eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Rozbudowa istniejącej wiaty magazynowej na osad ściekowy na terenie oczyszczalni ścieków w Sandomierzu - Etap II zadaszenie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącej wiaty magazynowej na osad ściekowy na terenie oczyszczalni ścieków w Sandomierzu – Etap II zadaszenie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830338452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158323679

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkim.sandomierz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_sandomierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa istniejącej wiaty magazynowej na osad ściekowy na terenie oczyszczalni ścieków w Sandomierzu – Etap II zadaszenie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cfd7488-d2ac-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162725

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOŚ/871/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa istniejącej wiaty magazynowej na osad ściekowy na terenie oczyszczalni ścieków w Sandomierzu – Etap II zadaszenie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi:
1) roboty przygotowawcze,
2) dostawa i montaż konstrukcji stalowych,
3) obudowa budynku,
4) obróbki blacharskie,
5) montaż rynien i rur spustowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ:
1) Projekt budowlany.
2) STWIOR.
3) Przedmiar robót.
UWAGA.
Zamawiający w ramach poprzedniego Etapu wykonał fundamenty wraz z wypuszczeniem kotew fundamentowych do przymocowania konstrukcji stalowych.
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót budowlanych wykonać pomiary geodezyjne rozstawu osi i rzędnych wysokościowych.
4. Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z obiektem, którego dotyczy przedmiot zamówienia.
5. Zamawiający informuje, że ze względu na cykliczne wywozy osadu ściekowego z istniejącej (starej części składowiska) mogą wystąpić utrudnienia w realizacji robót będących przedmiotem zamówienia, nie częściej jednak niż w czterech dniach w ciągu jednego miesiąca.
Fakt ten został uwzględniony przez Zamawiającego przy ustaleniu terminu wykonania zamówienia.
6. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę:
Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495):
roboty budowlane montażowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na sfinansowanie powyższego zamówienia przeznaczył kwotę
w wysokości 492 000,00 zł brutto.
Po przeprowadzonych negocjacjach i złożeniu oferty dodatkowej, cena najkorzystniejszej oferty firmy Paweł Kopeć „WENUS” ul. Sandomierska 32A, 39-432 Gorzyce wynosi 568 065,12 zł brutto.
Cena oferty najkorzystniejszej po przeprowadzonych negocjacjach i złożeniu oferty dodatkowej przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zamówienia.
W Planie Inwestycyjnym Spółki na 2023 r. kwota przeznaczona na realizacje powyższego zamówienia publicznego wynosi 400 000, 00 zł netto tj. 492 000,00 zł brutto. Również kwota w kosztorysie inwestorskim na w/w zamówienie wynosi 399 586,75 zł netto tj.
491 491,70 zł brutto.

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 568065,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 636609,80 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.