eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Przebudowa 5 odcinków dróg leśnych w Leśnictwie Rybno, Kępino, Sławutówko, Darżlubie, Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo



Ogłoszenie z dnia 2021-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa 5 odcinków dróg leśnych w Leśnictwie Rybno, Kępino, Sławutówko, Darżlubie, Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WEJHEROWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 247 B

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586729801

1.5.8.) Numer faksu: 586729810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wejherowo@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wejherowo.gdansk.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa 5 odcinków dróg leśnych w Leśnictwie Rybno, Kępino, Sławutówko, Darżlubie, Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eea95852-0180-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00037484/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa 5 odcinków dróg leśnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.67.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 236431,95 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ”Przebudowa 5 odcinków dróg leśnych w Leśnictwie Rybno, Kępino, Sławutówko, Darżlubie, Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo”

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

5.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
W ramach zadania: „Przebudowa 5 odcinków dróg leśnych w Leśnictwie Rybno, Kępino, Sławutówko, Darżlubie, Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo” projekty zakładają dla każdej z dróg wykonanie robót przygotowawczych pod realizację robót drogowych w tym zabezpieczenia terenu budowy, usunięciu drzew i krzewów znajdujących się kolizyjnie w koronie projektowanej drogi (roboty w zakresie usunięcia drzew po stronie Zamawiającego, roboty związane z usunięciem karpin i zakrzaczeń w zakresie Wykonawcy – w uzgodnieniu z Inwestorem/Zamawiającym) oraz roboty ziemne, w skład których wchodzą roboty związane z niwelacją terenu i poszerzeniem korpusu drogowego, roboty związane z korytowaniem powierzchniowym układu drogowego jak i odcinków prostowanych oraz roboty związane ze skarpowaniem, profilowanie i dogęszczenie podłoża pod konstrukcję drogi. Wykonanie nawierzchni drogi z kruszywa łamanego, zgodnie z Dokumentacją techniczną.
Nawierzchnia drogowa dla całego układu drogowego dla każdej z dróg.
- Nawierzchnia: PBSM 0/63mm gr.10cm wraz z zasypką z w-wy piasku kopanego gr. do 1cm
- Podbudowa Zasadnicza: PBSM 0/63mm gr.10cm
- Pobocza Utwardzone : konstrukcja jak dla układu jezdnego / niezmienna

5.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
I. Część I – Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 140m na dz. nr 264/2 w Leśnictwie Rybno na terenie Nadleśnictwa Wejherowo;

Parametry proj. nawierzchni drogowej:
- szerokość korony drogi zasadniczej : 5,00 (jezdnia + pobocze utwardzone)
- szerokość nawierzchni drogowej : 3,5m
szerokość poboczy z mieszanki/utwardzonych : 2*0,75m
Zestawienie zasadniczych powierzchni projektowych:
- powierzchnia jezdni (droga +zjazdy)- 972,2+80,5 m2
- powierzchnia pobocza utwardzonego- 244,8 m2
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość Części. Oferta złożona na daną
Część musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych SWZ dla tej Części.

5.4. Dalszy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z technologią wykonania robót budowlanych zawarty jest w n/w załącznikach:

1) Dokumentacja projektowa – Projekt budowlany stanowiąca załącznik nr 11a do SWZ dla Części I, załącznik nr 11b do SWZ dla Części II, załącznik nr 11c do SWZ dla Części III, załącznik nr 11 d dla Części IV oraz załącznik nr 11e do SWZ dla Części V,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ,
3) Przedmiar Robót – stanowiący odpowiednio: załącznik nr 13a do SWZ dla Części I, załącznik nr 13b do SWZ dla Części II, załącznik nr 13c do SWZ dla Części III, załącznik nr 13d do SWZ dla Części IV oraz załącznik nr 13e dla Części V.

5.5. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji jeżeli chce uzyskać dodatkowe punkty z zakresu pozacenowych kryteriów oceny ofert. Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
5.6. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, poza jasno określonymi kosztami Zamawiającego opisanymi w niniejszej SWZ leży po stronie Wykonawcy zamówienia.
5.7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
5.8. Wykonawca i jego ewentualni podwykonawcy są zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 95 ustawy), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. z dnia 30.07.2020 r. Umowy te będą podlegały sprawdzeniu zgodnie z uregulowaniami prawnymi w tym zakresie. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) operator urządzeń i maszyn budowlanych,
2) wykonawca prac ręcznych budowlanych.
5.9. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemów referencji technicznych itp. nie mają na celu naruszenie art. 16 Pzp oraz art. 99 ust. 4 Pzp ale w szczególności służą realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określanym opisem zawartym w SWZ „lub równoważnym”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
5.10. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.

5.11. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 41643,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ”Przebudowa 5 odcinków dróg leśnych w Leśnictwie Rybno, Kępino, Sławutówko, Darżlubie, Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo”

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

5.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
W ramach zadania: „Przebudowa 5 odcinków dróg leśnych w Leśnictwie Rybno, Kępino, Sławutówko, Darżlubie, Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo” projekty zakładają dla każdej z dróg wykonanie robót przygotowawczych pod realizację robót drogowych w tym zabezpieczenia terenu budowy, usunięciu drzew i krzewów znajdujących się kolizyjnie w koronie projektowanej drogi (roboty w zakresie usunięcia drzew po stronie Zamawiającego, roboty związane z usunięciem karpin i zakrzaczeń w zakresie Wykonawcy – w uzgodnieniu z Inwestorem/Zamawiającym) oraz roboty ziemne, w skład których wchodzą roboty związane z niwelacją terenu i poszerzeniem korpusu drogowego, roboty związane z korytowaniem powierzchniowym układu drogowego jak i odcinków prostowanych oraz roboty związane ze skarpowaniem, profilowanie i dogęszczenie podłoża pod konstrukcję drogi. Wykonanie nawierzchni drogi z kruszywa łamanego, zgodnie z Dokumentacją techniczną.
Nawierzchnia drogowa dla całego układu drogowego dla każdej z dróg.
- Nawierzchnia: PBSM 0/63mm gr.10cm wraz z zasypką z w-wy piasku kopanego gr. do 1cm
- Podbudowa Zasadnicza: PBSM 0/63mm gr.10cm
- Pobocza Utwardzone : konstrukcja jak dla układu jezdnego / niezmienna
5.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
II. Część II - Przebudowa odcinak drogi leśnej o dł. 80m na dz. nr 151/12 w Leśnictwie Kępino na terenie Nadleśnictwa Wejherowo;

Zakres obejmuje odcinek drogi leśnej zasadniczej dł.80mb wraz z łącznikiem przybocznym dł. 40m w leśnictwie Kępino.
Parametry proj. nawierzchni drogowej:
- szerokość korony drogi zasadniczej : 5,00 (jezdnia + pobocze utwardzone)
- szerokość nawierzchni drogowej : 3,5m (6,0m w obr. przepustu/ na początku opracowania) - szerokość poboczy z mieszanki/utwardzonych : 2*0,75m
Zestawienie zasadniczych powierzchni projektowych:
- powierzchnia jezdni (droga + zjazdy)- 545,9+27,4 m2
- powierzchnia pobocza utwardzonego- 174,3 m2
- powierzchnia poszerzenia przybocznego gruntowego- 227,7 m2
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość Części. Oferta złożona na daną
Część musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych SWZ dla tej Części.

5.4. Dalszy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z technologią wykonania robót budowlanych zawarty jest w n/w załącznikach:

1) Dokumentacja projektowa – Projekt budowlany stanowiąca załącznik nr 11a do SWZ dla Części I, załącznik nr 11b do SWZ dla Części II, załącznik nr 11c do SWZ dla Części III, załącznik nr 11 d dla Części IV oraz załącznik nr 11e do SWZ dla Części V,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ,
3) Przedmiar Robót – stanowiący odpowiednio: załącznik nr 13a do SWZ dla Części I, załącznik nr 13b do SWZ dla Części II, załącznik nr 13c do SWZ dla Części III, załącznik nr 13d do SWZ dla Części IV oraz załącznik nr 13e dla Części V.

5.5. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji jeżeli chce uzyskać dodatkowe punkty z zakresu pozacenowych kryteriów oceny ofert. Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
5.6. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, poza jasno określonymi kosztami Zamawiającego opisanymi w niniejszej SWZ leży po stronie Wykonawcy zamówienia.
5.7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
5.8. Wykonawca i jego ewentualni podwykonawcy są zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 95 ustawy), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. z dnia 30.07.2020 r. Umowy te będą podlegały sprawdzeniu zgodnie z uregulowaniami prawnymi w tym zakresie. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) operator urządzeń i maszyn budowlanych,
2) wykonawca prac ręcznych budowlanych.
5.9. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemów referencji technicznych itp. nie mają na celu naruszenie art. 16 Pzp oraz art. 99 ust. 4 Pzp ale w szczególności służą realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określanym opisem zawartym w SWZ „lub równoważnym”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
5.10. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.

5.11. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 30478,87 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ”Przebudowa 5 odcinków dróg leśnych w Leśnictwie Rybno, Kępino, Sławutówko, Darżlubie, Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo”

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

5.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
W ramach zadania: „Przebudowa 5 odcinków dróg leśnych w Leśnictwie Rybno, Kępino, Sławutówko, Darżlubie, Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo” projekty zakładają dla każdej z dróg wykonanie robót przygotowawczych pod realizację robót drogowych w tym zabezpieczenia terenu budowy, usunięciu drzew i krzewów znajdujących się kolizyjnie w koronie projektowanej drogi (roboty w zakresie usunięcia drzew po stronie Zamawiającego, roboty związane z usunięciem karpin i zakrzaczeń w zakresie Wykonawcy – w uzgodnieniu z Inwestorem/Zamawiającym) oraz roboty ziemne, w skład których wchodzą roboty związane z niwelacją terenu i poszerzeniem korpusu drogowego, roboty związane z korytowaniem powierzchniowym układu drogowego jak i odcinków prostowanych oraz roboty związane ze skarpowaniem, profilowanie i dogęszczenie podłoża pod konstrukcję drogi. Wykonanie nawierzchni drogi z kruszywa łamanego, zgodnie z Dokumentacją techniczną.
Nawierzchnia drogowa dla całego układu drogowego dla każdej z dróg.
- Nawierzchnia: PBSM 0/63mm gr.10cm wraz z zasypką z w-wy piasku kopanego gr. do 1cm
- Podbudowa Zasadnicza: PBSM 0/63mm gr.10cm
- Pobocza Utwardzone : konstrukcja jak dla układu jezdnego / niezmienna

5.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
III. Część III - Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 176m na dz. nr 49, 50 w Leśnictwie Sławutówko na terenie Nadleśnictwa Wejherowo;

Parametry proj. nawierzchni drogowej
- szerokość korony drogi zasadniczej : 5,00 (jezdnia + pobocze utwardzone)
- szerokość nawierzchni drogowej : 3,5m
- szerokość poboczy z mieszanki/utwardzonych : 2*0,75m
Zestawienie zasadniczych powierzchni projektowych:
- powierzchnia jezdni (droga+zjazdy)- 1041,70+26,7 m2
- powierzchnia pobocza utwardzonego- 326,5 m2
- powierzchnia poszerzenia przybocznego gruntowego- 433,5 m2
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość Części. Oferta złożona na daną
Część musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych SWZ dla tej Części.

5.4. Dalszy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z technologią wykonania robót budowlanych zawarty jest w n/w załącznikach:

1) Dokumentacja projektowa – Projekt budowlany stanowiąca załącznik nr 11a do SWZ dla Części I, załącznik nr 11b do SWZ dla Części II, załącznik nr 11c do SWZ dla Części III, załącznik nr 11 d dla Części IV oraz załącznik nr 11e do SWZ dla Części V,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ,
3) Przedmiar Robót – stanowiący odpowiednio: załącznik nr 13a do SWZ dla Części I, załącznik nr 13b do SWZ dla Części II, załącznik nr 13c do SWZ dla Części III, załącznik nr 13d do SWZ dla Części IV oraz załącznik nr 13e dla Części V.

5.5. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji jeżeli chce uzyskać dodatkowe punkty z zakresu pozacenowych kryteriów oceny ofert. Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
5.6. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, poza jasno określonymi kosztami Zamawiającego opisanymi w niniejszej SWZ leży po stronie Wykonawcy zamówienia.
5.7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
5.8. Wykonawca i jego ewentualni podwykonawcy są zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 95 ustawy), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. z dnia 30.07.2020 r. Umowy te będą podlegały sprawdzeniu zgodnie z uregulowaniami prawnymi w tym zakresie. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) operator urządzeń i maszyn budowlanych,
2) wykonawca prac ręcznych budowlanych.
5.9. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemów referencji technicznych itp. nie mają na celu naruszenie art. 16 Pzp oraz art. 99 ust. 4 Pzp ale w szczególności służą realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określanym opisem zawartym w SWZ „lub równoważnym”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
5.10. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.

5.11. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 42549,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ”Przebudowa 5 odcinków dróg leśnych w Leśnictwie Rybno, Kępino, Sławutówko, Darżlubie, Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo”

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

5.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
W ramach zadania: „Przebudowa 5 odcinków dróg leśnych w Leśnictwie Rybno, Kępino, Sławutówko, Darżlubie, Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo” projekty zakładają dla każdej z dróg wykonanie robót przygotowawczych pod realizację robót drogowych w tym zabezpieczenia terenu budowy, usunięciu drzew i krzewów znajdujących się kolizyjnie w koronie projektowanej drogi (roboty w zakresie usunięcia drzew po stronie Zamawiającego, roboty związane z usunięciem karpin i zakrzaczeń w zakresie Wykonawcy – w uzgodnieniu z Inwestorem/Zamawiającym) oraz roboty ziemne, w skład których wchodzą roboty związane z niwelacją terenu i poszerzeniem korpusu drogowego, roboty związane z korytowaniem powierzchniowym układu drogowego jak i odcinków prostowanych oraz roboty związane ze skarpowaniem, profilowanie i dogęszczenie podłoża pod konstrukcję drogi. Wykonanie nawierzchni drogi z kruszywa łamanego, zgodnie z Dokumentacją techniczną.
Nawierzchnia drogowa dla całego układu drogowego dla każdej z dróg.
- Nawierzchnia: PBSM 0/63mm gr.10cm wraz z zasypką z w-wy piasku kopanego gr. do 1cm
- Podbudowa Zasadnicza: PBSM 0/63mm gr.10cm
- Pobocza Utwardzone : konstrukcja jak dla układu jezdnego / niezmienna

5.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
IV. Część IV - Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 160 m na dz. nr 419 w Leśnictwie Darżlubie na terenie Nadleśnictwa Wejherowo;

Parametry proj. nawierzchni drogowej:
- szerokość korony drogi zasadniczej : 5,00 (jezdnia + pobocze utwardzone)
- szerokość nawierzchni drogowej : 3,5m
- szerokość poboczy z mieszanki/utwardzonych : 2*0,75m
Zestawienie zasadniczych powierzchni projektowych:
- powierzchnia jezdni (droga + zjazdy)- 1016,4+116,2 m2
- powierzchnia pobocza utwardzonego- 316,8 m2
- powierzchnia poszerzenia przybocznego gruntowego- 417,1 m2
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość Części. Oferta złożona na daną
Część musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych SWZ dla tej Części.

5.4. Dalszy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z technologią wykonania robót budowlanych zawarty jest w n/w załącznikach:

1) Dokumentacja projektowa – Projekt budowlany stanowiąca załącznik nr 11a do SWZ dla Części I, załącznik nr 11b do SWZ dla Części II, załącznik nr 11c do SWZ dla Części III, załącznik nr 11 d dla Części IV oraz załącznik nr 11e do SWZ dla Części V,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ,
3) Przedmiar Robót – stanowiący odpowiednio: załącznik nr 13a do SWZ dla Części I, załącznik nr 13b do SWZ dla Części II, załącznik nr 13c do SWZ dla Części III, załącznik nr 13d do SWZ dla Części IV oraz załącznik nr 13e dla Części V.

5.5. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji jeżeli chce uzyskać dodatkowe punkty z zakresu pozacenowych kryteriów oceny ofert. Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
5.6. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, poza jasno określonymi kosztami Zamawiającego opisanymi w niniejszej SWZ leży po stronie Wykonawcy zamówienia.
5.7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
5.8. Wykonawca i jego ewentualni podwykonawcy są zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 95 ustawy), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. z dnia 30.07.2020 r. Umowy te będą podlegały sprawdzeniu zgodnie z uregulowaniami prawnymi w tym zakresie. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) operator urządzeń i maszyn budowlanych,
2) wykonawca prac ręcznych budowlanych.
5.9. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemów referencji technicznych itp. nie mają na celu naruszenie art. 16 Pzp oraz art. 99 ust. 4 Pzp ale w szczególności służą realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określanym opisem zawartym w SWZ „lub równoważnym”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
5.10. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.

5.11. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 50937,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ”Przebudowa 5 odcinków dróg leśnych w Leśnictwie Rybno, Kępino, Sławutówko, Darżlubie, Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo”

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

5.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
W ramach zadania: „Przebudowa 5 odcinków dróg leśnych w Leśnictwie Rybno, Kępino, Sławutówko, Darżlubie, Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo” projekty zakładają dla każdej z dróg wykonanie robót przygotowawczych pod realizację robót drogowych w tym zabezpieczenia terenu budowy, usunięciu drzew i krzewów znajdujących się kolizyjnie w koronie projektowanej drogi (roboty w zakresie usunięcia drzew po stronie Zamawiającego, roboty związane z usunięciem karpin i zakrzaczeń w zakresie Wykonawcy – w uzgodnieniu z Inwestorem/Zamawiającym) oraz roboty ziemne, w skład których wchodzą roboty związane z niwelacją terenu i poszerzeniem korpusu drogowego, roboty związane z korytowaniem powierzchniowym układu drogowego jak i odcinków prostowanych oraz roboty związane ze skarpowaniem, profilowanie i dogęszczenie podłoża pod konstrukcję drogi. Wykonanie nawierzchni drogi z kruszywa łamanego, zgodnie z Dokumentacją techniczną.
Nawierzchnia drogowa dla całego układu drogowego dla każdej z dróg.
- Nawierzchnia: PBSM 0/63mm gr.10cm wraz z zasypką z w-wy piasku kopanego gr. do 1cm
- Podbudowa Zasadnicza: PBSM 0/63mm gr.10cm
- Pobocza Utwardzone : konstrukcja jak dla układu jezdnego / niezmienna

5.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
V. Część V - Przebudowa odcinak drogi leśnej dł. 227,55m wraz z łącznikami A i B dł. Łącznej 85,00 na dz. nr 113/7, 80/6 w Leśnictwie Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo.

Parametry proj. nawierzchni drogowej:
- szerokość korony drogi zasadniczej : 5,00 (jezdnia + pobocze utwardzone)
- szerokość nawierzchni drogowej : 3,5m
- szerokość poboczy z mieszanki/utwardzonych : 2*0,75m
Zestawienie zasadniczych powierzchni projektowych:
- powierzchnia jezdni (droga + zjazdy)- 1602,10 m2
- powierzchnia pobocza utwardzonego- 522,45 m2
- powierzchnia poszerzenia przybocznego gruntowego- 701,60 m2


Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość Części. Oferta złożona na daną
Część musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych SWZ dla tej Części.

5.4. Dalszy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z technologią wykonania robót budowlanych zawarty jest w n/w załącznikach:

1) Dokumentacja projektowa – Projekt budowlany stanowiąca załącznik nr 11a do SWZ dla Części I, załącznik nr 11b do SWZ dla Części II, załącznik nr 11c do SWZ dla Części III, załącznik nr 11 d dla Części IV oraz załącznik nr 11e do SWZ dla Części V,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ,
3) Przedmiar Robót – stanowiący odpowiednio: załącznik nr 13a do SWZ dla Części I, załącznik nr 13b do SWZ dla Części II, załącznik nr 13c do SWZ dla Części III, załącznik nr 13d do SWZ dla Części IV oraz załącznik nr 13e dla Części V.

5.5. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji jeżeli chce uzyskać dodatkowe punkty z zakresu pozacenowych kryteriów oceny ofert. Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
5.6. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, poza jasno określonymi kosztami Zamawiającego opisanymi w niniejszej SWZ leży po stronie Wykonawcy zamówienia.
5.7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
5.8. Wykonawca i jego ewentualni podwykonawcy są zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 95 ustawy), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. z dnia 30.07.2020 r. Umowy te będą podlegały sprawdzeniu zgodnie z uregulowaniami prawnymi w tym zakresie. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) operator urządzeń i maszyn budowlanych,
2) wykonawca prac ręcznych budowlanych.
5.9. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemów referencji technicznych itp. nie mają na celu naruszenie art. 16 Pzp oraz art. 99 ust. 4 Pzp ale w szczególności służą realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określanym opisem zawartym w SWZ „lub równoważnym”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
5.10. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.

5.11. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 70823,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49039,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72228,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49039,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.T. "ARWIT" Arkadiusz Wicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881763780

7.3.3) Ulica: Gen. Sikorskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49039,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43839,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49372,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43839,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.T. "ARWIT" Arkadiusz Wicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881763780

7.3.3) Ulica: Gen. Sikorskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43839,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49636,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75508,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49636,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.T. "ARWIT" Arkadiusz Wicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881763780

7.3.3) Ulica: Gen. Sikorskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49636,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62124 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84445,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62124 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.T. "ARWIT" Arkadiusz Wicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881763780

7.3.3) Ulica: Gen. Sikorskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62124 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88913,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123133,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88913,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.T. "ARWIT" Arkadiusz Wicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881763780

7.3.3) Ulica: Gen. Sikorskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88913,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.