eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Mickiewicza 75 w Toruniu"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Mickiewicza 75 w Toruniu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.nosewicz-lewandowska@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umtorun.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Mickiewicza 75 w Toruniu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beff3c5f-cc88-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028946/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Przebudowa targowiska przy ul. Mickiewicza 75 w Toruniu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacja typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165881

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 32/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania [w zakresie obejmującej w szczególności: wykonanie zadaszeń stanowisk handlowych, konstrukcja zadaszeń stalowa z przykryciem z płyt warstwowych z naświetlami z poliwęglanu; usunięcie istniejącej nawierzchni oraz wykonanie nowej nawierzchni targowiska i parkingu z trylinki betonowej wraz z podbudową; wykonanie instalacji sanitarnej kanalizacji deszczowej oraz instalacji elektrycznej oświetleniowej; z zastrzeżeniem ust. 3], wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu umowy:
a) projekt budowlany składający się z następujących elementów:
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekt architektoniczno-budowlany,
- projekt techniczny ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego,
- opinie, uzgodnienia i inne dokumenty, o których mowa w § 5 ust.1 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679),
b) przedmiar robót,
c) kosztorys inwestorski,
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania,
3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych (jeżeli jest wymagane), decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli jest wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania,
4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania,
5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych.
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (oprac. z września 2022 r. wyk. przez Piotra Bieleckiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: „X-BUD Piotr Bielecki”), stanowiący załącznik do SWZ.
3. Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, warunkami zawartymi w SWZ, obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. Wykonawca będzie wykonywał prace z uwzględnieniem standardów dotyczących ochrony, kształtowania i pielęgnacji terenów zieleni, zawartych w załączniku nr 1 pt. „Ochrona drzew w procesie inwestycyjnym” do „Programu ochrony środowiska dla miasta Torunia na lata 2021-2024 z uwzględnieniem perspektywy do roku 2028”, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 699/2021 Rady Miasta Torunia z dnia 9 września 2021 r. w sprawie przyjęcia „Programu ochrony środowiska dla miasta Torunia na lata 2021-2024 z uwzględnieniem perspektywy do roku 2028”.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową, na zasadach opisanych w § 7 wzoru umowy,
2) wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej o wsparciu inwestycji ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (dalej: Program), zgodnie z wytycznymi księgi wizualizacji Programu na lata 2014-2020.

5. Termin wykonania zamówienia
1) opracowanie dokumentacji projektowej i złożenie w organie architektoniczno-budowlanym kompletnego wniosku na uzyskanie zgody na realizację robót budowlanych:
- rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy,
- zakończenie - nie później niż 9 tygodni od zawarcia umowy,
z tym, że dokonanie powyższego winno być poprzedzone:
a) złożeniem do odbioru przez Zamawiającego całości projektów budowlanych niezbędnych do złożenia w organie architektoniczno-budowlanym kompletnego wniosku na uzyskanie zgody na realizację robót budowlanych,
b) złożeniem do odbioru przez Zamawiającego całości pozostałych opracowań przedmiotu umowy określonych w § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 umowy,

2) realizacja robót budowlanych - terminy realizacji robót budowlanych, w dostosowaniu do przekazywanego przez zarządcę nieruchomości frontu robót dla Wykonawcy, w tym w dostosowaniu do pozyskanego dofinansowania inwestycji w ramach Programu wraz z umożliwieniem zakończenia realizowanego przedsięwzięcia przed okresem zimowym, ustala się następująco:

- rozpoczęcie - po uzyskaniu zgody na prowadzenie robót budowlanych/ zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych (jeżeli jest wymagane),
- zakończenie - nie później niż do 30.11.2023 r.

3) sprawowanie nadzoru autorskiego - z dniem rozpoczęcia robót budowlanych do dnia ich zakończenia,
4) złożenie do organu nadzoru budowlanego kompletnego wniosku z wymaganymi załącznikami o decyzję o pozwoleniu na użytkowanie (jeżeli będzie wymagana) – w terminie 7 dni od daty odbioru końcowego całości przedmiotu umowy w zakresie robót budowlanych.
5. Rozwiązania równoważne
W przypadkach, kiedy w PFU wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi oraz Polskie Normy przenoszące normy europejskie oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych przez siebie.
W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces oraz Polskie Normy przenoszące normy europejskie, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech (jakościowych i użytkowych) co podane w PFU i parametrów technicznych na poziomie co najmniej takim, jak wskazane przez Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1534206,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2364060 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1534206,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANA FIJAŁKOWSKI I S-KA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792290695

7.3.3) Ulica: ul. Okólna 7A,

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1534206,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.