Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00216417/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00221913/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-27
- 2024/BZP 00226009/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00255078/01 - Wynik z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa specjalistycznej aparatury kontrolno-pomiarowej do sprzętu techniki
lotniczej ” - 8 /24/P
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.4.2.) Miejscowość: Dęblin
1.4.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231108
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00216417
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp.
2. Zamawiający ustala wadium w następującej wysokości:
a) ZADANIE I – 8 526,00 zł (osiem tysięcy pięćset dwadzieścia sześć złotych 00/100)
b) ZADANIE II – 11 129,00 zł (jedenaście tysięcy sto dwadzieścia dziewięć złotych 00/100)
3. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299, z 2022 r.poz. 807, 1079).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 76 1010 1339 0016 1613 9120 1000.
Z dopiskiem:
Wadium dot. przetargu Nr 8/24/N – ZADANIE NR ……..
5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznana będzie data i godzina jego zaksięgowania na koncie Zamawiającego.
Zamawiający zaleca, aby do oferty dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu.
6. W przypadku, gdy Wykonawca składa wadium w formie niepieniężnej, tj. gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez inne podmioty:
- należy ten dokument przekazać wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy Zakupowej SMART PZP. Dokument ten winien być wniesiony w oryginale w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta (osoby upoważnionej do jej wystawienia).
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, z treści gwarancji musi wynikać, że odnosi się ona do zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jak i do pozostałych członków konsorcjum/członków spółki cywilnej.
8. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie.
Przedkładana gwarancja wadialna (wadium w formie gwarancji lub poręczenia) winna być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową zawierającą zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od pierwszego żądania Zamawiającego. Zatrzymanie wadium nastąpi w przypadku ziszczenia się chociażby jednej z okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium powinno obejmować okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
9. Zamawiający zwraca wadium na niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni wszystkim wykonawcom, w okolicznościach o których mowa w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku niewskazania przez Wykonawcę rachunku bankowego, zwrot wadium zostanie dokonany na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty.
10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Po zmianie:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp.
2. Zamawiający ustala wadium w następującej wysokości:
a) ZADANIE I – 4263,00 zł (osiem tysięcy pięćset dwadzieścia sześć złotych 00/100)
b) ZADANIE II – 5564,00 zł (jedenaście tysięcy sto dwadzieścia dziewięć złotych 00/100)
3. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299, z 2022 r.poz. 807, 1079).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 76 1010 1339 0016 1613 9120 1000.
Z dopiskiem:
Wadium dot. przetargu Nr 8/24/N – ZADANIE NR ……..
5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznana będzie data i godzina jego zaksięgowania na koncie Zamawiającego.
Zamawiający zaleca, aby do oferty dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu.
6. W przypadku, gdy Wykonawca składa wadium w formie niepieniężnej, tj. gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez inne podmioty:
- należy ten dokument przekazać wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy Zakupowej SMART PZP. Dokument ten winien być wniesiony w oryginale w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta (osoby upoważnionej do jej wystawienia).
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, z treści gwarancji musi wynikać, że odnosi się ona do zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jak i do pozostałych członków konsorcjum/członków spółki cywilnej.
8. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie.
Przedkładana gwarancja wadialna (wadium w formie gwarancji lub poręczenia) winna być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową zawierającą zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od pierwszego żądania Zamawiającego. Zatrzymanie wadium nastąpi w przypadku ziszczenia się chociażby jednej z okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium powinno obejmować okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
9. Zamawiający zwraca wadium na niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni wszystkim wykonawcom, w okolicznościach o których mowa w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku niewskazania przez Wykonawcę rachunku bankowego, zwrot wadium zostanie dokonany na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty.
10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-12 09:00
Po zmianie:
2024-03-20 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-12 09:30
Po zmianie:
2024-03-20 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-10
Po zmianie:
2024-04-18
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Dęblinie - dokończenie inwestycji ETAP II
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie"
- Usługi przygotowania i wykonania badań dozorowych w obecności Inspektora WDT, legalizacji, wzorcowania oraz napraw,regeneracji i konserwacji sprzętu , urządzeń służby MPS na rzecz 41. BLSz Nr 23/24/P
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
- Roboty budowlane w zakresie remontu części wojskowej bocznicy kolejowej nr 240 w kompleksie wojskowym Stawy, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 21/24/P
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stołów operacyjnych weterynaryjnych, wózka weterynaryjnego oraz cylindrów do analiz areometrycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa przetworników na bazie siatek Bragga
- 134.2024 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie mikroskopu stereoskopowego z wyposażeniem i płytą grzejną na potrzeby Instytut Zoologii i Badań Biomedycznych UJ
- Dostawa specjalistycznego sprzętu do kontroli celno-skarbowej - analizator siarki
- DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ I SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DO LABORATORIUM KONTROLI JAKOŚCI LEKÓW WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE
- Zakup jednego pojazdu specjalnego wraz ze specjalistyczną zabudową i specjalistycznym wyposażeniem kontrolnym oraz oznakowaniem jako pojazd uprzywilejowany Inspekcji Transportu Drogowego
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.