eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługi specjalistyczne dla Startupów (2 części).



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi specjalistyczne dla Startupów (2 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi specjalistyczne dla Startupów (2 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e19b47a-e306-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: Platformy Startowe Start in Podkarpackie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192378/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 700000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95550,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w postaci przygotowania i produkcji filmu reklamowego prezentującego potencjał gry Treasure Hunter.
Zamówienie obejmuje pełny pakiet usług w zakresie przygotowania i produkcji filmu na podstawie dostępnego scenariusza, wykonania zdjęć, montażu, przygotowanie oprawy graficznej, podkładu dźwiękowego, efektów specjalnych, usług lektora oraz wyszukaniu i zatrudnieniu aktorów.
W ramach zamówienia wykonane zostaną następujące działania:
1. Przygotowanie i produkcja filmu:
Zakres usługi w ramach niniejszego zamówienia obejmować będzie:
• opracowanie filmu promocyjnego na podstawie scenariusza otrzymanego od startupu TREASURE HUNTER Sp. z o.o. – podmiotu na rzecz którego realizowane jest zamówienie,
• opracowanie podkładu muzycznego zaakceptowanego przez TREASURE HUNTER Sp. z o.o.,
• przygotowanie oprawy graficznej i animacji komputerowej zaakceptowanej przez TREASURE HUNTER Sp. z o.o.,
• przygotowanie efektów specjalnych zaakceptowanych przez TREASURE HUNTER Sp. z o.o.,
• przystosowanie filmu do emisji w Internecie na popularnych portalach społecznościowych - Facebook, YouTube, TiKToK, Instagram.
2. Wymagania techniczne dla produkcji filmu:
• długość: 1 min 30 sek.,
• produkcja spotu reklamowego według ww. wytycznych z użyciem własnych profesjonalnych środków produkcyjnych tj. kamer, oświetlenia, rejestratorów dźwięku i innych środków potrzebnych do realizacji filmów,
• wykonanie modeli 3D i umieszczenie ich w spocie promocyjnym za pomocą motion trackingu,
• film zrealizowany dla następujących rozdzielczości:
3840x2160 pikseli
2160x3840 pikseli
2400x2400 pikseli
1920x2400 pikseli
1600x2400 pikseli
• forma produkcji musi być zgodna z wymogami emisyjnymi dla danych portali społecznościowych,
• Zamawiający wymaga, aby zgranie ścieżek dźwiękowych, nagranie lektora, mastering - zostały zrealizowane w profesjonalnym studio dźwiękowym.
3. Postprodukcja
• logotypy oraz informacja o współfinansowaniu filmu ze środków UE znajdzie się na końcu filmu.
4. Wykonawca odpowiedzialny będzie za ścisłą współpracę z przedstawicielami TREASURE HUNTER Sp. z o.o. w tym za bezpośrednie uzgodnienia w zakresie:
• terminu realizacji materiału we wskazanych miejscach,
• dokonywania bieżących ustaleń dotyczących realizacji poszczególnych etapów filmu,
• autoryzacji wypowiedzi,
• akceptacji materiałów cząstkowych
Zamawiający ze swej strony dołoży wszelkich starań, aby ułatwić Wykonawcy współpracę
z podmiotami współuczestniczącymi w realizacji zamówienia.
5. Zamawiający oraz TREASURE HUNTER Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wglądu w realizację prac oraz wnoszenia poprawek na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
6. W dniu odbioru zamówienia zostanie dokonane jego sprawdzenie pod względem kompletności
i zgodności technicznej z ofertą Wykonawcy. TREASURE HUNTER Sp. z o.o. – podmiot na rzecz którego realizowane jest zamówienie zastrzega sobie prawo nieprzyjęcia filmu
z powodu złej jakości materiału wideo lub audio i może wymagać od Wykonawcy jego poprawienia (w ramach ceny oferty złożonej przez Wykonawcę).
7. Pokrycie zobowiązań cywilnoprawnych związanych z utrwaleniem, wykorzystaniem
i upowszechnianiem wizerunku osób biorących udział w projekcie.
• Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia wszelkich zobowiązań cywilnoprawnych związanych z utrwaleniem, wykorzystaniem i upowszechnieniem wizerunku osób biorących udział w filmie oraz materiałów realizowanych w wybranych miejscach
8. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania, że niniejsze zadanie jest realizowane z udziałem środków finansowych pochodzących z UE. Wizualizacja działań realizowanych w związku z zadaniem zgodna będzie z zasadami i wymaganiami obowiązującymi dla realizowanego projektu.
9. Uwagi końcowe.
Po podpisaniu umowy TREASURE HUNTER Sp. z o.o. przekaże Wykonawcy:
• logotypy niezbędne do prawidłowego oznakowania filmu oraz logo projektu,
• materiały informacyjne dotyczące gry,
• scenariusz na podstawie którego Wykonawca stworzy projekt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92111210-7 - Produkcja filmów reklamowych

4.5.5.) Wartość części: 37000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Usługa specjalistyczna na rzecz HPPS sp. z o.o. przedsiębiorstwa typu Start-up w ramach projektu Platformy Startowe START IN PODKARPACKIE w zakresie zaprojektowania i wykonania koncepcji modeli 3 d oraz przeprowadzenie analiz systemu szalunku traconego.

Zaprojektowaniu i wykonaniu koncepcji modeli 3 d oraz przeprowadzenie analiz Systemu szalunku traconego dla 4WALL Sp. z o. o. Przedsiębiorstwa typu Startup
W ramach zamówienia wykonane zostaną następujące działania:

1. Wykonanie analiza statycznej liniowej za pomocą programu symulacyjnego odkształceń profilu głównego zalanego betonem.
2. Wykonanie analizy statycznej liniowej za pomocą programu symulacyjnego odkształceń profilu narożnego zalanego betonem.
3. Wykonanie koncepcji i modelu 3D kanałów przepływu estrudowanego PVC twardego o zadanej charakterystyce reologicznej dla głowicy formującej: profil narożny 4wall.
4. Symulacja metodą FEM przepływów estrudowanego PVC twardego o zadanej charakterystyce reologicznej w kanałach zamodelowanej głowicy: profil narożny 4wall.
5. Wykonanie koncepcji i modelu 3D układu kalibracji i studzenia ekstrudowanego profilu z PVC twardego o zadanej charakterystyce reologicznej dla : profil narożny 4wall.
6. Wykonanie symulacji metodą FEM warunków termicznych układu kalibracji i studzenia ekstrudowanego profilu z PVC twardego o zadanej charakterystyce reologicznej dla: profil narożny 4wall.
7. Wykonanie koncepcji i modelu 3D kanałów przepływu estrudowanego PVC twardego o zadanej charakterystyce reologicznej dla głowicy formującej: profil główny 4wall.
8. Symulacja metodą FEM przepływów estrudowanego PVC twardego o zadanej charakterystyce reologicznej w kanałach zamodelowanej głowicy: profil główny 4wall.
9. Wykonanie koncepcji i modelu 3D układu kalibracji i studzenia ekstrudowanego profilu z PVC twardego o zadanej charakterystyce reologicznej dla: profil główny 4wall.
10. Wykonanie symulacji metodą FEM warunków termicznych układu kalibracji i studzenia ekstrudowanego profilu z PVC twardego o zadanej charakterystyce reologicznej dla: profil główny 4wall .

4.5.3.) Główny kod CPV: 72244000-7 - Usługi prototypowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

71323000-8 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie przetwarzania przemysłowego i produkcji przemysłowej

73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.5.5.) Wartość części: 58550,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34317,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34317,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Pinińska STORYTELLERS Studio Produkcji Multimedialnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9471282155

7.3.3) Ulica: Partyzantów 25

7.3.4) Miejscowość: Kaletnik

7.3.5) Kod pocztowy: 95-040

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34317,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLGAM sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6850000679

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 108

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie wyboru dla cz. I:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie wyboru dla cz. II:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta była jedyną złożoną dla cz. II postępowania, a co za tym idzie uzyskała najwięcej punktów w ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.