eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › "Przebudowa drogi gminnej nr 328959P Kostrzyn - Glinka Duchowna - Buszkówiec (kolejny etap)"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej nr 328959P Kostrzyn – Glinka Duchowna – Buszkówiec (kolejny etap)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kostrzyn.wlk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania?ContractingEntityCity=kostrzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej nr 328959P Kostrzyn – Glinka Duchowna – Buszkówiec (kolejny etap)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dea8e2f-c7b5-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142073/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.5.2022.IZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część I zamówienia – Przebudowa drogi gminnej nr 328959P Kostrzyn – Glinka Duchowna – Buszkówiec, Kostrzyn ul. Słowackiego. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 328959P na odcinku od km 0+000 do km 0+346,76, ul. Słowackiego w m. Kostrzyn. Początek projektowanej trasy znajduje się przed skrzyżowaniem z ulicą Mickiewicza w Kostrzynie. Długość dróg wynosi około 346,76 m. W ciągu ul. Słowackiego w Kostrzynie zlokalizowane są zakłady produkcyjne oraz Okręgowa Stacja Diagnostyczna, w związku z czym należy tak przygotować etapy wykonywania robót bądź wprowadzić odpowiednie objazdy, aby w każdym czasie zapewnić ciągłość dojazdu do posesji.
W ramach przedmiotu zamówienia prowadzone będą następujące prace:
-Roboty przygotowawcze, usunięcie drzew i krzewów, zdjęcie humusu, wyburzenia i rozbiórki elementów dróg i ulic,
-Przebudowa kablowych linii energetycznych, podziemnych linii gazowych oraz podziemnych linii wodociągowych,
- Roboty ziemne,
- Podbudowy: z kruszywa łamanego, z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem, betonu asfaltowego,
- Wykonanie oraz remont nawierzchni twardych ulepszonych z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej,
- Roboty wykończeniowe - umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków,
- Oznakowanie poziome i pionowe,
- Krawężniki betonowe, betonowe obrzeża chodnikowe, montaż murów oporowych z elementów prefabrykowanych,
- Kanalizacja deszczowa- roboty ziemne, instalacje wodno-kanalizacyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ:
1) Dla części I zamówienia:
- projekt budowlano- wykonawczy,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- projekt techniczny zamienny branża drogowa, odwodnienie wraz z planami orientacyjnymi, sytuacyjnymi, stałej organizacji ruchu i przekrojami oraz profilami kanalizacji deszczowej
- przedmiar robót/kosztorys ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1462343,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część II zamówienia – Przebudowa drogi gminnej nr 328959P Kostrzyn – Glinka Duchowna – Buszkówiec, Glinka Duchowna ul. Słowackiego. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej nr 328959P na odcinku od km 1+453 do km 1+-594 w m. Glinka Duchowna. Długość dróg wynosi około 141 m.
W ramach przedmiotu zamówienia prowadzone będą następujące prace:
 Roboty przygotowawcze, usunięcie drzew i krzewów, zdjęcie humusu, wyburzenia i rozbiórki,
 Przebudowa podziemnych linii wodociągowych,
 Roboty ziemne,
 Podbudowy z kruszywa łamanego, z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem, z betonu asfaltowego,
 Wykonanie oraz remont nawierzchni twardych ulepszonych z mieszanek mineralno-bitumicznych,
 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej,
 Roboty wykończeniowe, umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków,
 Oznakowanie poziome i pionowe,
 Krawężniki betonowe, betonowe obrzeża chodnikowe, montaż murów oporowych z elementów prefabrykowanych,
 Kanalizacja deszczowa - roboty ziemne, instalacje wodno-kanalizacyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ:
2) Dla części II zamówienia:
 projekt budowlano -wykonawczy,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
 projekt techniczny zamienny branża drogowa, odwodnienie wraz z planami orientacyjnymi, sytuacyjnymi, stałej organizacji ruchu i przekrojami oraz profilami kanalizacji deszczowej
 przedmiar robót/kosztorys ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 236117,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1737720,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2164000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1737720,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Wielobranżowych Kubiaczyk Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891762719

7.3.3) Ulica: Kokoszki 25

7.3.4) Miejscowość: Nekla

7.3.5) Kod pocztowy: 62-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1737720,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 542397,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 542397,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERFECTA Robert Gąsiorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771749969

7.3.3) Ulica: ul. Komornicka 20,

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-052

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 542397,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.