eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usuwanie martwych zwierząt z terenu miasta Białegostoku



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie martwych zwierząt z terenu miasta Białegostoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słonimska 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dgk@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie martwych zwierząt z terenu miasta Białegostoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d2f3aeb-d10d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029708/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usuwanie martwych zwierząt i odpadów wykazujących właściwosci niebezpieczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171060/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DGK-IV.271.29.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 504312,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na usuwaniu z terenu miasta Białegostoku martwych zwierząt.
2. Pod pojęciem „usuwania” należy rozumieć zbieranie, transport oraz przekazywanie odpadów celem ich unieszkodliwienia lub odzysku firmie posiadającej stosowne uprawnienia.
3. Martwe zwierzęta należy usuwać z chodników, jezdni i ich poboczy, zieleńców, skwerów, parków, cieków i rowów oraz pozostałych terenów Miasta Białystok, nieprzekazanych w zarząd lub użytkowanie.
4. Zakres prac zostanie każdorazowo zlecony telefonicznym zgłoszeniem przez pracownika Departamentu Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Białymstoku, Straży Miejskiej lub Policji.
5. Prace polegające na zebraniu oraz wywiezieniu martwych zwierząt z miejsca ich zebrania należy wykonać w terminie do 2,5 godz. od przyjęcia zgłoszenia.
Wykonawca natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia oraz natychmiast po wykonaniu usługi, powiadomi o tych faktach pracownika Departamentu Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Białymstoku poprzez wysłanie sms-ów na nr tel. wskazany przez Zamawiającego o treści pozwalającej jednoznacznie zidentyfikować zgłoszenie. Do czasu otrzymania ww. informacji o wykonaniu usługi Zamawiający będzie traktował zadanie jako niezrealizowane.
6. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace objęte przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylającym rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz. Urz. UE L300 s.1 z 2009 r. z późn. sprost. i zm.).
7. Wytwórcą odpadów w ramach zamówienia jest Wykonawca.
8. Przewidywane ilości prac w ciągu trwania umowy (rodzaj prac / przewidywana ilość):
1) usunięcie martwego zwierzęcia o wadze do 150 kg (z wyłączeniem ptaka) / 921 szt.,
2) usunięcie martwego zwierzęcia o wadze powyżej 150 kg / 6 szt.,
3) usunięcie martwego ptaka / 354 szt.
9. Szczegółowy opis realizacji zamówienia – zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334390,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422764,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334390,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBIORNICA SKÓRZEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 821-267-55-34

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 45

7.3.4) Miejscowość: Skórzec

7.3.5) Kod pocztowy: 08-114

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334390,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.