eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Dostawa mebli do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Warcino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528265

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 11A

1.5.2.) Miejscowość: Kępice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: (0-59) 857 66 71

1.5.8.) Numer faksu: (0-59) 857 69 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: warcino@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warcino.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.warcino

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-681a1b0c-db3a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173964/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.79.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa stolików oraz szaf do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino w miejscowości Kawka, gmina Kępice:
a) Dostawa stolika nocnego w ilości 9 szt. o wymiarach: szerokość 80 cm x długość 50 cm x wysokość 55 cm z litego drewna sosnowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad), naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami, ewentualne elementy okuć i łączniki ze stali nierdzewnej, zgodnie z rysunkiem technicznym stolika nocnego „Projekt mebli- stół i szafka nocna nr AM08”, stanowiącym załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia, dalej „OPZ”;
b) Dostawa szafy ubraniowej w ilości 9 szt. o wymiarach: wysokość 190 cm x długość 60 cm x szerokość 122 cm z litego drewna sosnowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad), naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami, ewentualne elementy okuć i łączniki ze stali nierdzewnej, zgodnie z rysunkiem technicznym szafy ubraniowej „Projekt mebli- szafa do pokoju nr AM09”, stanowiącym załącznik nr 2 do OPZ;
c) Dostawa szafy na broń klasy S1 w ilości 9 szt. o wymiarach: wysokość 145 cm x szerokość 21 cm x głębokość 28 cm w kolorze jasnoszarym, z 3 uchwytami na broń długą, zamykana zamkiem kluczykowym, w górnej części szafy schowek sejfowy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 46350,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa krzeseł oraz stołów do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino w miejscowości Kawka, gmina Kępice:
a) Dostawa krzesła na 4 nogach w ilości 84 szt., o wysokości 90 cm, szerokości siedziska 44 cm, wysokości siedziska 45 cm, wykonanych z litego drewna dębowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad), naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami posiadającymi atest dopuszczający powierzchnie nimi wykończone do kontaktu z żywnością (wg EN1186-11/14) lub do stosowania przy produkcji zabawek dziecięcych (wg EN 71-3), oparcie krzesła dębowego wyprofilowane po delikatnym łuku poprzez frezowanie grubych desek, krzesło zapewniające maksymalne obciążenie 110 kg, zgodnie z pkt. 3 „Dobór mebli nr AM07”, stanowiącym załącznik nr 3 do OPZ;
b) Dostawa stołu na 4 nogach w ilości 12 szt. o wymiarach blatu długość 180 cm x szerokość 90 cm, blat wykonany z drewna dębowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad) klejonego warstwowo, bez łączeń na długości blatu, grubość blatu min. 4 cm, nogi stołu wykonane z klejonki dębowych z lameli litych, wysokość stołu 76 cm, naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami posiadającymi atest dopuszczający powierzchnie nimi wykończone do kontaktu z żywnością (wg EN1186-11/14) lub do stosowania przy produkcji zabawek dziecięcych (wg EN 71-3), zgodnie z pkt. 1 „Dobór mebli nr AM07”, stanowiącym załącznik nr 3 do OPZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 115800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa gablot oraz regałów do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino w miejscowości Kawka, gmina Kępice:
a) Dostawa gabloty mobilnej w ilości 3 szt. o wymiarach: szerokość 110 cm x wysokość 218 cm, długość 50 cm, zgodnie z rysunkiem technicznym gabloty mobilnej „Projekt gabloty mobilnej nr AM06”, stanowiącym załącznik nr 4 do OPZ, gablota mobilna z 3 szklanymi półkami, wykonana z płyty MDF NRO o grubości min. 18 mm, wykończona lakierem matowym, wewnętrzna i zewnętrzna strona płyty z forniru naturalnego dębowego, cokół meblowy systemowy w kolorze białym o wysokości 15 cm wykonany ze stali nierdzewnej szczotkowanej, mocowany na klipsach montażowych, szkło gabloty bezpieczne VSG 33.1, krawędzie szlifowane, gablota wyposażona w zamki patentowe, gablota zawierająca kółka meblowe z blokadą, mocowane na 4 śruby do ramy, kółka o nośności min. 150 kg, dostęp do kółek przez demontowany cokół boczny;
b) Dostawa gabloty w ilości 4 szt. o wymiarach: szerokość 110 cm x wysokość 220 cm, długość 70 cm, zgodnie z rysunkiem technicznym gabloty „Projekt gabloty w łączniku nr AM05”, stanowiącym załącznik nr 5 do OPZ, gablota z 3 szklanymi półkami, wykonana z płyty MDR NRO o grubości 18 mm, wykończona lakierem matowym, wewnętrzna i zewnętrzna strona płyty z forniru naturalnego dębowego, cokół meblowy systemowy w kolorze białym o wysokości 15 cm wykonany ze stali nierdzewnej szczotkowanej, mocowany na klipsach montażowych, szkło gabloty bezpieczne VSG 33.1, krawędzie szlifowane; gablota wyposażona w zamki patentowe;
c) Dostawa i montaż regałów drewnianych w ilości 2 szt. o wymiarach: wysokość 180 cm, szerokość 160 cm, głębokość 45 cm, wyposażonych w 5 półek, zapewniających nośność każdej półki min. 100 kg, regały wykonane z litego drewna sosnowego, wraz z przymocowaniem regałów do ściany za pomocą elementu montażowego w celu zapobiegnięcia przewrócenia się regału;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 26400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie zabudowy meblowej do saloniku oraz pod schodami:
a) Wykonanie zabudowy meblowej- regałów do saloniku w ilości 3 szt. zgodnie z rysunkiem technicznym „Projekt mebli do klubiku- pom. 1.03 nr AM01”, stanowiącym załącznik nr 9 do OPZ, wykonanie zabudowy meblowej z drewna sosnowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad), naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami, ewentualne elementy okuć i łączniki ze stali nierdzewnej, Zamawiający zastrzega konieczność weryfikacji przez Wykonawcę pomiarów na gruncie;
b) Wykonanie zabudowy meblowej pod schodami wewnętrznej klatki schodowej- 1 szt. zgodnie z rysunkiem technicznym „Zabudowa indywidualna schodów- szatnia widok nr AM12”, stanowiącym załącznik nr 10 do OPZ, oraz detalami uszczegółowionymi w rysunku technicznym „Zabudowa indywidualna schodów- szatnia przekrój A-A nr AM13”, stanowiącym załącznik nr 11 do OPZ, wykonanie zabudowy meblowe z drewna dębowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad), naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, deski dębowe o szerokości min. 11 cm, grubość desek min. 20 mm, wykończenie drewna olejowoskami, szerokość siedziska min. 40 cm, siedzisko zapewniające maksymalne obciążenie 110 kg, zabudowa meblowa z hakami wieszakowymi podwójnymi przedłożonymi do akceptacji Zamawiającego, Zamawiający zastrzega konieczność weryfikacji przez Wykonawcę pomiarów na gruncie;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240765,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MILONI Mateusz Nowotnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421601095

7.3.3) Ulica: Struga 2

7.3.4) Miejscowość: Struga

7.3.5) Kod pocztowy: 77-121

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.