Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00123538/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00123846/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00132466/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00146890/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00148680/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00153275/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Nisko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b22cfe22-bcbc-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Nisko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b22cfe22-bcbc-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040259/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa drogi w Nowej Wsi (dz. 266/19)
1.1.6 Przebudowa ul. Krótka w Zarzeczu ( II etap)
1.1.7 Przebudowa ul. Sosnowej w Zarzeczu
1.1.9 Przebudowa ul. Pięknej, Potok i Węgrzynowskiego w Nisku
1.1.10 Utwardzenie placu na Os.Leśnik w Nisku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123846
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 995934,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 „Utwardzenie placu na os. Leśnik w Nisku."Zadanie obejmuje m.in. wykonanie korytowania, wykonanie podbudów, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, kostki brukowej, płyt ażurowych i poboczy, zgodnie z STWiORB i załączonymi dokumentacjami technicznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 178861,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 „Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ewid. 26/19 w Nowej Wsi”.Zadanie obejmuje m.in. wykonanie korytowania i stabilizacji gruntu, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego i poboczy, zgodnie z STWiORB i załączonymi dokumentacjami technicznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 „Przebudowa ul. Krótkiej i ul. Sosnowej w Zarzeczu – etap II.”Zakres robót obejmuje wykonanie dwóch zadań pn.:
a) „Przebudowa drogi gminnej ul. Krótka położonej na działce nr ewid. 1752, 1337/5, 1774 w msc. Zarzecze - ETAP II - odcinek nr 1 w km 0+146,00 do km 0+276,00 i odcinek nr 2 w km 0+000,00 do km 0+075,20” (bez odcinka 1 w km 0+000,00 do 0+146,00, bez odcinka nr 3 w km 0+000,00 do 0+053,50, bez kanałów technologicznych)
Zadanie obejmuje m.in. wykonanie korytowania i stabilizacji gruntu, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego i poboczy.
b) „Przebudowa drogi gminnej ul. Sosnowa położonej na działce nr ewid. 2547 w msc. Zarzecze – ETAP II - odcinek w km 0+000,00 do km 0+230,00”.
Zadanie obejmuje m.in. wyrównanie istniejącej podbudowy, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego i poboczy, zgodnie z STWiORB i załączonymi dokumentacjami technicznymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 238617,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 „Przebudowa ul. Pięknej, Potok i Węgrzynowskiego w Nisku etap I.”Zadanie obejmuje m.in. wykonanie Przebudowa dróg gminnych: nr 102510r ul. Piękna, nr 102509r ul. Potok i nr 102509r ul. Węgrzynowskiego w Nisku (bez kanałów technologicznych) w zakresie: warstwy profilującej, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego i poboczy. W zakres etapu I zadania nie wchodzi budowa kanałów technologicznych, zgodnie z STWiORB i załączonymi dokumentacjami technicznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 415853,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305730,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349871,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305730,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUD Mateusz Litwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020131932
7.3.4) Miejscowość: Nisko
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305730,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222085,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365138,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222085,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Lach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652249445
7.3.4) Miejscowość: Szyperki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222085,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynosiła 293 500,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu 320 265,74 zł z przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415025,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501190,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415025,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Lach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652249445
7.3.4) Miejscowość: Szyperki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415025,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Wymiana zestawów zabawowych na placu zabaw w Zarzeczu
- Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ewid. 33 w msc. Nowa Wieś oraz na dz. nr ewid. 1009/3 w msc. Wolina
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Rudniku nad Sanem
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów w okresie 24 miesięcy dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105542 L w m. Mełgiew
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- "Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów".
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Będzina - ul. Mieszka I, ul. Chrobrego, ul. św. Brata Alberta
- Budowa drogi pożarowej (dojazdu pożarowego) nr 14 w leśnictwie Sianów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.