eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biecz › Wyposażenie Bieckiego Centrum Kultury w infrastrukturę cyfrową w ramach projektu systemowego "Konwersja Cyfrowa Domów Kultury"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie Bieckiego Centrum Kultury w infrastrukturę cyfrową w ramach projektu systemowego "Konwersja Cyfrowa Domów Kultury"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieckie Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492037708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Biecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ok@biecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bck.biecz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/biecz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie Bieckiego Centrum Kultury w infrastrukturę cyfrową w ramach projektu systemowego "Konwersja Cyfrowa Domów Kultury"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e9b8345-d68a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063156/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie Bieckiego Centrum Kultury w infrastrukturę cyfrową w ramach projektu systemowego "Konwersja Cyfrowa Domów Kultury"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rozwój infrastruktury cyfrowej Bieckiego Centrum Kultury” w ramach projektu systemowego - „Konwersja cyfrowa domów kultury”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165306/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BCK-230-1/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 131869,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Dostawa i montaż zestawu do projekcji wideo mappingu 3D.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) opis przedmiotu zamówienia dla każdej części – OPZ - załącznik nr 1 do SWZ,
b) istotne postanowienia umowy dla każdej części - załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652120-7 - Projektory wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

30213100-6 - Komputery przenośne

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 92845,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Dostawa sprzętu do transmisji internetowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) opis przedmiotu zamówienia dla każdej części – OPZ - załącznik nr 1 do SWZ,
b) istotne postanowienia umowy dla każdej części - załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237240-3 - Kamera internetowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

30213200-7 - Komputer tablet

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 32520,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Dostawa przenośnych pętli indukcyjnych wraz z okablowaniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) opis przedmiotu zamówienia dla każdej części – OPZ - załącznik nr 1 do SWZ,
b) istotne postanowienia umowy dla każdej części - załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33185000-0 - Aparaty słuchowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 6504,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający stosownie do treści art. 222 ust. 4 Pzp, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 114 200,00 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Pierwsza oferta Wykonawcy - Poke Yoke Marcin Szopa została złożona na kwotę 129.000,00 zł brutto, druga oferta Wykonawcy - Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe LOBOS Sp. zo.o. zł została złożona na kwotę 113.800,00 zł brutto. Oferta Przedsiębiorstwa Handlowo – Usługowego LOBOS Sp. zo.o. została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 w zw. z art.63 ust.2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.), ponieważ jej treść jest niezgodna z przepisami ustawy.
Tym samym oferta z najniższą ceną tj. oferta Wykonawcy - Poke Yoke Marcin Szopa na kwotę 129.000,00 zł brutto przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu na Część II - Dostawa sprzętu do transmisji internetowych do dnia 26.05.2022 r. do godz. 10.00 tj. do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie w Części II na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6838,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6838,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6838,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMBIENT Marcin Marecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301900512

7.3.3) Ulica: ul. Bukowska 88/4

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-369

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6838,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.