dla zdrowia ludzkiego lub wykazujących agresywne właściwości korozyjne. Zakres badań mikrobiologicznych będzie zgodny z załącznikiem nr 1 części A, do rozporządzenia, a zakres badań chemicznych będzie zgodny z załącznikiem nr 1 części B, do rozporządzenia.
d) Wszelkie roboty geologiczne mają być wykonywane w ramach dozoru geologicznego, którego zapewni Wykonawca.
e) Wykonawca zapewni na każdym etapie realizacji zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia. Prace i roboty geologiczne muszą być dozorowane i kierowane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia i kwalifikacje. Roboty wiertnicze muszą prowadzone przez pracowników posiadających stosowne kwalifikacje.
f) Wykonawca zobowiązany jest opracować dokumentację geodezyjną otworu, zawierającą współrzędne zgodnie z obowiązującym państwowym układem współrzędnych geodezyjnych "2000", "PUWG 1992", "PUWG 1965" "WGS84" oraz współrzędne wysokościowe.
g) Wykonawca dokona zabezpieczenia otworu studziennego.
5. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do:
a) Urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp,
b) Wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem,
c) Wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,
d) Wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów,
e) Wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,
f) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń, terenu, obiektów, budowli lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
g) Zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
h) Usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
i) Zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji, w tym zarówno wytyczenia, jak również sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
j) Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
k) Wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Pozostałe warunki zamówienia:
1) Należy zachować warunki wynikające z dokumentacji projektowej, decyzji i innych załączników do SWZ lub dokumentacji,
2) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu prawidłowego i bezkonfliktowego zrealizowania przedsięwzięcia.
7. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności określono w Rozdziale III pkt 7 SWZ.
8. Warunki płatności: Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i będzie płatne jednorazowo, po zrealizowaniu obu etapów zadania, z zastrzeżeniem, że w przypadku rezygnacji z drugiego etapu prac, Wykonawcy zostanie wypłacone wyłącznie wynagrodzenie wynikające ze zrealizowania pierwszego etapu. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru końcowego robót bez istotnych wad, podpisany przez przedstawiciela ze strony Zamawiającego. Faktura Wykonawcy za wykonane roboty zostanie zapłacona w terminie do 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego faktury wraz z załącznikami stanowiącymi podstawę do zapłaty wynagrodzenia, którymi są: protokół odbioru końcowego robót bez istotnych wad oraz oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami w ramach przedmiotowej inwestycji wraz z dowodami potwierdzającymi zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom biorącym udział w realizacji odebranych robót budowlanych.
9. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu ofertowym. Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 48 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w Rozdziale XXI SWZ.
10. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy określono w Rozdziale III pkt 10 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576378,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KRAKOWIAK PIOTR

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KRAKOWIAK MARZENA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290700899

7.3.3) Ulica: Walerego Przyborowskiego 201

7.3.4) Miejscowość: Domaszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 25-900

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wiesław Chrzan STUDNIECHRZAN - Wykonanie otworu małośrednicowego


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.