eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowe zapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe zapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016122452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grzybowska 80/82

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcps@mcps.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/mcps

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe zapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ae7b9cb-27bc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041694/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.77 Poradnictwo prawne i obywatelskie - porady prawne dla obywateli Ukrainy - uslugi specjalistyczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Mazowsze dla Ukrainy” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320288

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCPS.ZP/PG/351-61/2023 TP/U/S

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 810000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy poprzez uruchomienie i obsługę punktu świadczenia ww. usług dla uczestników projektu „Mazowsze dla Ukrainy” na terenie miasta Żyrardów.
Zadanie I - poradnictwo prawne – łącznie 194 godziny w trakcie realizacji usługi, tj. 48 dyżurów 4-godzinnych i 1 dyżur 2-godzinny,
Zadanie II - Poradnictwo obywatelskie – łącznie 97 godzin w trakcie realizacji usługi, tj. 24 dyżury 4-godzinne i 1 dyżur jednogodzinny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 43650 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy poprzez uruchomienie i obsługę punktu świadczenia ww. usług dla uczestników projektu „Mazowsze dla Ukrainy” na terenie miasta Szydłowiec.
Zadanie I - poradnictwo prawne – łącznie 388 godzin w trakcie realizacji usługi, tj. 97 dyżurów 4-godzinnych,
Zadanie II - poradnictwo obywatelskie – łącznie 194 godzin w trakcie realizacji usługi tj. 48 dyżurów 4-godzinnych i 1 dyżur 2-godzinny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 87300 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część 3 - Wołomin
Zapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy poprzez uruchomienie i obsługę punktu świadczenia ww. usług dla uczestników projektu „Mazowsze dla Ukrainy” na terenie miasta Wołomin.
Zadanie I - poradnictwo prawne – łącznie 56 godzin w trakcie realizacji usługi, tj. 14 dyżurów 4-godzinnych,
Zadanie II - poradnictwo obywatelskie – łącznie 28 godzin w trakcie realizacji usługi tj. 7 dyżurów 4-godzinnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 12600 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część 4 - Kobyłka
Zapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy poprzez uruchomienie i obsługę punktu świadczenia ww. usług dla uczestników projektu „Mazowsze dla Ukrainy” na terenie miasta Kobyłka.
Zadanie I - poradnictwo prawne – łącznie 248 godzin w trakcie realizacji usługi, tj. 62 dyżury 4-godzinne,
Zadanie II - poradnictwo obywatelskie – łącznie 124 godziny w trakcie realizacji usługi tj. 31 dyżurów 4-godzinnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 55800 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Część 5 - Radom
Zapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy poprzez uruchomienie i obsługę punktu świadczenia ww. usług dla uczestników projektu „Mazowsze dla Ukrainy” na terenie miasta Radomia.
Zadanie I - poradnictwo prawne – łącznie 600 godzin w trakcie realizacji usługi, tj. 149 dyżurów 4-godzinnych i 2 dyżury 2-godzinne,
Zadanie II - poradnictwo obywatelskie – łącznie 301 godzin w trakcie realizacji usługi tj. 74 dyżury 4-godzinne i 1 dyżur 3-godzinny, 1 dyżur 2-godzinny

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 135150 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. Część 6 - Siedlce
Zapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy poprzez uruchomienie i obsługę punktu świadczenia ww. usług dla uczestników projektu „Mazowsze dla Ukrainy” na terenie miasta Siedlce.
Zadanie I - poradnictwo prawne – łącznie 498 godzin w trakcie realizacji usługi, tj. 124 dyżury 4-godzinne i 1 dyżur 2-godzinny,
Zadanie II - poradnictwo obywatelskie – łącznie 249 godzin w trakcie realizacji usługi tj. 62 dyżury 4-godzinne i 1 dyżur 1-godzinny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 135150 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7. Część 7 - Piaseczno
Zapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy poprzez uruchomienie i obsługę punktu świadczenia ww. usług dla uczestników projektu „Mazowsze dla Ukrainy” na terenie miasta Piaseczno.
Zadanie I - poradnictwo prawne – łącznie 510 godzin w trakcie realizacji usługi, tj. 127 dyżurów 4-godzinnych i 1 dyżur 2-godzinny,
Zadanie II - poradnictwo obywatelskie – łącznie 255 godzin w trakcie realizacji usługi tj. 63 dyżury 4-godzinne i 1 dyżur 3-godzinny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 114750 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

9. Część 8 – Ożarów Mazowiecki
Zapewnienie świadczenia indywidualnego poradnictwa prawnego oraz indywidualnego poradnictwa obywatelskiego dla obywateli Ukrainy poprzez uruchomienie i obsługę punktu świadczenia ww. usług dla uczestników projektu „Mazowsze dla Ukrainy” na terenie miasta Ożarowa Mazowieckiego.
Zadanie I - poradnictwo prawne – łącznie 1108 godzin w trakcie realizacji usługi, tj. 277 dyżurów 4-godzinnych,
Zadanie II - poradnictwo obywatelskie – łącznie 550 godzin w trakcie realizacji usługi tj. 137 dyżurów 4-godzinnych i 1 dyżur 2-godzinny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 248700 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42951,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42951,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42951,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&K Krzysztof Kurp

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262597898

7.3.3) Ulica: Mokra

7.3.4) Miejscowość: Stąporków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-220

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42951,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85903,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86718,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85903,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&K Krzysztof Kurp

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262597898

7.3.3) Ulica: Mokra

7.3.4) Miejscowość: Stąporków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-220

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85903,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie wpłynęła żadna oferta

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54907,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54907,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54907,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&K Krzysztof Kurp

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262597898

7.3.3) Ulica: Mokra

7.3.4) Miejscowość: Stąporków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-220

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54907,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132987,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134249,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132987,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&K Krzysztof Kurp

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262597898

7.3.3) Ulica: Mokra

7.3.4) Miejscowość: Stąporków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-220

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132987,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111303,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120257,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111303 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA LENY GROCHOWSKIEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212640725

7.3.3) Ulica: BRZESKA

7.3.4) Miejscowość: SIEDLCE,

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111303 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112914 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125460 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Kocewiak Kancelaria Radcy Prawnego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222801884

7.3.3) Ulica: Olbrachta

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-102

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125460 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244720,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247042 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244720,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&K Krzysztof Kurp

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262597898

7.3.3) Ulica: Mokra

7.3.4) Miejscowość: Stąporków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-220

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.