eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kożuchów › "Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych przy ul. Kościuszki w Kożuchowie".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych przy ul. Kościuszki w Kożuchowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kożuchów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1a

1.5.2.) Miejscowość: Kożuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kozuchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kozuchow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych przy ul. Kościuszki w Kożuchowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed4a0feb-ce2c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010721/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych przy ul. Kościuszki w Kożuchowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinasowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156819

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FI.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów rekreacyjnych na dz. nr 2/27 obręb 0003 w m. Kożuchów poprzez budowę placu zabaw, utwardzenie oraz ogrodzenie terenu. Plac zabaw obejmuje:
 montaż następujących urządzeń zabawowych: zestawu zabawowego ze zjeżdżalniami, zjazdu linowego, naziemnego parku linowego, naziemnej trampoliny, huśtawek hamakowych – 2 szt., huśtawek bocianie gniazdo – 2 szt., wielokątu wspinaczkowego, karuzeli pionowej, karuzeli sprężynowej ,
 wykonanie ścieżki sensorycznej,
 utworzenie nawierzchni bezpiecznej o powierzchni ok. 860 m2 z piasku płukanego,
 montaż 14 sztuk ławek parkowych i 14 sztuk koszy na odpady.
Wszystkie urządzenia placu zabaw powinny posiadać odpowiednie atesty i deklarację zgodności z polskimi normami: PN-EN 1176-1:2009 lub PN-EN 16630:2015-06.
Ponadto zadanie obejmuje wykonanie utwardzenia terenu (ścieżki komunikacyjne) z nawierzchni mineralnej wodoprzepuszczalnej oraz montaż ogrodzenia systemowego o wysokości 1,23 cm z betonową podmurówką i 3 furtkami.
Szczegółowy opis i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ w skład, której wchodzi:
1) Dokumentacja techniczna – zagospodarowanie terenów rekreacyjnych na dz. nr 2/27, obręb 0003 w m. Kożuchów;
2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne,
3) Przedmiar robót,
4) Zaświadczenie nr 517/2022 Starosty Nowosolskiego z dnia 11.10.2022 roku- zgłoszenie robót.
5) Decyzja starosty nowosolskiego nr KZ.4123.4.143.2022 z dnia 05.09.2022 roku – pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych w otoczeniu zabytku.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych materiałów lub elementów małej architektury pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od określonych w dokumentacji – złączniku nr 1 do SWZ, a w szczególności:
- zapewniania spełniania tych samych funkcji,
- zapewnienia urządzeń zabawowych, nawierzchni oraz dodatkowego wyposażenia wykonanych z materiałów określonych w dokumentacji technicznej,
- zapewnienia urządzeń zabawowych oraz dodatkowego wyposażenia o tym samym przeznaczeniu.
Realizacja zadania może odbywać się o materiały lub elementy małej architektury dowolnego producenta, pod warunkiem zachowania ich podstawowych parametrów, takich jak: rodzaj użytych materiałów, trwałość, funkcjonalność, długość rękojmi i gwarancji.
Dopuszcza się odstępstwo w zakresie wymiarów urządzeń zabawowych +/- 2% pod warunkiem, że
urządzenia zabawowe zmieszczą się na przewidzianym do ich montażu obszarze.
Jeśli zostaną zaoferowane równoważne urządzenia zabawowe, materiały lub wyposażenie dodatkowe, wykonawca jest zobowiązany udowodnić, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopni spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych urządzeń zabawowych, materiałów oraz opisu technicznego proponowanych rozwiązań równoważnych i kart katalogowych oraz certyfikatów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461986,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461986,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROYAL PLAY Łukasz Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591634035

7.3.3) Ulica: Kańkowo 72C

7.3.4) Miejscowość: Małkinia Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 07-320

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461986,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.