eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WODZISŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bogumińska 2

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4120988 lub 32 4120932

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatwodzislawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatwodzislawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwodzislawski.logintrade.net/zapytania_email,124131,753e8b11703a9083138e0facee61b2a0.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e16e6c6-d9cc-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044258/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników oraz odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175607

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WFZ.272.5.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 367600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
2. Dostawa tablic obejmuje:
- tablice samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe, w tym dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem oraz wtórniki,
- tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone, w tym dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem oraz wtórniki,
- tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe, w tym dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem oraz wtórniki,
- tablice samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe oraz wtórniki,
- tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe dla pojazdów posiadających zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczania tablicy rejestracyjnej oraz wtórniki,
- tablice samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe oraz wtórniki,
- tablice samochodowe tymczasowe dla pojazdów posiadających zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczania tablicy rejestracyjnej oraz wtórniki,
- tablice samochodowe profesjonalne jedno i dwurzędowe oraz wtórniki,
- tablice motocyklowe zwyczajne i indywidualne w tym dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, zabytkowe, tymczasowe, profesjonalne oraz wtórniki,
- tablice motorowerowe zwyczajne w tym dla pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem, zabytkowe, tymczasowe, profesjonalne oraz wtórniki.
3. Liczbę zamawianych tablic określa się maksymalnie na 20 000 sztuk, przy czym zamawiający gwarantuje zamówienie minimum 12 000 sztuk tablic (60%).
4. Zamawiający sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość dostawy (rodzaj i ilość tablic, które należy dostarczyć) określonej w zamówieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431238,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431238,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "EUROTAB" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010396533

7.3.3) Ulica: Skarbimierzyce 16

7.3.4) Miejscowość: Dołuje

7.3.5) Kod pocztowy: 72-002

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431238,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy sekcji VIII - 8.3) Okres realizacji zamówienia:
1. W zakresie dostawy tablic i ich wtórników oraz odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych – 24 miesiące od dnia
20 czerwca 2023 r. lub do wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania (wynagrodzenie
wykonawcy wskazane w § 6 ust. 1 umowy).
2. W zakresie gwarancji – 2 lata 7 miesięcy od dnia odbioru przez zamawiającego ostatniej dostawy tablic.
3. Termin realizacji dostaw i odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych:
1) Dostawa zwykła tablic (z wyłączeniem tablic indywidualnych) – 10 dni roboczych;
2) Dostawa zwykła tablic indywidualnych – 3 dni robocze;
3) Dostawa wtórników tablic – 3 dni robocze;
4) Odbiór wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych – 10 dni roboczych.
Termin realizacji dostawy liczy się od dnia następującego po dniu potwierdzenia otrzymania zamówienia przez wykonawcę
do dnia:
- dostarczenia tablic do miejsca dostawy (w przypadkach określonych w pkt 1, 2 i 3),
- odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych (w przypadku określonym w pkt 4).
Miejscem dostawy i odbioru wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych jest siedziba Wydziału Komunikacji i Transportu
Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ulicy Pszowskiej 92a.
W przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej termin realizacji liczy się od daty odebrania przesyłki
lub złożenia awizo w skrzynce pocztowej wykonawcy zgodnie z zasadami doręczeń pism określonymi w art. 44 ustawy z
dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zmianami).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.