eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-Zdrój › Usunięcie awarii wraz z remontem systemu zaopatrzenia w wodę w kompleksie CSE w Karłowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usunięcie awarii wraz z remontem systemu zaopatrzenia w wodę w kompleksie CSE w Karłowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK NARODOWY GÓR STOŁOWYCH.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021783891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 31

1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 8661 436

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pngs@pngs.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pngs.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usunięcie awarii wraz z remontem systemu zaopatrzenia w wodę w kompleksie CSE w Karłowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b66fee4-be73-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128527

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne: W związku z awarią systemu dostarczania wody do kompleksu CSE Karłów 10 okazało się koniecznym wykonanie remontu studni i całego systemu dostarczającego wodę do kompleksu CSE w Karłowie. Ponieważ wynikło to na wskutek awarii zamawiający nie mógł tego przewidzieć. W związku z tym iż w tym obiekcie są już zaplanowane i zarezerwowane pobyty i zajęcia edukacyjno- szkoleniowe, nie można zachować terminów przewidzianych dla innych trybów postępowania. Konieczne jest natychmiastowe wykonanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne: Art. 214. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
5) ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowewykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/PZP/WR/ZAA/U/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usunięcie awarii systemu dostarczania wody oraz:
1. Dostawa i montaż nowego wyposażenia studni głębinowej.
2. Wykonanie instalacji zasilania, sterowania i zabezpieczenia urządzeń związanych z zaopatrzeniem w
wodę w obrębie hydroforni (dostawa i montaż).
3. Wymiana pomp hydroforowych i remont instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GWS Service Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292501538

7.3.3) Ulica: Krzemowa 45

7.3.4) Miejscowość: Kozy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-340

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262715,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.