eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marianowo › "Modernizacja drogi gminnej w Gogolewie"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja drogi gminnej w Gogolewie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARIANOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mieszka I 1

1.5.2.) Miejscowość: Marianowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-121

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 561-38-66

1.5.8.) Numer faksu: +48 91 561-38-66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@marianowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marianowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminamarianowo.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja drogi gminnej w Gogolewie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-359deaa9-7893-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014885/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja drogi gminnej w Gogolewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja pierwsza

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024482/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z76/50372

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2700000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę ulicy Lipowej w miejscowości Gogolewo wraz z wykonaniem zjazdów oraz dojść do posesji prywatnych, budową oświetlenia ulicznego, wykonaniem kanału technologicznego, przestawienie hydrantów nadziemnych. Droga posiada połączenie z drogą publiczną – drogą krajową nr 20.
2. Istniejąca ulica Lipowa posiada nawierzchnię wykonaną z bruku. Szerokość jezdni wynosi ok. 3,0 - 4,0 m. Droga posiada początek na drodze krajowej nr 20. Połączenie dróg wykonane jest jako skrzyżowanie zwykłe. Ulica znajduje się w obszarze terenu zabudowanego. W ciągu drogi występuje aleja lip. Ulica Lipowa nie posiada wydzielonych chodników dla pieszych. Na terenie inwestycji występuje sieć wodociągowa, teletechniczna, elektryczna.
3. Zadanie realizowane jest na podstawie dokumentacji projektowej „Modernizacja drogi na ulicy Lipowej w Gogolewie dz. nr 249, 287, 328 obręb Gogolewo”, kategoria obiektu XXVI, XXV, IV zatwierdzonej przez Starostwo Powiatowe w Stargardzie.
4. Zakres robót obejmuje swoim zakresem m.in.:
1) Branża drogowa obejmuje swoim rodzajem m.in.
a) roboty ziemne – wykopy pod konstrukcje zjazdu, jezdni, dojść, chodnika,
b) wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
c) układanie nawierzchni kostki brukowej betonowej,
d) warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego cementem.
2) Branża elektryczna obejmuje swoim rodzajem m.in.
a) posadowienie, wyposażenie i zasilenie szafki oświetleniowej SO-1 – 1 szt,
b) budowa linii kablowej YAKY 4x16 mm2 + FeZn 25x4 na potrzeby zasilania oświetlenia – 258 m dł. trasowej (288 m dł. montażowej) ułożonych w 11 odcinkach między słupami,
c) budowa słupów oświetleniowych o wysokości 8 m – 9 szt,
d) budowa słupów oświetleniowych o wysokości 6 m – 2 szt,
e) montaż wysięgnika o dł. 1,5 m na słupie o wysokości 8 m – 9 szt,
f) montaż opraw oświetleniowych oświetlenia drogowego podstawowego – 9 szt,
g) montaż opraw oświetleniowych doświetlających przejścia dla pieszych – 2 szt.
5. Przedmiotowe zadanie dofinansowane jest ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski ład; Program Inwestycji Strategicznych
6. Zadanie realizowane jest na podstawie dokumentacji projektowej, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanej dalej SSTWiORB), pomocniczo w przedmiarach robót. Prace musza być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
7. Po stronie Wykonawcy leży zapewnienie dostawy mediów do celów związanych
z wykonywaniem robót budowlanych, jak również utylizacja elementów, które uległy rozbiórce.
8. Wykonawca jest zobowiązany również do wykonania wszelkich prac nie ujętych w SWZ oraz STWiORB, a bez których nie można wykonać zamówienia, w tym: wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, wszelkie naprawy, zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy, zaopatrzenie w wodę, energię elektryczną itp., dozorowanie budowy, sporządzenie planu BIOZ, ewentualne zajęcia i opłaty innych terenów wchodzących w proces inwestycyjny, zagospodarowanie i transport odpadów, transport materiałów z rozbiórki we wskazane przez Zamawiającego miejsce w odległości do 5 km od miejsca prowadzenia robót (jeżeli dotyczy) oraz inne czynności niezbędne i konieczne do kompleksowego wykonania Przedmiotu Umowy. Roboty należy prowadzić z zachowaniem wszelkich warunków ostrożności i bezpieczeństwa, aby nie spowodować zagrożenia dla bezpieczeństwa ludzi i mienia zgodnie z wytycznymi zawartymi w Informacji Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia na budowie zawartymi w dokumentacji projektowej.
9. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest przekazać dokumentacje powykonawczą w 3 egzemplarzach dla każdej wydanej decyzji, pozwolenia na budowę oraz uzyskać protokół odbioru od wszystkich zarządców dróg i gestorów sieci. Przedłożona dokumentacja ma być kompletna i umożliwiająca oddanie do użytkowania drogi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane.
10. Specyfikacja wykonania i montażu tablic informacyjnych w ramach środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład wymaga akceptacji Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2350730,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2586772,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2350730,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: L-SERVICE Paweł Lewiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561847548

7.3.3) Ulica: Górna 3

7.3.4) Miejscowość: Nowogard

7.3.5) Kod pocztowy: 72-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2350730,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.