eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hyżne › Zakup autobusu szkolnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu szkolnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HYŻNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 103

1.5.2.) Miejscowość: Hyżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-024

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 23 045 60

1.5.8.) Numer faksu: 17 22 950 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.groszek@hyzne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzp.hyzne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pzp.hyzne.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu szkolnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e5a1069-a49c-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060335/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup autobusu szkolnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572225

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG5.271.16.2023.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwy i kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) opisujące przedmiot zamówienia
Główny przedmiot:
34121000-1 Autobusy i autokary
2. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup autobusu szkolnego”, w ramach realizacji wstępnej promesy obejmującej
dofinansowanie inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr
Edycja8/2023/7928/PolskiLad. Inwestycja dotyczy zakupu fabrycznie nowego autobusu szkolnego, spełniającego normę
emisyjności EURO 6. Autobus ma charakteryzować się niskoemisyjnością. Będzie służył do przewozu uczniów.
3. Samochód jak również wszystkie składniki wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, bez
wad i uszkodzeń oraz spełniać wymagania, wynikające z odrębnych przepisów w zakresie ich stosowania (jeżeli dotyczy).
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć samochód objęty przedmiotem zamówienia na koszt własny do siedziby Urzędu
Gminy Hyżne, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego towaru przed czynnikami
pogodowymi oraz uszkodzeniem. Tym samym odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu przedmiotu
dostawy ponosi Wykonawca. Własność pojazdu przechodzi na Zamawiającego z chwilą podpisania protokołu zdawczo
odbiorczego i fizycznego wydania pojazdu Zamawiającemu. Do tego momentu odpowiedzialność za pojazd ponosi
Wykonawca.
5. Dostarczony pojazd powinien być w pełni sprawny i powinien odpowiadać standardom jakościowym i technicznym
wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia oraz powinien być wolny od
wszelkich wad prawnych i fizycznych. Zamawiający dopuszcza dostawę równoważną spełniającą opisane minimalne
parametry
i wymagania opisane w SWZ.
6. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji
obejmującej pojazd. Okres gwarancji dłuży niż 24 miesięcy będzie punktowany. Gwarancja jakości obejmuje wszelkie wady
fizyczne i przyczyny tkwiące w przedmiocie umowy.
7. Szczegółowy opis samochodu oraz minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia zostały
określone w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
8.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
Dyrektywa klasyczna 2014/24/UE w motywie 78 wskazuje, iż instytucje zamawiające powinny rozważyć dzielenie dużych
zamówień na części, celem zwiększenia konkurencyjności poprzez umożliwienie ubiegania się o udzielenie zamówień przez
małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP). Decyzja Zamawiającego o braku podziału zamówienia na części poprzedzona
została analizą na rynku podmiotów konkurujących ze sobą produktami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia w
segmencie małych i średnich przedsiębiorców.
W wyniku dokonanej oceny wskazano na istnienie w branży kręgu podmiotów gospodarczych zaliczanych do segmentu
małych i średnich przedsiębiorstw zajmujących się zakupem i dostarczeniem sprzętu i wyposażenia, stanowiącego
przedmiot zamówienia. Brak podziału przedmiotowego zamówienia nie wpłynie zatem na konkurencyjność postępowania.
Ponadto w Dyrektywie klasycznej jest mowa o „wzięciu pod rozwagę dzielenie dużych zamówień na części”. Wartość
przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych, stąd przedmiotowe zamówienia zaliczyć można do zamówień
niedużych.
Dalszy podział zamówienia na mniejsze części, o stosunkowo niewielkiej wartości jest bezcelowy. Realnym jest bowiem, że
taki podział mógłby spowodować niekorzystne dla Zamawiającego skutki w postaci spadku konkurencyjności postępowania
i zainteresowania nim, czego dalszą konsekwencją mogłoby być zwiększenie oferowanych cen.Zarówno zakres zamówienia, jak i jego specyfika uzasadniają udzielenie zamówienia jednemu Wykonawcy (brak podziału
na części), który przyjmie na siebie odpowiedzialność za ryzyko realizacji zamówienia, a dokonanie podziału zamówienia na
części mogłoby to ryzyko przenieść na Zamawiającego i w konsekwencji uczynić niemożliwym osiągnięcie celu zamówienia
publicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a. Załącznik „ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
b. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawierające cały opis przedmiotu zamówienia
wraz z załącznikiem nr 2, Formularzem cenowym stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1242300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1242300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1242300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Busimport Pl Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891624414

7.3.3) Ulica: Gierłatowo 10a,

7.3.4) Miejscowość: Nekla

7.3.5) Kod pocztowy: 62-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1242300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.