Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00192112/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA ULIC BRATNIEJ I BUKOWEJ W CZAŃCU ORAZ ULICY WSCHODNIEJ W BUJAKOWIE, W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Porąbka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Porąbka
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-353
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.omasta@ug.porabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.porabka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-367eb955-e365-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA ULIC BRATNIEJ I BUKOWEJ W CZAŃCU ORAZ ULICY WSCHODNIEJ W BUJAKOWIE, W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-367eb955-e365-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048899/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa ul. Bratniej i Bukowej w Czańcu oraz ul. Wschodniej w Bujakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192112
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 11485290,10 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1073092,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przebudowa drogi gminnej ulicy Bratniej na terenie sołectwa Czaniec. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia:1) ulepszenie podłoża i podbudowy z gruntu stabilizowanego ziarnistym dodatkiem hydrofobowym zwiększającym w sposób trwały odporność na absorbcję kapilarną wody – grubość warstwy po zagęszczeniu 38 cm - 1011 m2,
2) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa asfaltowa wiążąca AC16W gr. 8 cm – 966 m2,
3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych AC11S asfaltowe gr. 4 cm – 930 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 498950,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przebudowa drogi gminnej ulicy Bukowej na terenie sołectwa Czaniec. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia:1) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych, asfaltowe - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 5 cm - 945 m2
2) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych, asfaltowa warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 4 cm - 945 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 209222,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Przebudowa drogi gminnej ulicy Wschodniej na terenie sołectwa Bujaków.Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia:
1) ulepszenie podłoża i podbudowy z gruntu stabilizowanego ziarnistym dodatkiem hydrofobowym zwiększającym w sposób trwały odporność na absorbcję kapilarną wody – grubość warstwy po zagęszczeniu 38 cm - 695 m2,
2) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa asfaltowa wiążąca AC16W gr. 8 cm – 598 m2,
3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych AC11S asfaltowe gr. 4 cm – 590 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 364920,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający może przeznaczyć maksymalnie kwotę w wysokości 1.345.000,00 zł brutto, w tym na realizację część 1 założył kwotę 630.000,00 zł, części 2 –265.000,00 zł, części 3 - 450.000,00 zł.
W postępowaniu złożono tylko jedną ofertę na realizację każdej z 3 części zamówienia. Niestety, ceny złożonej oferty w aspekcie każdej z części zamówienia (cena realizacji części 1 - 1.124.070,69 zł; części 2 - 486.441,32 zł; części 3 - 878.185,56 zł) znacznie przewyższają budżet przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego - o 1.143.697,57 zł, czyli o około 85%. Jedyną możliwością pozostaje w tej sytuacji unieważnienie procedury w zakresie wszystkich części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1124070,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1124070,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający może przeznaczyć maksymalnie kwotę w wysokości 1.345.000,00 zł brutto, w tym na realizację część 1 założył kwotę 630.000,00 zł, części 2 –265.000,00 zł, części 3 - 450.000,00 zł.
W postępowaniu złożono tylko jedną ofertę na realizację każdej z 3 części zamówienia. Niestety, ceny złożonej oferty w aspekcie każdej z części zamówienia (cena realizacji części 1 - 1.124.070,69 zł; części 2 - 486.441,32 zł; części 3 - 878.185,56 zł) znacznie przewyższają budżet przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego - o 1.143.697,57 zł, czyli o około 85%. Jedyną możliwością pozostaje w tej sytuacji unieważnienie procedury w zakresie wszystkich części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486441,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486441,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający może przeznaczyć maksymalnie kwotę w wysokości 1.345.000,00 zł brutto, w tym na realizację część 1 założył kwotę 630.000,00 zł, części 2 –265.000,00 zł, części 3 - 450.000,00 zł.
W postępowaniu złożono tylko jedną ofertę na realizację każdej z 3 części zamówienia. Niestety, ceny złożonej oferty w aspekcie każdej z części zamówienia (cena realizacji części 1 - 1.124.070,69 zł; części 2 - 486.441,32 zł; części 3 - 878.185,56 zł) znacznie przewyższają budżet przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego - o 1.143.697,57 zł, czyli o około 85%. Jedyną możliwością pozostaje w tej sytuacji unieważnienie procedury w zakresie wszystkich części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 878185,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 878185,56 PLN
INNE PRZETARGI PORĄBKA
więcej: przetargi PORĄBKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektów małej architektury oraz utwardzenia terenu w ramach strefy rekreacyjno-zabawowo-edukacyjnej "miasteczko ruchu drogowego" przeznaczonej dla dzieci w Gminie Alwernia
- Przebudowa drogi gminnej Nr 115171E relacji Paplin - Chrzczonowice
- Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
- "Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Glinojecku - etap II"
- Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna - etap II
- Budowa chodnika przy ulicy Dąbrówki w Piekarach Śląskich - w formule zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.