eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji "Budowa obiektów sportowych" zgodnie z założeniami programu Olimpia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji „Budowa obiektów sportowych” zgodnie z założeniami programu Olimpia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957476051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji „Budowa obiektów sportowych” zgodnie z założeniami programu Olimpia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3e2432e-c69d-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013804/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa i przebudowa boisk wielofunkcyjnych z zadaszeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098445

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024.AWE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4110030,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Nawrocku
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie zadania.
Stan istniejący: boisko wielofunkcyjne o wymiarach ok 28x40m, nawierzchnia z poliuretanu, ogrodzenie, piłkochwyty, oświetlenie, osprzęt sportowy do gry w piłkę nożną, siatkówkę, koszykówkę. Obszar inwestycji wpisany jest do rejestru zabytków.
Założenia projektowe: budowa zadaszenia istniejącego boiska – konstrukcja zadaszenia metalowa z powłoką membranową, wyposażona w instalację grzewczą, wentylacyjną, elektryczną. Zgodnie
z założeniami programu Olimpia obiekt musi być wyposażony w mobilne strzelnice laserowe na minimum 4 stanowiska strzeleckie. Obiekt sportowy powinien być całosezonowy z możliwością podnoszenia ścian.
Opis zadania:
a) Sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowej na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego
Komplet opracowanej dokumentacji powinien zawierać:
• wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego wielobranżowego– 5 egzemplarzy;
• wykonanie projektu technicznego wielobranżowego – 3 egzemplarze;
• sporządzenie kosztorysów inwestorskich – 3 egzemplarze;
• sporządzenie przedmiarów robót – 3 egzemplarze;
• sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznej – 3 egzemplarze;
• sporządzenie mapy do celów projektowych – 3 egzemplarze;
• przekazanie powyższych dokumentów w wersji elektronicznej – 1 egzemplarz;
• pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego w ramach oferty cenowej do zakończenia realizacji budowy oraz w okresie rękojmi i gwarancji;
• uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, decyzji, niezbędnych pozwoleń, zezwoleń, warunków oraz wymaganych prawem uzgodnień (w tym zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę).
b) Wybudowanie zadaszenia na podstawie wykonanego projektu:
• demontaż kolizyjnej infrastruktury towarzyszącej, złożenie lub utylizacja
w uzgodnieniu z Zamawiającym;
• budowa zadaszenia łukowego o stałej konstrukcji;
• zakup mobilnej strzelnicy laserowej na minimum 4 stanowiska strzeleckie;
• wykonanie instalacji grzewczej, wentylacyjnej, elektrycznej;
• zapewnienie obecności kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych w trakcie realizacji robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1525471,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Myśliborzu
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie zadania.
Stan istniejący: boisko do piłki nożnej o wymiarach ok 30x60m, nawierzchnia ze sztucznej trawy, ogrodzenie, piłkochwyty, oświetlenie, osprzęt sportowy do piłki nożnej/ręcznej.
Założenia projektowe: budowa zadaszenia istniejącego boiska – konstrukcja zadaszenia metalowa z powłoką membranową, wyposażona w instalację grzewczą, wentylacyjną, elektryczną. Zgodnie
z założeniami Programu Olimpia obiekt musi być wyposażony w mobilne strzelnice laserowe minimum 4 stanowiska strzeleckie. Obiekt sportowy powinien być całosezonowy o konstrukcji umożliwiającej podnoszenie ścian.
Opis zadania:
a) sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowej na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
Komplet opracowanej dokumentacji powinien zawierać:
• wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego wielobranżowego – 5 egzemplarzy;
• wykonanie projektu technicznego wielobranżowego – 3 egzemplarze; sporządzenie kosztorysów inwestorskich – 3 egzemplarze;
• sporządzenie przedmiarów robót – 3 egzemplarze;
• sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznej – 3 egzemplarze;
• sporządzenie mapy do celów projektowych 3 egzemplarze;
• przekazanie powyższych dokumentów w wersji elektronicznej – 1 egzemplarz;
• pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego w ramach oferty cenowej do zakończenia realizacji budowy oraz w okresie rękojmi i gwarancji;
• uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, decyzji, niezbędnych do pozwoleń, zezwoleń, warunków oraz wymaganych prawem uzgodnień (w tym zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę);
b) wybudowanie zadaszenia na podstawie wykonanego projektu:
• demontaż kolizyjnej infrastruktury towarzyszącej, złożenie lub utylizacja
w uzgodnieniu z Zamawiającym;
• budowa zadaszenia łukowego o stałej konstrukcji;
• zakup mobilnej strzelnicy laserowej na minimum 4 stanowiska strzeleckie;
• wykonanie instalacji grzewczej, wentylacyjnej, elektrycznej;
• zapewnienie obecności kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych w trakcie realizacji robót budowlanych.
UWAGA: Przedmiotowa część nie jest zlokalizowana na stanowiskach archeologicznych oraz nie podlega opiece konserwatora zabytków, w związku z czym nie jest wymagana osoba posiadająca uprawnienia do projektowania i kierowania robotami branży konserwatorskiej!

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1525471,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Golenicach
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie zadania.
Inwestycja jest zlokalizowana na terenie zabytku nieruchomego jakim jest stanowisko archeologiczne.
Założenia projektowe: budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 16x30m i nawierzchni poliuretanowej wraz z zadaszeniem łukowym o konstrukcji metalowej z powłoką membranową. Obiekt powinien być wyposażony w instalację grzewczą, wentylacyjną, elektryczna, sanitarną, zaplecze sanitarno-szatniowe (2x szatnia, 2x WC) oraz pomieszczenie gospodarcze. Zgodnie z założeniami Programu Olimpia obiekt musi być wyposażony w mobilne strzelnice laserowe na minimum 4 stanowiska strzeleckie. Obiekt sportowy powinien być całosezonowy o konstrukcji umożliwiającej podnoszenie ścian.
Opis zadania:
a) sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowej na podstawie załączonego programu Funkcjonalno-Użytkowego.
Komplet opracowanej dokumentacji powinien zawierać:
• wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego wielobranżowego–5 egzemplarzy;
• wykonanie projektu technicznego wielobranżowego – 3 egzemplarze;
• sporządzenie kosztorysów inwestorskich – 3 egzemplarze;
• sporządzenie przedmiarów robót – 3 egzemplarze;
• sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznej – 3 egzemplarze;
• sporządzenie mapy do celów projektowych – 3 egzemplarze;
• przekazanie powyższych dokumentów w wersji elektronicznej – 1 egzemplarz;
• pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego w ramach oferty cenowej do zakończenia realizacji budowy oraz w okresie rękojmi i gwarancji;
• uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, decyzji, niezbędnych pozwoleń, zezwoleń, warunków oraz wymaganych prawem uzgodnień (w tym zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę);
b) wybudowanie boiska wraz z zadaszeniem na podstawie wykonanego projektu:
• budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej;
• budowa zadaszenia łukowego o stałej konstrukcji;
• zakup mobilnej strzelnicy laserowej na min. 4 stanowiska strzeleckie;
• wykonanie instalacji grzewczej, wentylacyjnej, elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej;
• zapewnienie obecności kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych
w trakcie realizacji robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1849056,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2779800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2923105 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2950000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2950000,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2950000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2955700,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.