eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedliska › Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia oraz monitoringu na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. przez okres 36 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia oraz monitoringu na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. przez okres 36 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280239333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedliska 77

1.5.2.) Miejscowość: Siedliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@eko-mazury.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/879236

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia oraz monitoringu na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. przez okres 36 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a75ceab7-bab7-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067691

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-PGO/03/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie ochrony mienia oraz monitoringu terenów należących do Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY" Sp. z o.o., w czterech lokalizacjach:
1) Lokalizacja nr 1: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych (ZUO) wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Siedliskach (Siedliska 77, 19-300 Ełk).
2) Lokalizacja nr 2: Stacja przeładunkowa wraz Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Kośmidrach (Kośmidry 50, 19-500 Gołdap).
3) Lokalizacja nr 3: Stacja przeładunkowa wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Olecku (Kościuszki 57, 19-400 Olecko).
4) Lokalizacja nr 4: Stacja przeładunkowa wraz z Punktem Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów w Białej Piskiej (Parkowa 2, 12-230 Biała Piska),
2. W/w usługa ma na celu:
1) Ochronę mienia Zamawiającego przed pożarem, kradzieżą i dewastacją, we wszystkich lokalizacjach wskazanych w ust. 1.
2) Zabezpieczenie obiektów oraz mienia Zamawiającego przed przedostaniem się osób nieuprawnionych, na teren objęty ochroną.
3) Zabezpieczenie terenów, we wszystkich lokalizacjach wskazanych w ust. 1, przed wjazdem pojazdów nieuprawnionych,
4) kierowanie ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej.
3. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 12 do SWZ.
4. Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zawarcia we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji przedmiotu zamówienia, na kwotę min. 1.000.000,00 zł i utrzymać ich ważność przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Zamawiający zastrzega – w oparciu o art. 94 ustawy Pzp - że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych. W celu potwierdzenia tych okoliczności wykonawca składa wraz z ofertą oświadczanie na załączniku nr 9 do SWZ.
6. Postanowienia dodatkowe:
1) Dla każdej z chronionej lokalizacji (Lokalizacja nr 1, 2, 3 i 4), Wykonawca zobowiązany jest do wykonania planu ochrony, zawierającego zasady organizacji i wykonywania ochrony, uwzględniając postanowienia i uregulowania dotyczące zagrożeń, określone przez Zamawiającego w Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego i Instrukcji Technologiczno – Ruchowej w zakresie ochrony ppoż. Plan ochrony powinien też uwzględnić wykorzystanie posiadających przez Zamawiającego systemów alarmowych, gaśniczych i monitoringu elektronicznego.
2) Plan ochrony dla poszczególnych lokalizacji Wykonawca sporządzi w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Plan ochrony przed wprowadzeniem do realizacji Wykonawca uzgodni z przedstawicielem Zamawiającego. Zmiany w planie ochrony wymagają formy pisemnej.
3) Do czasu zatwierdzenia planu ochrony, Wykonawca będzie realizować ochronę na zasadach uzgodnionych z Zamawiającym.
4) Zamawiający zapewni Wykonawcy:
a) pomieszczenia portierni zlokalizowane w budynku administracyjnym na terenie ZUO,
b) pomieszczenie ochrony zlokalizowane w części socjalnej hali sortowni na terenie ZUO,
c) pomieszczenie stróżówki zlokalizowane przy Punkcie wagowym na terenie ZUO,
d) możliwość korzystania z linii telefonicznych w celach związanych wyłącznie z wykonywaniem usługi.
5) Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, ma obowiązek przedstawienia legitymacji kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, w przypadku stwierdzenia braku niniejszych dokumentów, pracownik zostanie odsunięty od pracy.
6) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu „z góry” miesięcznych grafików służb z wyszczególnieniem godzin pracy pracowników ochrony fizycznej, które będą wymagały zatwierdzenia przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu.
7) Wykonawca zobowiązuje się w czasie realizacji zadań ochronnych do prowadzenia dokumentacji z ich wykonania w sposób uzgodniony z Zamawiającym.
8) Zamawiający sprawdzać będzie celowość dokonywanych połączeń telefonicznych.
W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionego użycia telefonu Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami tych połączeń.
9) Zamawiający będzie dokonywać okresowego kontrolowania realizacji usługi przez Wykonawcę poprzez bezpośrednią wizytację posterunków ochrony jak i analizę materiału z rejestratorów monitoringu wizyjnego. Uwagi osób kontrolujących będą zapisywane w książce dyżurów.
10) Wykonawca zapewni umundurowanie i wyposażenia pracowników ochrony, środki łączności bezprzewodowej, w środki przymusu bezpośredniego wynikające z Ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 z późn.zm.) oraz
w identyfikatory.
11) Wykonawca zabrania używania komputera z oprogramowaniem, przeznaczonego do realizacji monitoringu elektronicznego, do celów nie związanych z prowadzeniem ochrony.
12) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji związanych z wykonywanym zakresem prac, a w szczególności mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, dotyczących systemu zabezpieczenia stosowanego przez Zamawiającego w chronionych obiektach, w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu.
7. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przy szacowanej ilość godzin pracy dla trzech posterunków (I – budynek administracyjny w Siedliskach, II- stróżówka przy punkcie wagowym w Siedliskach, III – dyspozytornia w hali sortowni w Siedliskach) wynoszącej 39595 h w ramach zamówienia podstawowego oraz ewentualne poszerzenie zamówienia o 11879 h w ramach 30% prawa opcji– zakres fakultatywny tj. uprawnienia Zamawiającego do rozszerzenia zamówienia podstawowego o wskazany zakres w przypadku zwiększenia zapotrzebowania Zamawiającego
w okresie 36 miesięcy.
8. Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia może, ale nie musi skorzystać z prawa opcji wyrażającego się w zwiększeniu o 30 % ilości godzin świadczenia usługi. Realizacja usługi z prawa opcji nastąpi na wniosek Zamawiającego po przekroczeniu szacunkowych ilości godzin świadczenia usługi zamówienia podstawowego.
9. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1734159,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2081093,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1734159,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia WULKAN w Olsztynie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000454451

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Pojazdy grupy interwencyjnej - STEKOP S.A., ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1734159,036 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.