eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzbinek › Przebudowa sieci wodociągowej w Wierzbinku - etap II w formule zaprojektuj i wybuduj.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa sieci wodociągowej w Wierzbinku – etap II w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIERZBINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Styczniowych 110

1.5.2.) Miejscowość: Wierzbinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-619

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wierzbinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzbinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wierzbinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa sieci wodociągowej w Wierzbinku – etap II w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44835b5c-9b42-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051356/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa sieci wodociągowej w m. Wierzbinek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557834

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OŚiZP.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 188000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedsięwzięcie obejmuje wykonanie zadania pt. „Przebudowa sieci wodociągowej w Wierzbinku-etap II w formule zaprojektuj i wybuduj” kod CPV 45232150-8, w tym:
- opracowanie kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej (w tym kosztorysów, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót) oraz budowę w oparciu o tę dokumentację stacji uzdatniania wraz infrastrukturą zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym. .
- uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji w tym decyzji pozwolenia na budowę - wykonanie przedmiotu inwestycji,
- uzyskanie dla wybudowanego obiektu wszelkich wymaganych decyzji administracyjnych , zgłoszenie zakończenia robót.
2. W skład inwestycji wchodzą m.in. następujące elementy:
- Roboty pomiarowe i przygotowawcze;
- Roboty ziemne;
- Roboty montażowe;
- Roboty w zakresie odtworzenia nawierzchni;
3. Opracowanie koncepcji projektowej i przedłożenie jej do akceptacji przez Zamawiającego.
4. Rzeczywiste zakresy rzeczowe określi dokumentacja techniczna wykonana przez Wykonawcę
i uzgodniona z Zamawiającym oraz odpowiednimi instytucjami. Dane określone w dokumentacji projektowej będą uważane za wartości do realizacji robót.
- Programie funkcjonalno-użytkowym – załącznik nr 10 SWZ
6. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na nieruchomościach: dz. nr ewid. 41/17, 41/10, 41/14, 42/1, 41/15, 39/11, 39/23, 39/24 obręb Chlebowo.
7. Na etapie opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany konsultować przyjęte rozwiązania z Zamawiającym.
8. W ramach opracowywania dokumentacji (na podstawie zatwierdzonej koncepcji i programu funkcjonalno-użytkowego) należy:
8.1. Wykonać projekty: branży sanitarnej.
8.2.Wykonać obmiar i kosztorysy robót metodą szczegółową,
8.3. Wykonać specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB),
8.4. sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)
8.4. Uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477227,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wierzbinku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301704975

7.3.4) Miejscowość: Wierzbinek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-619

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.