eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA ZESTAWU DWÓCH PROJEKTORÓW LASEROWYCH Z KRÓTKĄ OPTYKĄ.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ZESTAWU DWÓCH PROJEKTORÓW LASEROWYCH Z KRÓTKĄ OPTYKĄ.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR ATENEUM im. STEFANA JARACZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016425365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Jaracza 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-378

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 50 28 160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrateneum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrateneum.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ZESTAWU DWÓCH PROJEKTORÓW LASEROWYCH Z KRÓTKĄ OPTYKĄ.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11a676ce-2bf0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003636/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa zestawu dwóch projektorów laserowych z krótką optyką .

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://teatrateneum.pl/?page_id=28820

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
https://epuap.gov.pl/wps/portal,
zamowienia@teatrateneum.pl
W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia@teatrateneum.pl. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Skrzynki Teatru mają pojemność 2GB. Filtr antyspamowy domyślnie ustawiony na 5 (skala 8 stopniowa). Dostęp do skrzynek webmail po SSL lub imap/smtp z SSL + dodatkowa autoryzacja smtp. Załączniki do 10MB. Łącze symetryczne 300/300Mb/s. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia związane z ochroną danych osobowych zawarte są w Załączniku nr 4 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Postanowienia związane z ochroną danych osobowych zawarte są w Załączniku nr 4 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch kompletów, składających się z projektora i optyki. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy i nie posiadać wad fizycznych, ani prawnych.

Zamawiający wymaga dostarczenia urządzeń o parametrach nie gorszych niż:

- Źródło światła: laserowe o żywotności min. 20000h przy pracy w trybie pełnej jasności; możliwa płynna zmiana siły światła i wydłużenia tym samym żywotności źródła.

- Rozdzielczość Natywna: min. WUXGA (1920x1200), 16:10, system optymalizacji 4K.

- Jasność: min. 15000 lm (zarówno dla światła białego i barwnego, pomiary zgodne z normami ISO 21118:2012 lub równoważną, ISO IDMS15.4 lub równoważną).

- Złącza wejściowe: min. 1x HDBase-T ze wsparciem HDCP2.2; 1x HDMI ze wsparciem HDCP2.2; 1x HD-SDI; 1x DVI-D; uniwersalne 5x BNC; 1x D-SUB hd15-pin VGA.

- Złącza wyjściowe: min. lx D-Sub HDl5-pin VGA; Ix AUDIO stereo z funkcją dekodowania sygnału audio z wejść cyfrowych

- Sterowanie /komunikacja: RS-232; LAN I0/100; pilot przewodowy z podswietleniem przycisków, DMX lub ART-NET

- Obiektyw: wymienny; sterowany elektrycznie: dostarczany z obiektywem zoom min. 1 do 1,2 o współczynniku projekcji min. 0:48-0:57:1 (lub bliższy/ szerszy) , Focus; LensShift (pionowo min. +/- 24%, poziomo min. +/ - 10%); projektor ;

- Funkcje użytkowe:

1. możliwość montażu w dowolnej pozycji bez utraty jakości i parametrów użytkowych (kąt nachylenia pion/poziom 360 stopni);

2. pamięć ustawień obiektywu - min. 3 niezależne;

3. automatyczna kalibracja obrazu;

4. przesyłanie obrazu po sieci przewodowej i bezprzewodowej z użyciem opcjonalnego modułu WiFi:

5. korekcja zniekształceń obrazu: trapez pion/poziom; korekcja narożników; projekcji na zakrzywionej powierzchni oraz w narożniku pomieszczenia, korekcja punktowa w siatce min. 16x16;

6. precyzyjna regulacja barw dla każdej ze składowych palety RGBCMY (odcień, nasycenie, jasność) oraz Gamma;

7. funkcja edge-blendingu z wyrównywaniem poziom u czerni;

8. projekcja side-by-side z dwóch niezależnych źródeł jednocześnie;

9. praca 24/7.

- Gwarancja producenta o długości min. 2 lat lub 20000 h pracy (zależnie co nastąpi pierwsze) na urządzenie i źródło światła;
- Inne wymagania: oprogramowanie do monitorowania stanu projektora, czarna obudowa; dedykowana pokrywa maskująca panel przyłączy i podłączone okablowanie.
- Szkolenie całego pracującego zespołu realizatorów audio – video z obsługi oprogramowania dedykowanego do projektorów, obsługi samych urządzeń m.in. funkcji edge-blendingu, projekcji side-by-side. Czas szkolenia to minimum dwa spotkania po 4h.

Realizacja zamówienia jest podzielona na etapy:
- dostawa sprzętu wraz z pierwszym szkoleniem i podpisaniem protokołu odbioru,
- sprawdzenie uchwytu zrobionego przez Teatr, asystowanie podczas montażu i kalibracja projektorów po,
- drugie szkolenie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32321000-9 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska największą liczbę punktów po zsumowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.

3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą.

5. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.

6. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 5, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.

7. W przypadku zaoferowania parametru o wartości pomiędzy wyspecyfikowanymi, Wykonawca otrzyma liczbę punktów jak dla wartości niższej, np. oferując jasność świecenia o wartości 18 000 lm Zamawiający przyzna punkty jak dla 17 000 lm (5 pkt) – tzw. zaokrąglenie w dół.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający będzie żądał, zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy:
- oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
3. Do oferty należy dołączyć oświadczenie zgodne z art. 117 ust. 4 PZP (dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Z oświadczenia powinno wynikać, który wykonawca będzie realizował konkretny zakres prac.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej.
2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w zakresie zmian technologicznych lub zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy.
3. Strona powołująca się na okoliczność uzasadniającą zmianę postanowień Umowy, zobowiązana jest powiadomić pisemnie drugą Stronę o jej wystąpieniu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni od dnia jej zaistnienia, występując o dokonanie zmiany, a Strony w terminie 7 dni podpiszą aneks uwzględniający uzgodnione zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: skrzynka pocztowa do składania ofert (ePUAP /TeatrAteneumWarszawa/SkrytkaESP) pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest dostawa ekranu projekcyjnego. Dostawa ekranu jest wyłączona z przedmiotowego postępowania zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 w zw. z art. 30 ust. 4 Ustawy.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa więc zamawiający nie żąda zatrudniania na umowę o pracę.
3. Zamawiający zastosował kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%. Zgodnie z art. 246 ust. 2 w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.