eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełgiew › Rewitalizacja zabytkowego parku w Nowym Krępcu



Ogłoszenie z dnia 2022-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zabytkowego parku w Nowym Krępcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2

1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 46 05 710

1.5.8.) Numer faksu: (81) 460 57 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugmelgiew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=79744

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja zabytkowego parku w Nowym Krępcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-181f08f4-bc08-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026422/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rewitalizacja zabytkowego parku w Nowym Krępcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123654/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3947862,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zabytkowego parku w Nowym Krępcu”.
Park w Nowym Krępcu jest wpisany do Rejestru Zabytków Województwa Lubelskiego (nr A/811). Przedmiotem inwestycji jest jego kompleksowa rewitalizacja (obecny stanuniemożliwia korzystanie z parku), tj.: - wykonanie alei parkowych, parkingu i ogrodzenia - budowa wiat grillowych i turystycznych, mola i pomostów wędkarskich, małej architektury oraz oświetlenia (ponad 40 punktów) - odbudowa budynku z instalacją wod-kan na potrzeby sanitarne - regeneracja zieleni i zbiornika wodnego.
Park w Nowym Krępcu w Gminie Mełgiew jest wpisany do Rejestru Zabytków Województwa Lubelskiego (nr A/811). Przedmiotem inwestycji jest jego kompleksowa rewitalizacja, tj.:
- wykonanie alei parkowych, parkingu i ogrodzenia,- budowa wiat grillowych i turystycznych, mola i pomostów wędkarskich, małej architektury oraz oświetlenia (ponad 40 punktów),- odbudowa budynku z instalacją wod-kan na potrzeby sanitarne ,- regeneracja zieleni i zbiornika wodnego.Teren zagospodarowania objęty inwestycją obejmuje działki o numerze ewidencyjnym 521/4, 521/5, 522/1, 529/1 zlokalizowanych w obrębie identyfikacyjnym: Nowy Krępiec 061702_2.0015, jednostka ewidencyjna: Mełgiew 60172_2, powiat świdnicki, województwo lubelskie.Inwestycja jest realizowana w oparciu o projekt budowlany, zatwierdzony przez Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków decyzją znak IN.5146.223.2.2017 z dnia 16.10.2017 r. oraz zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę nr 325/2017 z dnia 16.10.2017 r. wydaną przez Starostę Świdnickiego.Inwestycja realizowana jest w branży architektoniczno-budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej. Szczegółowy zakres inwestycji:- zagospodarowanie terenu o charakterze parkowym – zieleń wysoka i niska przeznaczona do wycinki i zabiegów pielęgnacyjnych, utwardzone ciągi spacerowe, parking,- zagospodarowanie terenu o charakterze rekreacyjnym: wiaty grillowe, ławki, kosze na śmieci, grille, stoły,- oświetlenie terenu parku wraz z instalacją monitoringu (ciągi komunikacyjne, obiekty rekreacyjne),- ogrodzenie terenu parku,- molo (1 szt.) i pomosty wędkarskie (6 szt.),- oczyszczenie i odmulenie zbiornika wodnego,- remont urządzeń wodnych, w tym mostków zlokalizowanych na cieku wodnym,- prace rozbiórkowe – zadanie częściowo zrealizowane w następującym zakresie przeprowadzonych prac rozbiórkowych: budynek biurowy W-1, W-2, W-3, W-4 i W-5, murki kamienne, słupy oświetleniowe, schody terenowe.W przypadku wycinki drzew w okresie wegetacyjnym roślin lub lęgowych ptaków oraz stwierdzenia na planowych do usunięcia drzewach występowania gatunków objętych ochroną gatunkową (na podst. art. 51 i 52 ustawy o ochronie przyrody) należy zwrócić się do Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska bądź Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z wnioskiem o uzyskanie zezwolenia na odstępstwa od zakazów obowiązujących w stosunku do gatunków roślin, zwierząt i grzybów objętych ochroną ścisłą lub częściową ( w trybie art. 56 ustawy o ochronie przyrody). W przypadku konieczności sporządzenia opinii ornitologicznej, koszt przedmiotowego opracowania pokrywa Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) projekt budowlany,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR),
3) przedmiar robót w branży elektrycznej, sanitarnej, budowlanej, architektura, wycinka drzew.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz STWIOR. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub STWIOR. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3862200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6997785,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3862200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Sprzętowy Jacek Krzysiak Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5050123730

7.3.3) Ulica: ul. Stefanii Pawlak 28

7.3.4) Miejscowość: Łęczna

7.3.5) Kod pocztowy: 21-010

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3862200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.