Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00171365/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Potęgowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Potęgowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979849
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Potęgowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@potegowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6de0d21e-d85a-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Potęgowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6de0d21e-d85a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023982/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Potęgowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171365
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 945397,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę odbierania odpadów komunalnych:
1) od właścicieli nieruchomości zamieszkałych,
2) od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których prowadzone są usługi
z zakresu: administracji publicznej, oświaty, kultury oraz działalności bibliotecznej,
3) z koszy ulicznych
oraz ich transport do instalacji komunalnej w Chlewnicy.
1.1. Podstawowe dane o gminie:
- powierzchnia gruntów ogółem - 227,92 km²,
- liczba miejscowości - 33,
- liczba mieszkańców zameldowanych wg danych z 31.12.2022 wynosiła 6482 osób,
- liczba osób zamieszkałych (wg złożonych deklaracji) wynosi ok. 5300 osób,
- liczba nieruchomości – ok. 1900.
Szczegółowy wykaz nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne Zamawiający przekaże Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu po podpisaniu umowy. Podana ilość mieszkańców i nieruchomości jest szacunkowa, sporządzona wg istniejącej bazy danych w Urzędzie Gminy i może się różnić od stanu rzeczywistego, co nie
będzie wpływało na cenę przedmiotu zamówienia. Zaleca się Wykonawcom wizję lokalną
w terenie.
Z dniem 1 lipca 2021 r. z systemu gminnego zostały wyłączone nieruchomości niezamieszkałe za wyjątkiem nieruchomości, na których prowadzone są usługi z zakresu:
1) administracji publicznej
2) oświaty
3) kultury
4) kultury bibliotecznej
(Wykaz nieruchomości niezamieszkałych objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami w załączeniu)
- szacunkowa ilość odpadów do odbioru:
niesegregowane odpady komunalne - 680 Mg
opakowania ze szkła - 160 Mg
opakowania z papieru i tektury - 30 Mg
bioodpady - 400 Mg
odpady wielkogabarytowe - 60 Mg
zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 2,5 Mg
inne odpady nieulegające biodegradacji - 60 Mg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 978558,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1037410,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 978558,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELWOZ ECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891050774
7.3.3) Ulica: Słupska
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 978558,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI POTĘGOWO
- Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania: Przebudowa z rozbudowa Szkoły Podstawowej w Skórowie
- Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Potęgowo
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Potęgowo
więcej: przetargi POTĘGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II.
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji niebezpiecznych odpadów wraz z dzierżawą kontenerów w PPZOZ w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
- Wywóz odpadów komunalnych
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu
- Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.