eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › utrzymanie w ruchu, bieżącą konserwacją, naprawami urządzeń i instalacji sanitarnych, wod -kan, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, oraz gazów medycznych,



Ogłoszenie z dnia 2022-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
utrzymanie w ruchu, bieżącą konserwacją, naprawami urządzeń i instalacji sanitarnych, wod -kan, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, oraz gazów medycznych,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010669853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bursztynowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-749

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mssw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

utrzymanie w ruchu, bieżącą konserwacją, naprawami urządzeń i instalacji sanitarnych, wod -kan, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, oraz gazów medycznych,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c52a8761-c7a6-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031935/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 usługi związane z utrzymaniem w ruchu, bieżącą konserwacją, naprawami urządzeń i instalacji sanitarnych, wod -kan, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, oraz gazów medycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141629/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: U-16/P/22'

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem w ruchu, bieżącą konserwacją, naprawami urządzeń i instalacji sanitarnych, wod-kan., centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego oraz gazów medycznych we wszystkich obiektach Zleceniodawcy, a także z przeciwdziałaniem i usuwaniem awarii oraz pracami ogólnobudowlanymi mającymi na celu naprawę uszkodzeń powstałych w trakcie usuwania awarii przez okres 24 miesięcy:

1. Przez użyte określenie „bieżąca konserwacja” należy rozumieć zespół czynności mających na celu utrzymanie instalacji lub urządzenia w stanie pełnej sprawności i możliwości pełnego wykorzystania funkcji technicznych i użytkowych. Czynności te polegają na kontrolowaniu stanu technicznego i usuwaniu zauważonych wad oraz usterek, ustalaniu stopnia zużycia części urządzenia lub elementów składowych instalacji. W ramach prowadzenia czynności konserwacyjnych należy wymieniać elementy szybko zużywające się oraz usuwać wszelkie usterki.
2. Przez użyte w treści określenie „awaria” należy rozumieć stan niesprawności obiektu lub urządzenia technicznego uniemożliwiający jego funkcjonowanie, występujący nagle i powodujący jego niewłaściwe działanie lub całkowite unieruchomienie, jednocześnie skutkujący zagrożeniem życia lub zdrowia pacjenta lub personelu albo stwarzający możliwość powstania znacznych szkód materialnych.
3. Przez użyte w treści określenie „usuwanie usterek ogólnobudowlanych” należy rozumieć wykonywanie niewielkich napraw malarskich (o powierzchni do 5m2), ślusarskich, stolarskich w strukturze architektonicznej budynków i budowli, a także drobnych napraw sprzętu i wyposażenia niemedycznego.
4. Przez użyte określenie „instalacje sanitarne” należy rozumieć instalacje: wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego i gazów medycznych łącznie z urządzeniami powiązanymi technologicznie z tymi instalacjami. W zakresie czynności dotyczących instalacji gazów medycznych, włączone jest wykonywanie: transportu wewnętrznego (magazyn – użytkownik) oraz podłączania butli z gazami medycznymi.

II. Zakres ogólny zleconych czynności.
1. Konserwacja i obsługa instalacji oraz urządzeń w budynkach i na terenie Szpitala, w zakresie określonym w załączniku nr 1 oraz warunkami postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
2. Usuwanie usterek ogólnobudowlanych.
3. Zapewnienie stałej jednoosobowej obsługi w godzinach 7.00 – 19.00 w dni ustawowo (m.in. soboty, niedziele, święta) i dodatkowo wolne od pracy z uprawnieniami m.in. do noszenia, przewożenia i montażu butli z gazami medycznymi, napraw sanitarno-hydraulicznych itd.
4. Zapewnienie stałej jednoosobowej obsługi w trakcie urlopu pracowników, choroby lub innej sytuacji, w której Zamawiający pozostaje bez obsługi technicznej.
5. Codzienna całodobowa – na wezwanie przekazane drogą telefoniczną (na nr tel. ..................................) – gotowość do zabezpieczenia obiektów szpitala w przypadku zaistnienia awarii w zakresie: ustalenia jej przyczyn i źródeł oraz zapobieganie następującym, destrukcyjnym skutkom wynikającym z niesprawności instalacji lub urządzenia.
6. Czas reakcji na wezwanie – max do 45 minut od otrzymania informacji o zaistniałej awarii.
7. Termin realizacji zamówienia – 24 miesiące od dnia podpisania umowy

III. Wymagania dla Wykonawcy
1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, minimalne wymagania to:
a. E Gr 2 pp 1,2,4,6,10;
b. E Gr 1 pp 2;
c. ED Gr 3 pp 6,7,10;
Zamawiający na każdym etapie postępowania przetargowego oraz w trakcie realizacji umowy może zażądać przedstawienia posiadanych uprawnień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17835,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17835,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL - Tomasz Korab

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321236559

7.3.3) Ulica: ul. Sołecka 23A

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17835,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.