eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z oprogramowaniem



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z oprogramowaniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz z oprogramowaniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4a87564-d698-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037551/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168288/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.18.2022.EM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75295,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia - 1. Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, obejmująca: a) Komputer przenośny (Notebook) - 2 szt., b) Komputer przenośny (Laptop) - 7 szt., c) Komputery typu AIO - 5 szt., d) Zestaw komputerowy - 3 szt.;
2. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt komputerowy był fabrycznie nowy, nieużywany. Zamawiający dopuszcza, by sprzęt został rozpakowany i uruchomiony przed jego dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania sprzętu. Wszystkie oferowane komputery/urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności CE/certyfikat CE
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Określone, w powyżej wskazanym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia, parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza sprzęt o parametrach lepszych od wymaganych pod warunkiem spełnienia wszystkich warunków minimalnych.
4. W załączniku nr 1C do SWZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark CPU Mark ze strony https://www.cpubenchmark.net na dzień 23.03.2022 r., które służą sprawdzeniu, czy procesory w komputerach oferowanych przez Wykonawców (część I zamówienia - lit. a) i b) o której mowa w pkt 1), osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark CPU Mark wskazane w pkt 1 i 2 załącznika nr 1A do SWZ.
5. W załączniku nr 1D do SWZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark CPU Mark ze strony https://www.cpubenchmark.net na dzień 07.04.2022 r., które służą sprawdzeniu, czy procesory w komputerach oferowanych przez Wykonawców (część I zamówienia - lit. c) i d) o której mowa w pkt 1), osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark CPU Mark wskazane w pkt 3 i 4 załącznika nr 1A do SWZ.
6. W załączniku nr 1E do SWZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark G3D Mark ze strony https://www.videocardbenchmark.net na dzień 23.03.2022 r., które służą sprawdzeniu, czy karta graficzna w komputerach oferowanych przez Wykonawców (część I zamówienia – lit. a) i b) o której mowa w pkt 1), osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark G3D Mark wskazane w pkt 1 i 2 załącznika nr 1A do SWZ.
7. Gwarancja i rękojmia: W przypadku Części I zamówienia - Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem – Zamawiający wymaga gwarancji producenta na okres wynoszący minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji zgodnie z postanowieniami załącznika nr 1A do SWZ. (Ostateczny termin gwarancji producenta w odniesieniu do Części I zamówienia wynikał będzie z oferty Wykonawcy.
8. Ilekroć w dokumentacji postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 66564,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia - 1. Dostawa urządzeń drukujących, obejmująca: a) Drukarka laserowa A4 - typ 1 - 1 szt., b) Drukarka laserowa A4 - typ 2 - 1 szt., c) Urządzenie wielofunkcyjne A4 - 3 szt.;
2. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt komputerowy był fabrycznie nowy, nieużywany. Zamawiający dopuszcza, by sprzęt został rozpakowany i uruchomiony przed jego dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania sprzętu. Wszystkie oferowane komputery/urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności CE/certyfikat CE
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Określone, w powyżej wskazanym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia, parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza sprzęt o parametrach lepszych od wymaganych pod warunkiem spełnienia wszystkich warunków minimalnych.
4. Gwarancja i rękojmia: W przypadku Części II zamówienia - Dostawa urządzeń drukujących – Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji producenta na okres wynoszący minimum 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji zgodnie z postanowieniami załącznika nr 1B do SWZ. (Ostateczny termin gwarancji producenta w odniesieniu do Części II zamówienia wynikał będzie z oferty Wykonawcy.
5. Ilekroć w dokumentacji postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 8731,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85718,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100477,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85718,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAS Tomasz Orlikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 361720418

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85718,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W świetle art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

W prowadzonym postępowaniu pn. Dostawa sprzętu teleinformatycznego wraz
z oprogramowaniem, w odniesieniu do Części II zamówienia – Dostawa urządzeń drukujących zostały złożone dwie oferty. Oferty te podlegały odrzuceniu, odpowiednio na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp oraz art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, iż złożone oferty w odniesieniu do Części II zamówienia zostały przez Zamawiającego odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp oraz art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.