eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zakup licencji oprogramowań, subskrypcji (wsparcia) dla oprogramowań oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu pt. "Usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup licencji oprogramowań, subskrypcji (wsparcia) dla oprogramowań oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu pt. „Usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 47 8714366

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.rogaczewska@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup licencji oprogramowań, subskrypcji (wsparcia) dla oprogramowań oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu pt. „Usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2390aab2-e40b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016033/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.28 Zakup licencji oprogramowania i akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Usprawnienie czesko-polskie współpracy w walce z cyberprzestępczością"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Usprawnienie czesko-polskiej współpracy w walce z cyberprzestępczością” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska, Nr rej. CZ.11.4.120/0.0/0.0/17_028/0001654

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195294

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-027-040-027/2023/IR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3567178,14 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 148701,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 postępowania:
zakup oprogramowania do pozyskiwania dowodów z wiadomości e-mail z serwerów poczty elektronicznej oraz chmury 1 szt,
zakup oprogramowania służącego do wykonywania kopii (klonów/obrazów) nośników 2 szt,
zakup oprogramowania służącego do posektorowego odzyskiwania danych z płyt optycznych i innych nośników 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i stanowi jej integralną część.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt przedmiotu umowy do Wydziału Teleinformatyki KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33 – zgodnie z wykazem z Załącznika nr 2 do Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia licencji elektronicznych oprogramowania, na adres mail : licencje@wr.policja.gov.pl
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przy czym za termin wykonania umowy przyjmuje się datę podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 9365 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 postępowania:
zakup przedłużenia licencji oprogramowania XRY Complete szt. 1 lub dostawa oprogramowania równoważnego,
zakup przedłużenia licencji oprogramowania UFED 4PC ULTIMATE szt. 1 lub dostawa oprogramowania równoważnego,
zakup przedłużenia licencji oprogramowania AXIOM wersja SMS + COMPLETE + CLOUD szt. 1 lub dostawa oprogramowania równoważnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i stanowi jej integralną część.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt przedmiotu umowy do Wydziału Teleinformatyki KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33 – zgodnie z wykazem z Załącznika nr 2 do Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia licencji elektronicznych oprogramowania, na adres mail : licencje@wr.policja.gov.pl
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przy czym za termin wykonania umowy przyjmuje się datę podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 127430,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3 postępowania:
zakup dysków twardych 9 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i stanowi jej integralną część.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt przedmiotu umowy do Wydziału Teleinformatyki KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33 – zgodnie z wykazem z Załącznika nr 2 do Umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przy czym za termin wykonania umowy przyjmuje się datę podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny

4.5.5.) Wartość części: 11906,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9527,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9527,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9527,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESTOR P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Spółka Jawna ul. Dworkowa 2/107 A, 00-784 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5211002381

7.3.3) Ulica: ul. Dworkowa 2/107 A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-784

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9527,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części 2 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części 3 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.