Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi w zakresie utrzymania i konserwacji oświetlenia drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skwierzyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Skwierzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-440
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@skwierzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skwierzyna.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usługi w zakresie utrzymania i konserwacji oświetlenia drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85602de2-d9f2-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002707/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonywanie usługi w zakresie utrzymania i konserwacji oświetlenia drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Pismem z dnia 29.12.2023 r. Enea Oświetlenie sp. z o.o. nie wyraziła zgody na podejmowanie jakichkolwiek działań na swojej sieci oświetleniowej przez podmioty inne niż wskazane przez Enea Oświetlenie sp. z o.o.
Spółka jest co do zasady jedynym podmiotem uprawnionym do
korzystania z przedmiotowej infrastruktury oświetleniowej. Enea Oświetlenie sp. z o.o. dysponuje możliwościami pozwalającymi na wykonanie usługi konserwacji i eksploatacji oświetlenia na terenie Gminy Skwierzyna
wchodzącego w skład majątku Enea Oświetlenie sp. z o.o. Mając powyższe na uwadze zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki gdyż usługi mogą być świadczone przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o
obiektywnym charakterze, związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów a nie istnieje rozsądne rozwiązanie lub
zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) zakres stałych czynności nakazanych prawem i zabiegów obligatoryjnych. Część ta ma charakter stały w czasie obowiązywania umowy i objęta jest wynagrodzeniem ryczałtowym.
b) wszelkie działania nie objęte częścią pierwszą, uruchamiane każdorazowo na podstawie zleceń przekazywanych przez Zamawiającego.
Zamówienie obejmuje konserwację sieci i urządzeń oświetleniowych :
1. liczba punktów świetlnych - 1672 szt., w tym 1286 szt. - majątek ENEA Oświetlenie Sp. z o. o..
i 386 szt. - majątek Gminy,
2. ilość słupów wykorzystywanych dla montażu opraw - 617 szt., w tym: 617 szt. - majątek ENEA Operator Sp. z o. o.
3. długość linii oświetleniowych kablowych – 32,82 km , w tym: 20,34 km - majątek ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. i ENEA Operator Sp. z o. o. i 12,48 km - majątek Gminy,
4. długość linii oświetleniowych napowietrznych – 31,34 km - majątek ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. i ENEA Operator Sp. z o. o.
5. ilość obwodów oświetleniowych – 130 szt. , w tym: 113 szt. - majątek ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. i ENEA Operator Sp. z o. o. i 17 szt. - majątek Gminy,
6. ilość uziemień roboczych - 13 szt. - majątek ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. i ENEA Operator Sp.
z o. o.
7. ilość szafek (rozdzielnic zasilających) - 60 szt., w tym: 49 szt. - majątek ENEA Oświetlenie Sp.
z o. o. i ENEA Operator Sp. z o. o. i 11 szt. - majątek Gminy.
Okres realizacji zamówienia: do 12 miesięcy nie dłużej niż 31.12.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332036,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enea Oświetlenie sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521962912
7.3.3) Ulica: Ku Słońcu 34
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-080
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332036,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.