eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Utrzymanie czystości na terenie Krytej pływalni Neptun z prawem opcji



Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości na terenie Krytej pływalni Neptun z prawem opcji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bfd6df7d-b444-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości na terenie Krytej pływalni Neptun z prawem opcji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfd6df7d-b444-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Utrzymanie czystości na Pływalni Neptun oraz Palmiarni Miejskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00073968

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości na terenie jednostki MZUK:
- Kryta pływalnia Neptun ul. Dzionkarzy 29, 44-119 Gliwice

Utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni Neptun z prawem opcji dotyczącym rozszerzenia zakresu sprzątania

Bieżące utrzymanie czystości na terenie obiektu odbywać się będzie w okresie od 1 marca 2024 do 28 lutego 2025r.:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 22:00
- w soboty, niedziele i święta w godzinach 7:00 - 22:00

Zakres podstawowy - realizacja zamówienia określonego w pkt 1/Parter oraz pkt 2/Piętro opisane w załączniku nr 9 do SWZ.

Prawo opcji - realizacja zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3/Piwnica opisane w załączniku nr 9 do SWZ.
Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.
1) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
2) Zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w całości, w części albo wcale.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tytułu realizacji etapu II.
4) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy;
5) Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego;
6) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem.
7) Wykonawca oświadcza, że nie będzie dochodził od Zamawiającego części umowy obejmującej prawo opcji w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z całości lub w części prawa opcji.

Szczegółowy opis dotyczący części zamówienia znajduje się w ZAŁĄCZNIKU nr 9 do SWZ.

Istotne warunki zamówienia
1) Koszt zakupu środków czystości, sanitarnych i higienicznych ponosi Zamawiający.
2) Wykonawca zobowiązany jest do obsługi obiektów, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, zaleceniami i wytycznymi organów administracji publicznej w szczególności inspekcji sanitarnej.
3) Wykonawca posiada wiedze, umiejętności oraz wymagane przeszkolenia do wykonania przedmiotu umowy.
4) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów oraz zasad BHP i p.poż. obowiązujących na terenie obiektu.
5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług będących przedmiotem umowy ze szczególną starannością i jest zobowiązany do stosowania się do wszystkich uwag kierownika i bieżącej współpracy z personelem obiektu.
6) Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia Koordynatora, który będzie bezpośrednim przedstawicielem Wykonawcy, upoważnionym do kierowania i nadzorowania pracy personelu wykonawczego. Będzie odpowiedzialny za prawidłowe, fachowe oraz rzetelne wykonywanie zapisów umowy jak również będzie bezpośrednio współpracował z kierownikiem obiektu.
7) W szczególnych przypadkach Zamawiający może wezwać koordynatora telefonicznie do stawienia się w siedzibie Zamawiającego a ten zobowiązany jest stawić się w czasie do 45 minut od wezwania.
8) Wykonawca zobowiązany jest co 14 dni do składania zapotrzebowania na środki czystości i artykuły higieniczne niezbędne do wykonywania umowy.
9) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zaopatrzyć personel wykonawczy w jednolite stroje i sprzęt niezbędny do wykonania usługi.

Usługi wchodzące w skład przedmiotu zamówienia mają ustalone standardy jakościowe - są to typowe usługi, które obejmują utrzymanie czystości na wskazanych obiektach. Zamawiający wskazał wszelkie czynności objęte przedmiotem zamówienia, w tym m.in. utrzymanie w czystości pomieszczeń, zapewnienie odpowiednich środków higienicznych i sanitarnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298958,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 872316,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298958,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Inwestycji Górniczych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312688328

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298958,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-01 do 2025-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.