Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00143891/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
- 2023/BZP 00109214/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-24
- 2023/BZP 00109278/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ORGANIZACJA OBOZÓW SPORTOWYCH DLA ZAWODNIKÓW GIMNASTYKI SPORTOWEJ, UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH W MIESIĄCU SIERPNIU 2022 R.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPORTOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000215137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małopolska22
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914335897
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@LO12.SZCZECIN.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssport.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ORGANIZACJA OBOZÓW SPORTOWYCH DLA ZAWODNIKÓW GIMNASTYKI SPORTOWEJ, UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH W MIESIĄCU SIERPNIU 2022 R.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7c31d52-c47e-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027282/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 ORGANIZACJA OBOZÓW SPORTOWYCH DLA ZAWODNIKÓW GIMNASTYKI SPORTOWEJ, UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH W SIERPNIU 2022 R.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143891/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSS.231.1.2022.PTP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 221573,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja obozu sportowego w terminie 07.08.2022 r. - 12.08.2022 r. o profilu gimnastyka sportowa, w miejscowości odległej od siedziby zamawiającego do miejsca zakwaterowania uczestników obozu drogową - samochodową co najmniej 200 kilometrów ale nie więcej jak 270 kilometrów dla 80 uczniów/zawodników Zespołu Szkół Sportowych w Szczecinie,i 10 opiekunów/trenerów
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 63719,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja obozu sportowego w terminie 15.08 - 26.08.2022 r. o profilu gimnastyka sportowa, w miejscowości odległej od siedziby zamawiającego do miejsca zakwaterowania uczestników obozu trasą drogową kolejową co najmniej 500 kilometrów ale nie więcej jak 570 kilometrów dla:a) 20 uczennic/zawodniczek Zespołu Szkół Sportowych w Szczecinie,
b) 3 opiekunów/trenerów
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 39920,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja obozu sportowego dla chłopców w terminie 15.08 - 26.08.2022 r. o profilu gimnastyka sportowa, w miejscowości odległej od siedziby zamawiającego do miejsca zakwaterowania uczestników obozu trasą drogową kolejową co najmniej 600 kilometrów ale nie więcej jak 650 kilometrów dla:a) 40 uczniów /zawodników Zespołu Szkół Sportowych w Szczecinie,
b) 4 opiekunów/trenerów
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 69661,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja obozu sportowego dla dziewczynek w terminie 15.08 - 26.08.2022 r. o profilu gimnastyka sportowa, w miejscowości odległej od siedziby zamawiającego do miejsca zakwaterowania uczestników obozu trasą drogową kolejową co najmniej 600 kilometrów ale nie więcej jak 650 kilometrów dla:a) 26 uczennic /zawodniczek Zespołu Szkół Sportowych w Szczecinie,
4 opiekunów/trenerów
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 48272,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52045 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52045,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52045 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ŻANETA MICHAŁKIEWICZ-BIERNACKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431561658
7.3.3) Ulica: SIENKIEWICZA 7
7.3.4) Miejscowość: BIAŁY BÓR
7.3.5) Kod pocztowy: 78-425
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŻANETA MICHAŁKIEWICZ-BIERNACKA -PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
ŻANETA MICHAŁKIEWICZ-BIERNACKA -PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52045 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-07 do 2022-08-12Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40227,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40227,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40277,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TURYSTYKA DARIUSZ IWAŃCZUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391000018
7.3.3) Ulica: GIETKOWSKA 6A
7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN
7.3.5) Kod pocztowy: 10-170
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40227,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-15 do 2022-08-26Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74536,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74536,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74536,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750001952
7.3.3) Ulica: AL. JANA PAWŁA II 78
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 31-571
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM.BRONISŁAWA CZECHA W KRAKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM.BRONISŁAWA CZECHA W KRAKOWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74536,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-15 do 2022-08-26Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
BRAK NADESŁANYCH OFERT
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- ZZ.26-24/2 Wynajem, montaż i demontaż hali namiotowej na potrzeby organizacji Lodowiska
- Konserwacja i naprawa instalacji sygnalizacji pożarowej, oddymiania klatek schodowych i klap ppoż. w wentylacji
- Zakup i dostawa chemicznych źródeł zasilania - baterii i akumulatorów
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
- Realizacja robót budowlanych pn. "Naprawa elementów dachu oraz usunięcie szkód w budynku Szkoły Podstawowej nr 46 w Szczecinie"
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowej tj. usług cateringowych wraz z wynajmem sal szkoleniowych oraz świadczenie usług cateringowych (woj.dolnośląskie) 6 zadań
- 4WOG-1200.2712.26.2024 Usługa wynajmu strzelnicy celem realizacji zadań programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach - 6 zadań.
- Usługi związane z realizacją obozów szkoleniowych dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki - 2 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.