eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin - Kubek biały w opakowaniu.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin - Kubek biały w opakowaniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53dcb904-d1ea-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin - Kubek biały w opakowaniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53dcb904-d1ea-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017684/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180800

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiotowe postępowanie przeprowadzone będzie na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.). W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 i pkt 5 ustawy Pzp a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w dniu 27.02.2023 r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na wykonanie oraz dostawę gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin - 4 części. (...) cdn. w pkt 3.1.2.)

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: Cdn. uzasadnienia z pkt. 3.1.1.) (...) W przedmiotowym postępowaniu dla części 1 złożono dwie oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) gdyż Wykonawcy nie złożyli w przewidzianym terminie przedmiotowych środków dowodowych (próbek) oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp z powodu niezgodności treści ofert z warunkami zamówienia gdyż Wykonawcy nie złożyli przedmiotowych środków dowodowych (próbek). W świetle powyższego Zamawiający w dniu 28.03.2023 r. unieważnił postępowanie w części 1 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp - wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu złożone dwie oferty, które podlegały odrzuceniu. Zamawiający mając na względzie dyspozycję art. 305 pkt 2) ustawy Pzp pozostawia bez zmian opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy z unieważnionego postępowania w trybie podstawowym w zakresie części 1. Mając na uwadze powyższe występuje podstawa do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp w zakresie powyższego zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9378,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie oraz dostawę gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin – Kubek biały w opakowaniu – 300 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVANT Fabryka Porcelitu Jerzy Bujanowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120081329

7.3.3) Ulica: Spacerowa 5

7.3.4) Miejscowość: Niedrzwica Kościelna

7.3.5) Kod pocztowy: 24-220

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11498,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia: 34 dni roboczych od daty zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.