eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont Sali gimnastycznej wraz z zapleczem, w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 w Łodzi, realizowanym w systemie zaprojektuj i buduj.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Sali gimnastycznej wraz z zapleczem, w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 w Łodzi, realizowanym w systemie zaprojektuj i buduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź / Zespół Szkół Specjalnych nr 2 w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 635-17-80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zss2.elodz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zss2lodz.bip.wikom.pl/strona/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont Sali gimnastycznej wraz z zapleczem, w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 w Łodzi, realizowanym w systemie zaprojektuj i buduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce6cf8a2-d5a9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161437/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSS2/RB/01/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 245399,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem, w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 w Łodzi, realizowanym w systemie zaprojektuj i buduj.” Przedmiotowy zakres inwestycji został podzielony na Zamówienie podstawowe oraz możliwe do wykonania zamówienie
w ramach prawa opcji.
I. Zamówieniem podstawowym jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie Sali gimnastycznej określonych jako Zamówienie podstawowe, szczegółowo określone w pkt. 2.2.3; 2.3.1; 2.4.1.Programu Funkcjonalno Użytkowego stanowiącego Załącznik do SWZ
II. W ramach zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji Zamawiający może zlecić a Wykonawca zobowiązany będzie następujących robót:
1) Magazyn – realizowany w ramach prawa opcji nr 1, a szczegółowo opisany w pkt. 2.2.4; 2.3.2; 2.4.2 Programu Funkcjonalno Użytkowego stanowiącego Załącznik do SWZ ;
2) Szatnia nr 1 – realizowana w ramach prawa opcji nr 2, a szczegółowo opisany w pkt. 2.2.5; 2.3.3; 2.4.3 Programu Funkcjonalno Użytkowego stanowiącego Załącznik do SWZ ;
3) Szatnia nr 2 – realizowana w ramach prawa opcji nr 3, a szczegółowo opisany w pkt. 2.2.8; 2.3.5; 2.4.5 Programu Funkcjonalno Użytkowego stanowiącego Załącznik do SWZ ;
4) Węzeł sanitarny nr 1 – realizowany w ramach prawa opcji nr 4, a szczegółowo opisany w pkt. 1 2.2.6; 2.3.4; 2.4.4 Programu Funkcjonalno Użytkowego stanowiącego Załącznik do SWZ ;
5) Węzeł sanitarny nr 2 – realizowany w ramach prawa opcji nr 5, a szczegółowo opisany w pkt. 2.2.7; 2.3.6; 2.4.6 Programu Funkcjonalno Użytkowego stanowiącego Załącznik do SWZ ;
6) Korytarz – realizowany w ramach prawa opcji nr 6, a szczegółowo opisany w pkt. 2.4.7 Programu Funkcjonalno Użytkowego stanowiącego Załącznik do SWZ
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podstawowego oraz realizowanego w ramach prawa opcji od nr 1 do nr 6 o których mowa powyżej, został szczegółowo określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym który stanowi załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442180-2 - Powtórne malowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację przedmiotowego postępowania zamawiający może przeznaczyć kwotę 245.399,99 zł , tymczasem w postępowaniu zostały złożone 3 oferty , spośród nich znajduje się jedna o najniższej wartości, która wyniosła 725.085,00 zł. W związku z czym unieważnienie przedmiotowego postępowania stało się konieczne.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725085 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 875145 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.