Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00221244/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
- 2024/BZP 00261456/01 - Wynik z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń szpitalnych oraz budynku przyszpitalnego (część administracyjna) Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc „Odrodzenie” w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295171
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Gładkie 1
1.4.2.) Miejscowość: Zakopane
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: b.kreft@szpitalodrodzenie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalodrodzenie.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231281
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00221244
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wszelkie oświadczenia Stron zmierzające do zmiany treści Umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zmiany Umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza możliwość zmiany – z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 – postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) zmiany cen z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT usług będących przedmiotem niniejszej umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto;
2) zmiany określające sposób wykonania usługi – w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu wykonania przedmiotu zamówienia, dostosowania do potrzeb Zamawiającego lub wynikające z czynników zewnętrznych i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy, chyba że są to zmiany dopuszczalne ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
3) zmiana dotycząca przedmiotu zamówienia, jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy – w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia, ewentualnie jego rozszerzenia w granicach dopuszczalnych ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
4) zmiany osoby nadzorującej o której mowa w § 1 ust.2 pkt 3 umowy Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą zgodne z określonymi w tym zakresie warunkami SWZ.
4. W przypadku złożenia wniosku o dokonanie zmiany, strona wnioskująca przedłoży założenia dotyczące dokonania wnioskowanej zmiany. Założenia dotyczące dokonania zmiany powinny prezentować wszelkie aspekty zmiany w odniesieniu do zakresu oraz trybu i warunków zmiany umowy, a w szczególności założenia dotyczące danej zmiany powinny obejmować wskazanie podstawy prawnej jej wprowadzenia, w tym w szczególności prawne i faktyczne uzasadnienie dopuszczalności zmiany w danym przypadku.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie o których mowa w ust.3 niniejszego paragrafu jest pisemne zwrócenie się jednej ze stron, o wyrażenie zgody na dokonanie zmiany w umowie z podaniem uzasadnienia faktycznego oraz wyrażenie zgody przez drugą ze stron.
Po zmianie:
1. Wszelkie oświadczenia Stron zmierzające do zmiany treści Umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zmiany Umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza możliwość zmiany – z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 – postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) zmiany cen z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT usług będących przedmiotem niniejszej umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto;
2) zmiany określające sposób wykonania usługi – w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu wykonania przedmiotu zamówienia, dostosowania do potrzeb Zamawiającego lub wynikające z czynników zewnętrznych i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy, chyba że są to zmiany dopuszczalne ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
3) Zmiana dotycząca przedmiotu zamówienia, jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy – w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia, ewentualnie jego rozszerzenia w granicach dopuszczalnych ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Maksymalna wielkość ograniczenia wykonania zakresu przedmiotu umowy nie przekroczy 10% wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust.2 umowy,
4) zmiany osoby nadzorującej o której mowa w § 1 ust.2 pkt 3 umowy Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą zgodne z określonymi w tym zakresie warunkami SWZ.
4. W przypadku złożenia wniosku o dokonanie zmiany, strona wnioskująca przedłoży założenia dotyczące dokonania wnioskowanej zmiany. Założenia dotyczące dokonania zmiany powinny prezentować wszelkie aspekty zmiany w odniesieniu do zakresu oraz trybu i warunków zmiany umowy, a w szczególności założenia dotyczące danej zmiany powinny obejmować wskazanie podstawy prawnej jej wprowadzenia, w tym w szczególności prawne i faktyczne uzasadnienie dopuszczalności zmiany w danym przypadku.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie o których mowa w ust.3 niniejszego paragrafu jest pisemne zwrócenie się jednej ze stron, o wyrażenie zgody na dokonanie zmiany w umowie z podaniem uzasadnienia faktycznego oraz wyrażenie zgody przez drugą ze stron.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-07 10:00
Po zmianie:
2024-03-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-07 10:30
Po zmianie:
2024-03-08 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-05
Po zmianie:
2024-04-06
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2024
- Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Zakopanem w zakresie istniejących wejść oraz wymiany posadzek i parapetów wewnętrznych
- Modernizacja ul. Droga na Buńdówki w Zakopanem
- Wymiana sieci wodociągowej na poziomie "-1" Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Interwencyjne prace porządkowe na terenie Chorzowa
- Usługa utrzymania czystości w obiektach SPZOZ w Tarczynie
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.