eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › ROZBUDOWA BUDYNKU URZĘDU GMINY O WINDĘ OSOBOWĄ



Ogłoszenie z dnia 2022-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA BUDYNKU URZĘDU GMINY
O WINDĘ OSOBOWĄ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skierniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148495

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Reymonta 23

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaskierniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://skierniewice.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaskierniewice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA BUDYNKU URZĘDU GMINY
O WINDĘ OSOBOWĄ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-107fb77b-dd8f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00181873/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK ZP 271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1026199,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy budynku Urzędu Gminy Skierniewice zlokalizowanego przy ul.
Reymonta w Skierniewicach, na działkach nr ew. 82, 83/2 o windę osobową wraz z dostosowaniem budynku do zaleceń
postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 11.06.2019 roku oraz decyzji
Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Skierniewicach z dnia 03.10.2019 roku i z dnia 30.07.2021 roku.
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA INWESTYCJI BĘDĄCEJ PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA
Prace obejmują swoim zakresem:
- rozbudowę istniejącego budynku biurowego polegającą na dobudowie zewnętrznego szybu windowego.
- wykonanie żelbetowych szybów windowych posadowionych na monolitycznej żelbetowej płycie fundamentowej.
W celu zapewnienia dostępu do windy w poziomie przystanków (poziom poszczególnych kondygnacji) konieczna jest
rozbiórka czterech podokienników. Dodatkowo w poziomie parteru konieczne jest wykonanie nowego otworu z nowym
nadprożem stalowym.
Zakres robót:
1 prace rozbiórkowe na istniejącym budynku
- rozbiórka fragmentu ocieplenia elewacji północnej budynku na styku z projektowaną windą
- demontaż fragmentu chodnika
- rozbiórka wybranych elementów istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej
- rozbiórka podokienników okien na styku z projektowaną windą
- rozbiórka wybranych ścian działowych, w tym ściany przedsionka
- przebicie otworów ścian konstrukcyjnych parteru
- usunięcie okna podawczego w pomieszczeniu biurowym na parterze
- powiększenie otworu wyłazu dachowego na potrzeby montażu klapy dymowej z funkcją wyłazu
- rozbiórka wykończenia podłogi pomieszczenia położonego od strony windy na IV piętrze
2 prace modernizacyjne i projektowe
- wykonanie monolitycznej płyty żelbetowej jako fundamentu szybu windowego na podbudowie z chudego
betonu
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentu
- wykonanie żelbetowych ścian szybu windowego
- wykonanie żelbetowej płyty nadszybia
- wykonanie nadproży stalowych z kształtowników C120 w istniejących ścianach konstrukcyjnych
- ocieplenie ścian i stropu szybu windowego
- wykonanie warstwy spadkowej płyty nadszybia z klinów styropianowych
- wykonanie pokrycia stropu z dwóch warstw papy lub membrany dachowej
- wykonanie obróbek blacharskich, rynny i rury spustowej
- obsadzenie klapy dymowej z funkcją wyłazu w powiększonym otworze stropowym
- wykonanie cokołu klapy z cegły pełnej wraz z ociepleniem wełną mineralną (odporność ppoż. EI60)
- zamurowanie wybranych otworów okiennych i drzwiowych
otwory zamurowywać cegłą pełną i otynkować tynkiem cementowo-wapiennym kat. IV
- wykonanie ścian działowych z cegły pełnej (odporność ppoż EI60)
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w istniejących i projektowanych ścianach
- montaż nowych drzwi wejściowych napowietrzających z siłownikami z podłączeniem do systemu
oddymiania
- montaż okna podawczego ppoż. w istniejącym otworze w ścianie pomieszczenia biurowego na parterze
- montaż kurtyny powietrznej
- wykonanie nowej posadzki w pomieszczeniu położonym od strony windy na IV piętrze (gres)
- uzupełnienie posadzki po usunięciu wewnętrznej ściany przedsionka wejściowego
- montaż windy w szybie
- wykonanie instalacji hydrantowej i oświetlenia awaryjnego wg projektów branżowych
- montaż daszku ze szkła hartowanego na 2 stalowych belkach wspornikowych nad zewnętrznym wejściem do windy.
Podczas prowadzenia prac budowlanych wszystkie terminy i zakres robót budowlanych na poszczególnych kondygnacjach
należy uzgodnić z Zamawiającym oraz prowadzić w taki sposób, aby nie przerwać ciągłości pracy Urzędu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

42416100-6 - Windy

42416130-5 - Windy mechaniczne

42521000-4 - Urządzenia do odprowadzania dymu

44482200-4 - Hydranty gaśnicze

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45313100-5 - Instalowanie wind

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1026199,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1868370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1026199,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Foks Artur Foks

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361307089

7.3.4) Miejscowość: Wola Makowska 28

7.3.5) Kod pocztowy: 96-124

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1026199,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.