eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Herbicydy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Lasów Państwowych

1.3.) Oddział zamawiającego: ZPUH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511001691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Zientary Malewskiej 51/53

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-307

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpuh@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpuh.olsztyn.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Herbicydy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf7aadfb-e001-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185745/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: HP.270.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 560037,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Środek ochrony roślin o działaniu chwastobójczym Wspólny Słownik Zamówień: CPV 24.45.30.00-4
Środek ochrony roślin o działaniu chwastobójczym w formie koncentratu do sporządzania roztworu wodnego do zwalczania chwastów w szkółkach leśnych, kwatery z siewkami i wielolatkami drzew iglastych i liściastych
Produkt zawierający glifosat w formie soli izoproylominowej – związek z grupy pochodnych kwasu fosforanowego – 360 g/l (36,0% ww.)
W ilości 5000 litrów, w konfiguracji:
500 opakowań - 10 litrowych
Środek powinien posiadać aktualne zezwolenie do stosowania i obrotu MRiRW do końca obowią-zywania umowy oraz znajdować się w wykazie IBL Środków zalecanych do stosowania w leśnictwie w 2022 r.
Okres przydatności do użycia: co najmniej 18 miesięcy od daty dostawy do odbiorcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24453000-4 - Środki chwastobójcze

4.5.5.) Wartość części: 253000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Środek ochrony roślin o działaniu chwastobójczym Wspólny Słownik Zamówień: CPV 24.45.30.00-4
Środek do zwalczania chwastów w uprawach leśnych - 2 letnie uprawy sosny zwyczajnej -przeznaczony do stosowania przez użytkowników profesjonalnych do zwalczania chwastów o zawar-tości substancji czynnej:
Glifosat (związek z grupy aminofosfonianów w formie soli potasowej) 480 g w litrze środka (35,75%)
W ilości 3000 litrów
150 opakowań - 5 litrowych
150 opakowań - 15 litrowych
Środek powinien posiadać zezwolenie do stosowania i obrotu MRiRW do końca obowiązywania umowy oraz znajdować się w wykazie IBL środków zalecanych do stosowania w leśnictwie w 2022 r.
Okres przydatności do użycia: co najmniej 18 miesięcy od daty dostawy do odbiorcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 24453000-4 - Środki chwastobójcze

4.5.5.) Wartość części: 227287,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Środek ochrony roślin o działaniu chwastobójczym Wspólny Słownik Zamówień: CPV 24.45.30.00-4
Środek ochrony roślin o działaniu chwastobójczym w formie koncentratu do sporządzania roztworu wodnego do zwalczania chwastów przy przygotowaniu gleby pod szkółki-chwasty jednoliścienne i dwuliścienne (trawy, turzyce, jaskrowate, chwasty krzewiaste, drzewiaste i inne)
Produkt zawierający glifosat w formie soli izoproylominowej – związek z grupy pochodnych kwasu fosforanowego – 360 g/l (30,77% ww.)
W ilości 1000 litrów
500 opakowań - 1 litrowych
25 opakowań - 20 litrowych
Środek powinien posiadać zezwolenie do stosowania i obrotu MRiRW do końca obowiązywania umowy oraz znajdować się w wykazie IBL środków zalecanych do stosowania w leśnictwie w 2022 r.
Okres przydatności do użycia: co najmniej 18 miesięcy od daty dostawy do odbiorcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (tzn. o takim samym składzie chemicznym ale znajdujących się w wykazie IBL ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 24453000-4 - Środki chwastobójcze

4.5.5.) Wartość części: 79750 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agrosimex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670214647

7.3.3) Ulica: Goliany 43

7.3.4) Miejscowość: Błędów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-620

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266025 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266025 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Score Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367325373

7.3.3) Ulica: Klonowa 12

7.3.4) Miejscowość: Bartąg

7.3.5) Kod pocztowy: 10-687

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.