eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buczek › Budowa stacji uzdatniania wody w Gucinie oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Czestkowie B wraz z wyposażeniem przepompowni sieciowych w monitoring



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody w Gucinie oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Czestkowie B wraz z wyposażeniem przepompowni sieciowych w monitoring

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Buczek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 20

1.5.2.) Miejscowość: Buczek

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@buczek.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://e-bip.pl/Start/23317

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://e-bip.pl/Start/23317/PublicOrders

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stacji uzdatniania wody w Gucinie oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Czestkowie B wraz z wyposażeniem przepompowni sieciowych w monitoring

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d78421ec-d04e-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025299/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa stacji uzdatniania wody w Gucinie oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Czestkowie B wraz z wyposażeniem przepompowni sieciowych w monitoring

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151578/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKP.7013.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie Budowy stacji uzdatniania wody w Gucinie oraz modernizacji oczyszczalni ścieków w Czestkowie B wraz z wyposażeniem przepompowni sieciowych w monitoring
W ujęciu ogólnym zamówienie obejmuje:
Zadanie nr I Budowa stacji uzdatniania wody w Gucinie;
1. pozyskanie map do celów projektowych,
2. wykonanie opinii o warunkach gruntowo – wodnych
3. sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów : opinii, zgód, uzgodnień , pozwoleń, decyzji - zakres projektu:
a) część technologiczna i instalacyjna w tym przyłączenie obiektu do sieci wodociągowej
b) zagospodarowanie terenu stacji ,ogrodzenie plac manewrowy
c) część budowlana i konstrukcyjna
d) część elektryczna w tym budowa nowego przyłącza energ.
e) automatyka i sterowanie
4. sporządzenie projektów wykonawczych
5. wykonanie robót budowlanych wraz z wszelkimi dostawami na podstawie powyższych projektów
6. wykonanie studni i zbiorników retencyjnych
7. przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla sieci i obiektów,
8. przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych sieci i obiektów w użytkowanie.
9. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
10. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w oparciu o otrzymane od Zamawiającego pełnomocnictwo
11. ubezpieczenie budowy z tytułu:
 zniszczenia wykonanych robót i materiałów podczas budowy
 wyrządzenie szkód Zamawiającemu lub osobom trzecim spowodowanych działaniami lub zaniechaniem wykonawcy.
Zadanie nr II Modernizacja oczyszczalni ścieków w Czestkowie B wraz z wyposażeniem przepompowni sieciowych w monitoring;
12. wykonanie map do celów projektowych
13. wykonanie koncepcji rozwiązań technologicznych, budowlanych w zakresie rozbudowy i remontu oczyszczalni i przedstawienie ich do zatwierdzenia przez Zamawiającego
14. wykonanie opinii o warunkach gruntowo – wodnych
15. sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów : opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń - zakres projektu:
a) część technologiczna i instalacyjna
b) zagospodarowanie terenu oczyszczalni i drogi
c) część budowlana i konstrukcyjna
d) część elektryczna w tym uzyskaniem zwiększenia mocy istniejącego przyłącza energ. lub budowa nowego przyłącza
e) automatyka i sterowanie , monitoring przepompowni
16. sporządzenie projektów wykonawczych
17. wykonanie robót budowlanych wraz z wszelkimi dostawami na podstawie powyższych projektów.
18. przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla sieci i obiektów,
19. przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych sieci i obiektów w użytkowanie.
20. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
21. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w oparciu o otrzymane od Zamawiającego pełnomocnictwo
22. ubezpieczenie budowy z tytułu:
 zniszczenia wykonanych robót i materiałów podczas budowy
 wyrządzenie szkód Zamawiającemu lub osobom trzecim spowodowanych działaniami lub zaniechaniem wykonawcy.
W trakcie wykonywania modernizacji musi być zapewnione funkcjonowanie istniejącego obiektu oczyszczalni i odbiór ścieków
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w:
- Projekcie Umowy - załącznik nr 8 do SWZ,
- Programach Funkcjonalno - Użytkowych – załącznik nr 9 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45247270-3 - Budowa zbiorników

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10928411,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10928411,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10928411,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „SANEL" Zaniewicz Sp Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769-050-07-28

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 18

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

EKOIDEA Tomasz Olek, ul. Warszawska 187, 26-600 Radom, numer NIP: 9480001983
w zakresie wykonania robót budowlano-technologicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10928411,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.