eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Rozbudowa drogi gminnej ulicy Błonie w Kolbuszowej wraz z niezbędną infrastrukturą i urządzeniami budowlanymi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej ulicy Błonie w Kolbuszowej wraz z niezbędną infrastrukturą i urządzeniami budowlanymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej ulicy Błonie w Kolbuszowej wraz z niezbędną infrastrukturą i urządzeniami budowlanymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52c42a80-b52c-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046078

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: „Rozbudowa drogi gminnej ulicy Błonie w Kolbuszowej wraz z niezbędną infrastrukturą i urządzeniami budowlanymi”
2. Zadanie realizowane zgodnie z umową nr RFRD-G20/A/2024 z dnia 17 stycznia 2024 r. w sprawie udzielenia dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg dla wieloletniego zadania gminnego.
3. Szczegółowy zakres robót precyzują projekt budowlany, projekty wykonawcze oraz pomocniczo przedmiar robót.

4. Zakres inwestycji obejmuje:
1) Rozbudowę istniejącej jezdni jednopasowej dwukierunkowej na dwupasową dwukierunkową o nawierzchni utwardzonej betonem asfaltowym z normalizacją jej
szerokości 6 m – od granicy obszaru miejskiego do skrzyżowania z ul. Brzozową i
Tulipanowa – na długości ~685,40 m. Przekrój jezdni – drogowy z obustronnymi poboczami o szer. 0,75 m. Długość odcinka objętego robotami – od km ~0+000 do km ~0+925,50:
a) w tym rozbudowa jezdni – od km 0+000 do km ~0+685,40
b) w tym budowa ścieżki pieszo – rowerowej – od km 0+022,50 do 0+925,50
2) Budowę ścieżki pieszo – rowerowej, jednostronnej wzdłuż projektowanej jezdni – od granicy obszaru miejskiego do skrzyżowania z ul. Narcyzową – na długości ~903 m, z kostki betonowej o szer. 3 m ograniczonej obrzeżami trawnikowymi i odseparowanej od jezdni rowem odwadniającym.
3) Przebudowę skrzyżowań z drogami podrzędnymi.
4) Przebudowę obustronnych rowów odwadniających.
5) Przebudowę rowów pod koroną drogi.
6) Budowę zbiornika retencyjnego z regulatorem przepływu (na dz. 36/5)
7) Budowę kanału technologicznego.
8) Zabezpieczenie i przebudowę podziemnych sieci instalacyjnych kolidujących z planowaną inwestycją.
9) Wycinkę drzewa kolidujących z projektowana inwestycją.
10) Modernizację istniejącego i budowę nowego oświetlenia ulicznego.
a) Stosować słupy oświetleniowe stalowe malowane w kolorze RAL 9011 (czarny grafit) o wys. 7,5 m z wysięgnikami według Rys. nr 3 Projektu wykonawczego oświetlenia. Istniejące słupy nr 41/I/3, 41/I/1, 41/I/17, 41/I/18, 41/I/19, 41/I/20 wymienić na nowe zgodnie z Rys. nr 2 Projektu wykonawczego oświetlenia. Istniejące okablowanie między ww. słupami przedłużyć do nowej lokalizacji słupów.
b) Projektowane słupy instalować na fundamencie prefabrykowanym betonowym o wymiarach: (400x400x1200).
c) Na projektowanych wysięgnikach od strony jezdni instalować oprawy oświetleniowe typu LED o następujących danych znamionowych: barwa światła 4000K, skuteczność świetlna min. 13 600 lm, stopień szczelności min. IP 66, odporność mechaniczna IK 09, skuteczność świetlna min. 170lm/W.
d) Z kolei od strony projektowanego chodnika instalować oprawy oświetleniowe typu LED o następujących danych znamionowych: moc 20W, barwa światła 4000K, skuteczność świetlna min. 3400 lm, stopień szczelności min. IP 66, odporność mechaniczna IK 09, skuteczność świetlna min. 170lm/W.
e) Wszystkie dostarczone oprawy fabrycznie powinny być wyposażone w gniazda NEMA 5 lub 7 pionowe i przystosowane do sterowania sygnałem analogowym 1-10V, w zakresie 10-100% przy cosφ≥0,95.
f) Istniejący układ i przyjęty system sterowania w szafce oświetleniowej „SO”,
zlokalizowanej w rejonie stacji transformatorowej nr 48 pozostaje bez zmian.

UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie.

Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności z:
a) Dokumentacją techniczną (Rozdział III),
b) Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział IV),
c) Przedmiarami robót (Rozdział II ) – przedmiar ma charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233140-2 - Roboty drogowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3586655,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5264661,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3586655,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Kochanowicz Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141585952

7.3.4) Miejscowość: Zielonka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3586655,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 455 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.