eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa wózków do sprzątania, sprzętu gospodarczego oraz środków do czyszczenia i konserwacji podłóg.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wózków do sprzątania, sprzętu gospodarczego oraz środków do czyszczenia i konserwacji podłóg.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.nowinski@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wózków do sprzątania, sprzętu gospodarczego oraz środków do czyszczenia i konserwacji podłóg.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51411a19-9a1e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064382/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Drobny sprzęt do utrzymania czystości (mopy, środki czystości)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073202/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/13/TP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100359,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wózki do sprzątania na mokro (dwa wiadra 25 l. kolor niebieski i czerwony, koszyczek na rączkę, wyciskarka).Stelaż chromowany. szt. 25
2. Wiadra do wózków czerwone i niebieskie poj.25 l, wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego. szt. 10
3. Wyciskarka do wózka,
z metalowym uchwytem i plastikową rączką. szt. 5
Parametry:
1.Wiadra do wózków z pozycji 2 mają być kompatybilne z pozycją 1.
2.Wyciskarka do wózka z pozycji 3 ma być kompatybilna z pozycją 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kij aluminiowy do mopa zwykły,dł.140cm. szt. 120
2. Kij aluminiowy do mopa, teleskopowy,
dł. 2,40cm. Profilowany, przeznaczony do pracy na dużych wysokościach. szt. 20
3. Uchwyt do mopa plastikowy (40 cm), szerokość 10cm ( +/- 2-5mm),
wyposażonych w kieszeniowy system mocowania. Wkłady mocowane są, poprzez umieszczenie końców uchwytu w kieszeniach mopa,posiadajacy przycisk nożny koloru żółtego umożliwiający ich wymianę.Stelaż wykonany z polipropylenu. szt. 120
Parametry:
1.Uchwyt do mopa z pozycji 1 ma być kompatybilny z pozycją 3.
2.Kij aluminiowy do mopa z poz.2 ma być kompatybilny z pozycją 1 i 4.
3.Kij aluminiowy teleskopowy do mopa z pozycji 3 ma być kompatybilny z pozycją 1i 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kosz pedałowy na śmieci 25 l., wykonany z wysokiej jakośći tworzywa sztucznego. Zbiornik ma otwierać się nogą za pomocą specjalnego pedału, natomiast konstrukcja pokrywy ma pozostawiać zawartość kosza zamkniętą. szt. 250
2. Wiadro plastikowe 5 l kolorowe, z nakładaną pokrywką (nie wciskaną), wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego. szt. 235
3. Wiadro kolorowe plastikowe z podziałką
10 l., z nakładaną pokrywką (nie wciskaną),wykonane z wysokiej jakośći tworzywa sztucznego. szt. 100
4. Wiadro plastikowe 12l z podzałką
i wylewką, wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego. szt. 8
5 Pojemniki plastikowe okrągłe 90 l. z nakładaną pokrywą (nie wciskaną) szt. 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224330-0 - Wiadra

4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zmiotka + szufelka kpl. 85
2. Szczotka do zamiatania plastikowa na wkręcany kij szt. 60
3. Szczoteczka do rąk plastikowa duża z uchwytem szt. 400
4. Szczotka do szorowania na kij wkręcany, plastikowa szt. 180
5. Szczotka do szorowania ręcznego, plastikowa z uchwytem typ żelazko. szt. 200
6. Szczotka WC bez pojemnika szt. 500
7. Kij drewniany z gwintem (min.140cm) szt 60
Parametry:
1.Szczotka z pozycji 2,4 ma być kompatybilna z pozycją 7.
2.Kij drewniany z pozycji 7 ma być kompatybilny z pozycją 2,4.
3. Szczoteczka z poz.3 wykonana z włosa syntetycznego o :dł. min.9,8 cm – min.10cm szerokość min.2,5 cm – min.4cm,
wysokość z rączką i włosem min.5,5 cm, dł włosa min.1,3 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rękawice gospodarcze rozm.L,M,S
wykonane z lateksu, wewnętrzna powierzchnia rękawic pokryta jest flokiem co ułatwia łatwe wkładanie i zdejmowanie oraz zapobiega poceniu się rąk w czasie użytkowania. Na części chwytnej chropowate. Odporne na rozciąganie, nie pękające i wysokiej odporność na detergenty, kwasy i środki chemiczne używane w szpitalu.
Każda para pakowana w osobno.
- Wysoka odporność chemiczna zgodna z normą EN374-2 szt. 2820
2. Termometr lodówkowy szt. 30
3. Miska okrągła- kolor pastelowy
o wymiarach średnica 35cm,wysokość 15cm. szt. 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Mop do sprzątania dwustronny – 40cm szt. 6

Parametry:
• Mop dwustronny do mycia na mokro
• Temperatura prania min.95°C
• Mop 40cm pasujący do systemu TWIXTER

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 300 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Mopy do sprzątania szt 2 000
2 Uchwyt mały szt 30
3 Mop mały szt 100
4 Kij teleskopowy do 2m szt 20
Parametry:

Punkt 1
• Mikrowłókno - min 85% , bawełna min 15%
• Mop wykonany z materiału syntetycznego,całkowicie odporny na przecieranie
• Mop szyty, pętelka zamknięta, skręcona: wysokość pętelek 2 rzędy min.10 mm, 6 rzędów min. 20 mm, 2 rzędy min. 30 mm;
• Rozmiar mopa min 44cm x min 13 cm
• Rozmiar po obwodzie frędzli min 50cm x min19 cm;
• Ciężar min 140 g
• Ilość prań minimum 500
• Temperatura prania min 95 stopni
• Kurczliwość ok 3 %
• Chłonność min 280 ml
• Barwa ciemnoniebieska i czerwona
• Kodowanie stref sprzątania- 4 kolory pasków
• Mop przeznaczonydo mycia na mokro i wilgotno
• Certyfikat najniższej emisji mikrodrobin plastiku – KLASA A.

Punkt 2
• Stelaż do mopów rozmiar min.23 cm
• Stelaż wykonany z anodowanego aluminium o całkowitej gładkiej powierzchni uniemożliwiającej osadzanie się zanieczyszczeń
• Uchwyt wykonany z polipropylenu posiadający blokadę ruchową pozycji ustawienia uchwytu
• Uchwyt zawiera dwa rzędy taśmy z rzepem o szerokości 23 cm (rzepy wymienne)
• Rozmiar uchwytu min 23 cm x 21 cm x min 8 cm
• Waga min.165g.

Punkt 3
• Mop 100% mikrowłókna (mikrofibra, mikrofaza)
• Mop o barwie granatowej lub czerwonejna rzepy, szyty, pętelka zamknięta o wysokości min. 2 mm o podwójnej warstwie mikrowłókna; rozmiar min. 30 cm x min. 12,5 cm
• Temperaturaprania min 950 C
• Ilość prań minimum 500
• Waga mopa min. 45 g
• Kurczliwość ok 2%
• Chłonność 55 ml
• Mop musi pochodzić od tego samego producenta i pasować do uchwytu z pozycji 2

Punkt 4
• Kij teleskopowy zbudowany z aluminium cienkościennego – 1 mm powleczonego antypoślizgową powłoką z polipropylenu z ergonomicznym uchwytem i blokadą o mocnej konstrukcji
• Gumowy pierścień umożliwia oparcie trzonka o ścianę bez groźby jego upadku na podłogę
• Rozmiar min.100 cm – po rozłożeniu min.180 cm
• Ciężar min. 510 g
• Kij musi być kompatybilny ze stelażem z pozycji 2 i pochodzić od tego samego producenta

Zamawiający wymaga przy składaniu oferty dostarczenia ulotek pochodzących od producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 96000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pad ręczny czarny szt. 20

Parametry :

1. Pad ręczny do mocno zabrudzonych powierzchni, koloru czarnego przeznaczony do usuwania powłok polimerowych z zastosowaniem na mokro.
Parametry pada: (25 cm x 11,5 cm x 2,5 cm).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 150 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pad do maszyny szorującej kolor rdzawoczerwony Szt. 35
2. Pad do maszyny szorującej biały Szt. 25

Parametry :
Ad.1.
Pad do zdzierania starych powłok, posiadający w składzie wysokiej jakości włókna nylonowe, którymi powleczona jest cała powierzchnia pada. Grubość minimum 7,6 mm, kolor rdzawoczerwony, włókno nietkane, posiada otwór centralny ok. 8,5 mm, średnica ok.432mm, do maszyny o prędkości 150-400 obr/min.


Ad.2
Pad biały przeznaczony do polerowania na sucho o średnicy 432 mm (17”); zawierający w swoim składzie mieszankę włókien poliestrowych różnych wielkości w tym nie mniej niż 33% minerałów naturalnych; o grubości nie mniejszej niż 25 mm; o wadze nie mniejszej niż 1200g/mkw; z otworem centralnym o wielkości
85 mm. Idealnie nadający się do posadzek wykonanych z płytek ceramicznych, gresowych, kamienia naturalnego i sztucznego, betonu, drewna, posadzek
przemysłowych i żywicznych; do maszyny o prędkości 150-400 obr/min.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zdzieracz do podłóg poj. 10L.
szt. 121
2. Emulsja nabłyszczająca do podłóg poj. 10 L.
szt. 55
Ad.1
Koncentrat do gruntownego czyszczenia oraz usuwania powłok, mocno zasadowy o wysokich właściwościach nawilżających, przyjemnym zapachu, ph 14,koloru żółtego, nadajacy się do zastosowania w automatach 26myjacych. Skład: fenylometanol, fenylokarbinol 5 - < 10%,alkohol benzylowy, 2-butoksyetanol,wodorotlenek potasu 1- -<5%,eter monobutylowy glikolu etylenowego. Można czyścić ręcznie lub za pomocą maszyny jednotarczowej.

Ad.2.
Powłoka samonabłyszczająca, o właściwościach antypoślizgowych do podłóg wodoodpornych, o przyjemnym zapachu posiadająca substancję pielęgnującą, dużą zdolność wypełniania w powierzchni nierówności zacierająca granice pomiędzy obszarem pierwotnym a poddanym renowacji. Produkt powinien zapewnić dużą odporność na alkohole i środki dezynfekcyjne stosowane w szpitalu. Skład: ph.min.7,3 –.8.00, środek gotowy do użycia. Można polerować za pomocą maszyny szybkoobrotowej.


W/w środki powinny być od jednego producenta co zapewni kompatybilność poszczególnych preparatów ze sobą.

Zamawiający wymaga ulotkę informacyjną i kartę charakterystyki poz.1,2.

Zamawiający wymaga przeszkolenia personelu w prawidłowym wykonaniu czynności położenia na powierzchni środków do czyszczenia i konserwacji podłóg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Środek czyszcząco-pielęgnujący. poj.10 L. szt. 150
Ad.1.
Środek czyszcząco pielęgnujący do codziennego zastosowania na bazie polimerów rozpuszczalnych w wodzie o właściwościach zwilżających powierzchnię i samonabłyszczający, nie tworzy wartw. Chroni powierzchnię przed zabrudzeniami. Działanie antypoślizgowe. Do wodoodpornych wykładzin podłogowych np. kauczuku, meganitu. Skład: <5% niejonowe środki powierzchniowo-czynne, pH.7,0- 8,5, łagodny zapach, środki konserwujące (np.benzisothiazolinone, metthylisothazolinone). Zastosowanie: maszyna jednotarczowa lub manualnie.



Zamawiający wymaga ulotkę informacyjną i kartę charakterystyki poz.1,

W/w środki powinny być od jednego producenta co zapewni kompatybilność poszczególnych preparatów ze sobą pak.nr.10.


Zamawiający wymaga przeszkolenia personelu w prawidłowym wykonaniu czynności położenia na powierzchni środków do mycia wykładzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 29000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10934,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10934,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10934,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Haerson Bartosz Wiśniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581283026

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83557,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83557,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83557,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-10-22-653

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67932,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28950,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42147,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28950,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Mercury Piotr Wojtczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911-104-70-15

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23537,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.