eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice Murowane › Przebudowa drogi gminnej 106055L w miejscowości Kolonia Pliszczyn wraz z przebudową dróg gminnych wewnętrznych oraz przebudowa innych dróg na terenie gminy Wólka.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej 106055L w miejscowości Kolonia Pliszczyn wraz z przebudową dróg gminnych wewnętrznych oraz przebudowa innych dróg na terenie gminy Wólka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cde34f7-b46f-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej 106055L w miejscowości Kolonia Pliszczyn wraz z przebudową dróg gminnych wewnętrznych oraz przebudowa innych dróg na terenie gminy Wólka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cde34f7-b46f-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029354/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej 106055L w miejscowości Kolonia Pliszczyn wraz z przebudową dróg gminnych wewnętrznych

1.1.9 Wólka Budowa drogi na działce 67/4, 67/14

1.1.12 Przebudowa chodnika wzdłuż drogi gminnej nr 106104L gmina Wólka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044666

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2019253,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza zamówienia - Przebudowa drogi gminnej 106055L w miejscowości Kolonia Pliszczyn wraz z przebudową dróg gminnych wewnętrznych.

1. Przebudowa drogi gminnej nr 106055L - wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość budowanego odcinka około 778m,
- szerokość jezdni bitumicznej 5,0m,
- wykonanie wzmocnienia nawierzchni warstwą wyrównawczą AC11W50/70, siatką stalową zamocowaną na zimno warstwą „slurry seal” oraz warstwą ścieralną AC11S50/70gr. 5cm
- wykonanie jednostronnej opaski bezpieczeństwa z kostki betonowej szerokości 1,5m (na długości około 600m),
- przebukowanie istniejących peronów autobusowych,
- wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki betonowej około 34szt.,
- regulacja wysokościowa istniejących zjazdów indywidualnych z kostki betonowej około 18szt.,
- wykonanie zjazdów bitumicznych na drogi wewnętrzne 3szt.,
- wymiana istniejącego ścieku korytkowego na ściek z kostki betonowej wraz z regulacją ist. wpustów około 165m,
- wymiana i wydłużenie przepustu dn 40cm pod zjazdem dł. 9,5 m,
- wykonanie wpustów deszczowych 2 szt. ,
- wykonanie krawężników odwadniających 3szt. oraz krawężników odpływowych 3 szt.,
- odtworzenie istniejącego rowu wraz z profilowaniem skarp na dł. 30m,
- czyszczenie przepustów pod drogą i zjazdami,
- wykonanie lokalnych umocnień skarp rowów płytami ażurowymi około 145m2
- regulacja istniejących barier ochronnych stalowych około 50m,
- wykonanie nowych balustrad U-11a około 30m oraz przestaweinie istniejących około 84m,
- wykonanie i przestawienie oznakowania pionowego (25szt.) oraz poziomego (19m2).

2. Przebudowa dróg wewnętrznych - wymiary drogi i główny zakres robót:
- odcinek 1 długości około 45m, szerokość jezdni bitumicznej 4,0m,
- odcinek 2 długości około 175m, szerokość jezdni bitumicznej 3,5m,
- obramowanie jezdni krawężnikiem na długości około 190m,
- wykonanie krawężników odpływowych 3 szt. oraz odwadniających 19m,
- wykonanie studni chłonnych deszczowych 3 szt.,
- utwardzenie poboczy kruszywem łamanym.

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S50/70 - 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W50/70 - 4 cm,
- górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego - 20cm,
- dolna warstwa podbudowy z piasku stabilizowanego cementem - 22cm

Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).
Inwestycja współfinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład
– Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1685558,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga zamówienia - przebudowa chodnika wzdłuż drogi gminnej nr 106104L gmina Wólka.

Główny zakres robót:
- przełożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej wraz z częściowym wykonaniem nowej podbudowy około 387 m2,
- wymiana cieków podchodnikowych betonowych na krawężnikowe studnie odwadniające z rurą odpływową 34szt.
- przebudowa rowu z płyt ażurowych na koryta betonowe (kolejowe) około 200m,
- przestawienie balustrad U-11a około 111m,

Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy. (kryterium oceny ofert).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 169190,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część trzecia zamówienia - Budowa drogi wewnętrznej w m. Wólka na działkach nr 67/4, 67/14 i innych.

Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 92m,
- szerokość jezdni bitumicznej 5,0m (na przeważającym odcinku),
- utwardzenie poboczy kruszywem łamanym szer. 0,75m,
- wykonanie oznakowania pionowego 2szt.,
- regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacyjnych kolidujących z budowaną drogą - 2szt.,
- odsunięcie od jezdni (przestawienie) hydrantu nadziemnego o około 3m (zasuwa hydrantowa bez zmian, hydrant wymieniony był w roku 2020),
- przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie monitoringu (kamerowanie) istniejącej sieci kanalizacyjnej w celu wykazania, że w trakcie robót niedoszło do uszkodzenia/zanieczyszczenia sieci kanalizacyjnej. Kamerowanie z zapisem na płycie DVD sieci kanalizacyjnej występującej w miejscu remontu przed rozpoczęciem robót (sieć oczyszczona przez zamawiającego) i po zakończeniu robót. Monitoringiem należy objąć całą sieć pokrywającą się z terenem robót, plus jedna studnia poniżej i powyżej. W przypadku, gdy monitoring potwierdzi, że do kanalizacji trafiły odpady z robót drogowych, zamawiający odmówi odbioru inwestycji do czasu oczyszczenia kanalizacji przez wykonawcę i wykazania przy pomocy kolejnego monitoringu, że zanieczyszczenia zostały usunięte. Wykonawca może zrezygnować z wykonania pierwszego monitoringu przed rozpoczęciem robót, jednak bierze wtedy odpowiedzialność za ewentualne istniejące zanieczyszczenia. W przypadku, gdy monitoring przed rozpoczęciem robót wykaże zanieczyszczenia, zamawiający oczyści sieć i dokona kolejnego monitoringu na własny koszt.

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S50/70 - 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W50/70 - 5 cm,
- górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm - 15cm,
- dolna warstwa podbudowy z piasku stabilizowanego cementem Rm=5,0Mpa - 20cm

Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 164503,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1870677,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2539042,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1870677,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Układanie Nawierzchni Drogowych Łukasz Błasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 564 169 15 78

7.3.3) Ulica: ul. Wróbla 68/51

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-719

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1870677,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207152,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207152,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFPOL Korporacja Gospodarcza Rafał Sokół

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462375638

7.3.3) Ulica: ul. Barwinkowa 6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-224

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207152,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197415,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445355,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197415,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smolak Leszek Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SMOLKOP

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9460001514

7.3.3) Ulica: ul. Firlejowska 16i

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-306

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197415,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.