eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieck › Program budowy dróg gminnych w Gminie Osieck



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Program budowy dróg gminnych w Gminie Osieck

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osieck

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582285

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Osieck

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 256857026

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugosieck@gminaosieck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl https://osieck.biuletyn.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Program budowy dróg gminnych w Gminie Osieck

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e13e82f-c7bb-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037208/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa dróg gminnych w miejscowościach Osieck, Sobienki, Augustówka, Pogorzel w gminie Osieck.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142127/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr. 1 Program przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Osieck w miejscowości Osieck:
Zakres prac obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
1. Budowa drogi gminnej ul. Rychlika w miejscowości Osieck.
2. Budowa drogi gminnej ul. Potockich w miejscowości Osieck.
3. Budowa drogi gminnej ul. Zygmunta Augusta w miejscowości Osieck.
4. Budowa drogi gminnej ul. Księżnej Anny w miejscowości Osieck.
5. Budowa drogi gminnej ul. Królowej Bony w miejscowości Osieck.
6. Budowa drogi gminnej bez nazwy, dz. Ew. nr 2310 (Chabaszew) - w miejscowości Osieck.

Zakres robót dla części 1 obejmuje roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, korytowanie lub frezowanie, podbudowa, pobocza, elementy ulic, nawierzchnia z betonu asfaltowego, wykończenie, roboty w zakresie chodników z kostki betonowej szarej gr. 8 cm. Warstwa wzmacniająca z siatki z włókna szklanego 50/50 wymiana krawężników i obrzeży. Szczegółowy zakres i opis znajduje się w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej.
W związku z tym, że trzy części niniejszego postępowania stanowią całość zadania inwestycyjnego objętego dofinansowaniem ze Wstępnej Promesy Nr 01/2021/3437/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i podlegają zasadom wypłaty wynagrodzenia wskazanym we wstępnej promesie, o której mowa powyżej, Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych poza możliwością wypłaty 5% wynagrodzenia przed odebraniem zadania. Warunki płatności określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ – wzór umowy.
Warunkiem otrzymania promesy jest jednoczesne zawarcie umów na wszystkie części zamierzenia inwestycyjnego. W związku z powyższym konieczne jest uzależnienie rozstrzygnięcia procedury przetargowej od wyboru wykonawcy w każdej części. Nie zawarcie umowy na jedną z części, powoduje unieważnienie całości przetargu, ponieważ wówczas środki publiczne na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane.
W przypadku gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia skutkującego wyborem wykonawcy robót Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót.
Zgodnie z art. 310 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
Zamawiający informuje, że urobek z korytowania dróg będzie transportowany we wskazne przez zamawiającego miejsce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 2274000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr. 2 Program przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Osieck w miejscowości Augustówka.
Zakres prac obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
1. Budowa drogi gminnej ul. Szkolna w miejscowości Augustówka.
2. Budowa drogi gminnej ul. Sokoła w miejscowości Augustówka.
3. Budowa drogi gminnej ul. Radosnej w miejscowości Augustówka.
Zakres robót dla części 2 obejmuje roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, korytowanie, podbudowa, pobocza, elementy ulic, nawierzchnia z betonu asfaltowego, wykończenie. Szczegółowy zakres i opis znajduje się w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej.

W związku z tym, że trzy części niniejszego postępowania stanowią całość zadania inwestycyjnego objętego dofinansowaniem ze Wstępnej Promesy Nr 01/2021/3437/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i podlegają zasadom wypłaty wynagrodzenia wskazanym we wstępnej promesie, o której mowa powyżej, Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych poza możliwością wypłaty 5% wynagrodzenia przed odebraniem zadania. Warunki płatności określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ – wzór umowy.
Warunkiem otrzymania promesy jest jednoczesne zawarcie umów na wszystkie części zamierzenia inwestycyjnego. W związku z powyższym konieczne jest uzależnienie rozstrzygnięcia procedury przetargowej od wyboru wykonawcy w każdej części. Nie zawarcie umowy na jedną z części, powoduje unieważnienie całości przetargu, ponieważ wówczas środki publiczne na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane.
W przypadku gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia skutkującego wyborem wykonawcy robót Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót.
Zgodnie z art. 310 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
Zamawiający informuje, że urobek z korytowania dróg będzie transportowany we wskazne przez zamawiającego miejsce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 887000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr. 3 Program przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Osieck w miejscowości Sobienki i Pogorzel.
Zakres prac obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
1. Budowa drogi gminnej ul. Wspólnej w miejscowości Sobienki.
2. Budowa drogi gminnej ul. Łąkowej w miejscowości Sobienki.
3. Budowa drogi gminnej ul. Sosnowej w miejscowości Sobienki.
4. Budowa drogi gminnej bez nazwy dz. Ew. nr 221/2 w miejscowości Sobienki.
5. Budowa drogi gminnej ul. Toporowej w miejscowości Pogorzel.
Zakres robót dla części 3 obejmuje roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, korytowanie, podbudowa, pobocza, elementy ulic, nawierzchnia z betonu asfaltowego, wykończenie.
Szczegółowy zakres i opis znajduje się w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej.
W związku z tym, że trzy części niniejszego postępowania stanowią całość zadania inwestycyjnego objętego dofinansowaniem ze Wstępnej Promesy Nr 01/2021/3437/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i podlegają zasadom wypłaty wynagrodzenia wskazanym we wstępnej promesie, o której mowa powyżej, Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych poza możliwością wypłaty 5% wynagrodzenia przed odebraniem zadania. Warunki płatności określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ – wzór umowy.
Warunkiem otrzymania promesy jest jednoczesne zawarcie umów na wszystkie części zamierzenia inwestycyjnego. W związku z powyższym konieczne jest uzależnienie rozstrzygnięcia procedury przetargowej od wyboru wykonawcy w każdej części. Nie zawarcie umowy na jedną z części, powoduje unieważnienie całości przetargu, ponieważ wówczas środki publiczne na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane.
W przypadku gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia skutkującego wyborem wykonawcy robót Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót.
Zgodnie z art. 310 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
Zamawiający informuje, że urobek z korytowania dróg będzie transportowany we wskazne przez zamawiającego miejsce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2219000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zbyt wysoka oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452926211 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452926211 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zbyt wysoka oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1786975,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1827639,18 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zbyt wysoka oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3227443,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3227443,96 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.