eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu - Etap I".



Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu – Etap I”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu – Etap I”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20130548-b9c4-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025467/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069290

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu – Etap I”.

2. Wykonanie robót budowlanych polega w szczególności na:
1) pracach rozbiórkowych,
2) wykonaniu fundamentów,
3) wykonaniu ścian kolumbariowych z wnękami na urny.

3. Zakres robót obejmuje mur ogrodzeniowy Cmentarza Komunalnego w Nowym Targu (etap I – osiem przęseł licząc od północno – wschodniego narożnika istniejącego muru) na dz. ewid. nr 4313,4342/2, 4355/3 zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową wykonaną przez mgr inż. arch. Agnieszkę Rusnak prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą ARCHing Biuro Projektów arch. Agnieszka Rusnak, ul. Św. Katarzyny 4, 34-400 Nowy Targ.
2. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1/ wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia w formie rozliczenia ryczałtowego, przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ i ma charakter pomocniczy,
2/ wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne w oparciu o harmonogram rzeczowo finansowy w tym poprzez faktury częściowe wystawione na podstawie protokołów odbioru częściowego. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy,
3/ wszelkie niezbędne materiały posiadające certyfikaty jakości lub deklaracje zgodności potwierdzające stosowanie w budownictwie zabezpiecza wykonawca na własny koszt,
4/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, SST
z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zaleceniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej,
5/ roboty należy wykonać pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
6/ zaplecze i teren budowy należy zorganizować w uzgodnieniu z zarządcą cmentarza,
7/ wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren budowy i jest zobowiązany do organizowania go oraz prowadzenia robót w porozumieniu z zarządcą cmentarza. W razie wystąpienia takiej konieczności (informacja od zarządcy cmentarza) ma obowiązek zapewnić możliwość odbycia uroczystości pogrzebowych i przejścia konduktu pogrzebowego, realizując przedmiot umowy wykonawca nie może zakłócać ceremonii pogrzebowych
8/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót przedstawiony w przedmiocie
zamówienia, także tych niewymienionych w projekcie ani innych dokumentach,
a niezbędnych do realizacji zamówienia,
9/ wywóz i składowanie ziemi i gruzu w zakresie wykonawcy robót,
10/ wykonawca zapewni bezpieczne warunki na placu budowy i w jego otoczeniu,
11/ wykonawca uwzględni w cenie ofertowej wykonanie dokumentacji powykonawczej,
12/ przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie cmentarza, (fakultatywnie),
13/ wykonawca ubezpieczy roboty z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,
14/ wykonawca poinformuje zamawiającego o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie odbioru robót zanikowych; jeżeli wykonawca nie poinformował o tych faktach zamawiającego, zobowiązany jest na jego żądanie odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu pierwotnego,
15/ wykonawca zabezpieczy grobowce i drzewa narażone na uszkodzenia w wyniku prac budowlanych,
16/ wykonawca w wypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót lub ich części w toku realizacji zobowiązany jest do naprawienia ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego,
17/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym między innymi: koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, koszty zaopatrzenia w konieczne media, itd. i muszą one być uwzględnione w oferowanej przez wykonawcę cenie,
18/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac,
19/ wykonawca udzieli minimum 5 letniego okresu rękojmi i gwarancji na wykonane roboty i na roboty budowlane i wbudowane materiały,
20/ w specyfikacji warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, specyfikacje, systemy należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.
Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą  wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215400-1 - Roboty na cmentarzach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361504,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361504,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GUT-WIERCHOWY Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361677555

7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 36B

7.3.4) Miejscowość: Poronin

7.3.5) Kod pocztowy: 34-520

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361504,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.