eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu akustycznego i oświetleniowego w celu zrealizowania zadania pn.: "Wsparcie Teatru Jaracza w celu dostosowania do nowoczesnej działalności kulturalnej".



Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu akustycznego i oświetleniowego w celu zrealizowania zadania pn.: „Wsparcie Teatru Jaracza w celu dostosowania do nowoczesnej działalności kulturalnej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510981641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 4

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-118

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@teatr.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56c651da-c634-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu akustycznego i oświetleniowego w celu zrealizowania zadania pn.: „Wsparcie Teatru Jaracza w celu dostosowania do nowoczesnej działalności kulturalnej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56c651da-c634-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231319

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00142619/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu akustycznego i oświetleniowego w celu zrealizowania zadania pn.: „Wsparcie Teatru Jaracza w celu dostosowania do nowoczesnej działalności kulturalnej”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

3. Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu pn. „Wsparcie Teatru Jaracza w celu dostosowania do nowoczesnej działalności kulturalnej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także ze środków budżetu województwa mazursko-warmińskiego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178754

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 01/AG/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I – sprzęt akustyczny
1) Zestaw z mikrofonami do ręki z przetwornikiem estradowym dynamicznym kardioidalnym - 12 szt. pojedynczych lub równoważną ilość odbiorników wielokanałowych (typu EW-DX EM 2).
 Nadajnik do ręki, szt. 12 (typu EW-DX SKM)
 Kapsuła mikrofonowa do nadajnika do ręki szt. 12 (typu 2028-B-SE2)
2) Nadajnik plug-on, wejście symetryczne XLR P48 V, moc 10/30/50mW - szt. 4 Model odniesienia Ambient UMP 3
3) Nadajnik miniaturowy „bodypack”, szt. 12 Model odniesienia EW-DX SK
4) Aktywny rozdzielacz sygnału antenowego (spliter) dla 1-4 odbiorników EW-D EM z zasilaczem – szt. 3
5) Zestaw 8 kolorowych pierścieni identyfikacyjnych do mikrofonu do ręki serii EvolutionG3/2000 – szt. 2
6) Mikrofon nagłowny dookólny CORE, SLIM, boom 110mm, MicroDot szt. 12 Model odniesienia 4166-OC-F-F00-LE
7) Adapter X2 Digital Wireless – szt. 12
8) Skrzynia na mikrofony z szufladami szt. 2
9) Cyfrowy system odtwarzania muzyki wraz z akcesoriami podczas spektakli - 2 komplety
- Laptop, szt. 2 Model odniesienia APPLE AIR M2
- Interfejs Audio USB-C szt. 2 (typu: Focusrite Scarlett 18i20 3nd Gen)
- Oprogramowanie audio do prowadzenia spektakli, wersja na 1 stanowisko - szt. 2 Model odniesienia QLAB5

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.5.) Wartość części: 186040,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II – sprzęt oświetleniowy
1) Ruchoma głowa typu LED WASH 2 szt.
2) Głowica typu Spot- profil 2 szt.
3) Sterownik oświetlenia scenicznego z wyposażeniem - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 193200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179481,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246982,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179481,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKENE Agata Grzegorczyk-Wosiek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7392941622

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179481,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROLIGHT sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9511202933

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.