eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozłów › Dostawa opału do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KOZŁOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386792631

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 303

1.5.2.) Miejscowość: Kozłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 38 41 048 wew. 41

1.5.8.) Numer faksu: (41) 384 10 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspprzetargi@kozlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspkozlow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9579f1b-92e1-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opału do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9579f1b-92e1-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061698/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa opału do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w 2024 roku: Część 1 - węgiel kamienny typu 31 sortymentu ekogroszek II; Część 2 - pellet drzewny”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531008

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.271.1.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest sukcesywna dostawa węgla kamiennego typu 31 sortymentu ekogroszek II, do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie, w łącznej ilości 100 ton, o wymaganych parametrach:
 granulacja: 8 – 25 mm,
 wartość opałowa: nie mniej niż 27 MJ/kg,
 zawartość popiołu: 4 – 8%,
 zawartość siarki: poniżej 0,6%,
 spiekalność: maksymalnie 10 RI,
 pakowany oryginalnie w workach do 25 kg,
przy czym Wykonawca jest zobowiązany do dostawy 50 ton węgla kamiennego w okresie styczeń – maj 2024 roku oraz kolejnych 50 ton węgla kamiennego w okresie wrzesień – grudzień 2024 roku i z zastrzeżeniem że jednorazowa dostawa węgla kamiennego będzie obejmować 10 ton węgla kamiennego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 210487,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Części 2 zamówienia jest sukcesywna dostaw pelletu drzewnego, do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie, w łącznej ilości 14 ton, o wymaganych parametrach:
 średnica: 6 – 8 mm,
 gęstość: 600 – 750 kg/m3,
 wartość opałowa: nie mniej niż 18 GJ/Mg,
 zawartość popiołu: 0,9-1,1 %,
 wilgotność: poniżej 9 %,
 zawartość dodatków: mniejsza niż 2%,
 pakowany oryginalnie w workach do 15 kg,
przy czym Wykonawca jest zobowiązany do dostawy 7 ton pelletu drzewnego w okresie styczeń – maj 2024 roku oraz kolejnych 7 ton pelletu drzewnego w okresie wrzesień – grudzień 2024 roku i z zastrzeżeniem że jednorazowa dostawa pelletu drzewnego będzie obejmować co do zasady 2 tony pelletu drzewnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 28381,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w Części 1 zamówienia zostały złożone dwie oferty Wykonawców:
1. Stanisława Selweta – Usługi Transportowe, Kozłów 252, 32-241 Kozłów, w ramach której Wykonawca zaoferował cenę ofertową: 175.000,00 złotych brutto,
2. „Węglopasz” Sp. z o.o., ul. Piątkowska 149/6, 60-648 Poznań, w ramach której Wykonawca zaoferował cenę ofertową: 153.750,00 złotych brutto.

Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć:
a. w Części 1 – 140.325,00 złotych brutto,
b. w Części 2 – 18.921,14 złotych brutto.

W Części 2 zamówienia – Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego, oferta z najtańszą ceną opiewała na kwotę 17.564,40 złotych brutto. W przypadku udzielenia zamówienia w Części 2 na tak określoną kwotę, Zamawiający pozyska „oszczędności” na poziomie 1.356,74 złote brutto.

Różnica między najniższą ceną ofertową zaoferowaną w Części 1 zamówienia, a kwotą którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części 1, wynosi 13.425,00 złotych. Przy uwzględnieniu „oszczędności” możliwych do pozyskania w ramach realizacji Części 2 zamówienia, różnica ta wynosi 12.068,26 złotych brutto.

Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia w Części 1 o dalszą kwotę 12.068,26 złotych brutto.

Zgodnie z art. 255 pkt. 3) Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17564,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21697,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17564,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Obrotu Węglem i Peletem Węglo-Pelet Kazimierz Łącki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681222093

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 28

7.3.4) Miejscowość: Piwniczna - Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-350

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17564,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.