eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › "Kompleksowa przebudowa budynku Kina Jubilat na potrzeby infrastruktury społecznej - Miejskie Centrum Integracji w Głogowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Kompleksowa przebudowa budynku Kina Jubilat na potrzeby infrastruktury społecznej – Miejskie Centrum Integracji w Głogowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767265437

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa przebudowa budynku Kina Jubilat na potrzeby infrastruktury społecznej – Miejskie Centrum Integracji w Głogowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4075b5dd-b368-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228689

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056713/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Kompleksowa przebudowa budynku Kina Jubilat na potrzeby infrastruktury społecznej – Miejskie Centrum Integracji w Głogowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107641

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP 271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 17774823,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa budynku Kina Jubilat wraz z zagospodarowaniem terenu, w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach realizacji zadania pn. „Kompleksowa przebudowa budynku Kina Jubilat na potrzeby infrastruktury społecznej – Miejskie Centrum Integracji w Głogowie”

Zamówienie realizowane w ramach programu - Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający uzyskał w ramach ww. Programu wstępną promesę na dofinansowanie. /Załącznik nr 12/ wstępna promesa nr Edycja2/2021/356/PolskiLad

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa przebudowa budynku dawnego Kina „Jubilat” (w tym zakup niezbędnego wyposażenia) z zagospodarowaniem terenu w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.
Przebudowa budynku: (pow. ok. 8188,40 m2, pow. użytkowa ok. 6599,89m2, kubatura ok. 17591,45 m3) obejmuje m.in.: przebudowę/budowę klatek schodowych, budowę nowej klatki schodowej, budowę szybu windowego z windą przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych, wyrównanie poziomu posadzek, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, likwidację istniejącej widowni, wydzielenie pomieszczeń (sala wielofunkcyjna/ m.in. na potrzeby rehabilitacji, toalety, kawiarenka, kuchnia, pomieszczenia biurowe; sala konferencyjna, magazyn, hol), dostosowanie budynku do przepisów dotyczących ciepła i akustyki, wykonanie niezbędnych instalacji, w tym fotowoltaiki, wyposażenie w niezbędne meble/urządzenia (w tym śr. trwałe), zmianę wysokości stropów, wykonanie technologii kuchni, technologii oświetlenia scenicznego, technologii nagłośnienia oraz technologii multimedialnej.
Zagospodarowanie terenu: (całkowita pow. inwestycji ok. 4454,16 m2, pow. zabudowy ok. 1108,57m2, pow. biologicznie czynna ok. 1368,05 m2, pow. utwardzona ok. 1977,54 m2) obejmuje m.in. wykonanie wiaty śmietnikowej, powierzchni utwardzonej pod ruch pieszo-jezdny z kostki granitowej oraz płyt granitowych wraz z niwelacją istniejącego terenu, wykonanie małej architektury (kosze na śmieci, ławki parkowe, stojaki na rowery, oświetlenie zewnętrzne), wymianę gruntu wraz z makroniwelacją terenu, nasadzenia zieleni, wykonanie szczelnego zbiornika retencyjno-buforowego, podziemnego typu ciężkiego o pojemności min. netto 250 m3, wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, elektrycznej, teletechnicznej, oświetleniowej i iluminacji, przyłączy: elektrycznego, wodociągowego, ciepłowniczego, kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z przepompownią, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych.

Obiekt należy zaprojektować i wykonać w taki sposób, aby uzyskać założone parametry techniczno-użytkowe określone w SWZ i dokumentach zamówienia w szczególności w programie funkcjonalno-użytkowym wraz z aktualizacją zawartą w suplemencie stanowiącym jego integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

39100000-3 - Meble

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15936925,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29827500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15936925,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Nowoczesne Techniki Budownictwa WOLAR sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Lokum Nieruchomości Rafał Bronakowski Głogów,Biuro Projektów Architektonicznych Joanna Włodarz Gostyń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876348

7.3.3) Ulica: St.Leszczyńska 4/29

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-078

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15936925,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.