eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przedecz › Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Szkole Podstawowej w Przedczu



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Szkole Podstawowej w Przedczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEDECZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019326

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Przedecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-635

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przedecz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przedecz.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Szkole Podstawowej w Przedczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bcd840c-c16c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018034/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Szkole Podstawowej w Przedczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136077

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGWI.271.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Wykonanie robót budowlanych na zadaniu:
„Budowa hali widowiskowo - sportowej przy Szkole Podstawowej w Przedczu"
2. Zakres zamówienia:

Przedmiotem inwestycji jest budowa hali widowiskowo sportowej stanowiącej funkcjonalnie samodzielny obiekt spełniający funkcję sportowo- kulturalną. Obiekt łącznikiem, wykonanym
w ramach niniejszej inwestycji, ma przylegać do budynku istniejącej szkoły. Łącznik stanowić będzie komunikację między budynkami. Budynek zalicza się do XV kategorii obiektów budowlanych.
Projektowany obiekt zlokalizowany jest na terenie działki nr 1, położonej w Przedczu, powiat kolski. Główną częścią obiektu jest hala sportowa o wysokości w najniższym miejscu wewnątrz budynku 7,20 m nad poziom posadzki oraz rozpiętości 25,46 x 44,65m.
Uzupełnienie stanowią boczne bryły w których usytuowano pomieszczenia towarzyszące. Hala na trybunach może pomieścić 160 widzów. Dach bryły głównej o konstrukcji
z prefabrykowanych wiązarów z drewna klejonego, dwuspadowy o kącie nachylenia połaci
dachowej 5 0
W bryle głównej, wysokiej zaprojektowano boisko o wymiarach 20,0 m x 40,0 m oraz widownię stałą. Pod widownią usytuowano pomieszczenia pomocnicze: magazyn na sprzęt i pom. na sprzęt porządkowy. Od strony północnej i południowej zaprojektowano nawy o niższej wysokości,
w których znajdują się : hol, pomieszczenia sanitarne (toalety, natryski), szatnie oraz pomieszczenia techniczne. W części zachodniej zlokalizowano wejście, jako część jednokondygnacyjną.
Obiekt posiada trzy niezależne wejścia, które spełniają też rolę ewakuacyjną:
• wejście główne do użytku podczas wydarzeń sportowych,
• wejście boczne używane na co dzień, lub w godz. popołudniowych
• wyjścia dodatkowe, bezpośrednio na halę, przewidziane dla widowni, stanowiące również wyjście ewakuacyjne oraz możliwość dostaw urządzeń o większych gabarytach.
W realizacji zadania przewidziano zasady dostępności. Obiekt dostępny jest dla osób niepełnosprawnych poprzez odpowiednio wyprofilowany poziom terenu przy wejściu od strony północnej. Dla osób niepełnosprawnych zaprojektowano odrębną łazienkę oraz przewidziano miejsca na widowni, w przyziemiu.
Przebudowa istniejącego budynku szkoły, polegać będzie głównie na dostosowaniu komunikacji szkolnej z łącznikiem poprzez wykonanie odpowiednich przekuć i osadzenie drzwi.
Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją projektową oraz załączonymi pomocniczo przedmiarami. Wszelką kolorystykę należy każdorazowo uzgodnić
z Inwestorem.
Zamówienie obejmuje również rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczo- garażowego oraz podłączenie nowego obiektu do istniejących mediów, wraz ze wszystkimi niezbędnymi pracami wymienionymi w dokumentacji projektowej. Zagospodarowanie materiałów pochodzących
z rozbiórki do uzgodnienia z Zamawiającym.

Uwaga ! Zamawiający informuje, że inwestycja będzie prowadzona na terenie funkcjonującej Szkoły Podstawowej, gdzie na co dzień prowadzona jest działalność oświatowa. Na terenie działki, w trakcie prowadzenia prac, będą przebywać i przemieszczać się pracownicy szkoły, uczniowie oraz ich rodzice bądź opiekunowie, wobec czego należy tak zabezpieczyć
i oznakować teren oraz dostosować prace z zachowaniem ciągów komunikacyjnych, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie obiektu.


Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot umowy zamówienia gwarancji jakości na okres minimum 48 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót. Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14607700,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14822524,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14607700,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Inżynieryjne MAVEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752669287

7.3.3) Ulica: Rzeczna 2

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje niskich prądów, instalacja wentylacji, posadzka sportowa, panele akustyczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14607700,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.